Excuusneger noem ik dat altijd.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Arthur werd in het artikel in de Nieuwe Revu de GTST-NOHM (Neger Omdat Het Moet) genoemd.
Jammer genoeg hebben ze Kill Your Darlings van Proper niet gelezen, dan hadden ze geweten dat het geen moetje was
Kan ookquote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Excuusneger noem ik dat altijd.
Doe mij maar Tom van Beek.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Weißt du, wer ich bin? Ich bin Herman Hogendoorn! Einer meiner tätigen Unternehmen mit der Möbelfabrik zu Ihnen, oder besser gesagt hast Geschäft, wissen Sie?"
Doet me denken aan die kat van de familie Huygens. Hele competitie voor geweest en uiteindelijk maar 1 aflevering in beeld of zo.quote:
Was gewoon voor de Product Placement van de Whiskas oidquote:Op donderdag 22 september 2011 21:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Doet me denken aan die kat van de familie Huygens. Hele competitie voor geweest en uiteindelijk maar 1 aflevering in beeld of zo.
Wat was er ook alweer met Parijs gebeurd?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was gewoon voor de Product Placement van de Whiskas oid
Ook zoietsquote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer met Parijs gebeurd?
So, seht gut aus!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
De zoon van Rien en Annette
[ afbeelding ]
En de zoon van Frits en Stephanie
Dat is idd heel leuk om te zien. Voor meer verwijs ik je naar www.gzsz-wiki.dequote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef ejiraM het volgende:
[..]
So, seht gut aus!![]()
Wel echt heel grappig om te zien wat een andere richting de series op zijn gegaan!
Broertje van Catweazle? Zat ook zo te mekkeren daaroverquote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef delano.888 het volgende:
FUUUUUUUUU 80% van de posts hier gaan over dvds tering hé
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
De box is uitgesteld omdat Gottschalk toch liever zijn eigen cover wilde.
Zijn er nergens scenes te vinden met deze man? Ik ben wel eens benieuwd naar de Duitse Herman Hogendoorn.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Weißt du, wer ich bin? Ich bin Herman Hogendoorn! Einer meiner tätigen Unternehmen mit der Möbelfabrik zu Ihnen, oder besser gesagt hast Geschäft, wissen Sie?"
Gewoon laten gaan en je er niks van aantrekken, ik weet wel dat -om in Frits van Houtens termen te spreken- dit soort mensen menig droevig uurtje staat te wachtenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Broertje van Catweazle? Zat ook zo te mekkeren daarover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |