Charlie is ook dom, past goed bij Rik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Goed zo Charlie je hebt het al doorgeluld aan Nick
Jef? Waar?quote:
quote:
Nog niet, er zal wel weer een zussennijd-lijn aan komen zo met Amy en Nina bij elkaarquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef kwiwi het volgende:
Is Amy alweer een keer in beeld geweest inmiddels eigenlijk? Nu Maxime bij Ludo woont hadden ze toch op z'n minst één scene erin kunnen zetten waarbij Ludo blij is om Amy weer in huis te hebben of niet?
Hopelijk lukt het hem om ze uit elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick is alwéér aan het stoken. Maar dit keer terecht. Charlie & Rik = geen goed stel.
Die kop van Jack al.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ludo mag Jack wel eens goed aanpakken op half legale en half illegale manieren. Ik kan niet wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Die kop van Jack al.
"Ik probeer een beetje als Frits van Houten te kijken en denk dan dat ik dat ook ben"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Ik kijk nergens meer vreemd van opquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks gaat het kind van Rikkie naar Bing en Sjors :,)
Het is zoals altijd een kwestie van prioriteiten stellen, Sjors kan soms leuk zijn met een bepaalde tegenspeler. In mijn ogen zijn Charlie en Bing gewoon nooit meer leuk de afgelopen 5 jaar. (Charlie de afgelopen 7 à 8 jaar).quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sjors zit ook op het randje ze is alleen maar zwanger en als ze het eens niet is hangt ze de hypocriet uit.
Sjors zou prima lijnen kunnen krijgen, mits ze niet telkens van die halfbakken mannen als partner krijgt. Bing of Danny, wat is nou eigenlijk het verschil?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is zoals altijd een kwestie van prioriteiten stellen, Sjors kan soms leuk zijn met een bepaalde tegenspeler. In mijn ogen zijn Charlie en Bing gewoon nooit meer leuk de afgelopen 5 jaar. (Charlie de afgelopen 7 à 8 jaar).
Het kleurtje.. maar dat is ook echt allesquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sjors zou prima lijnen kunnen krijgen, mits ze niet telkens van die halfbakken mannen als partner krijgt. Bing of Danny, wat is nou eigenlijk het verschil?
quote:
Dank u, dank u! It's good to be back alright.quote:
Ach, is weer eens wat anders dan constant die haribo snoepbakken in beeld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef Klipnap het volgende:
Die koelkasten ookZe gebruiken ze alleen om er Breaker uit te halen
Ik ben daar gewoon heel simpel in: als er 20 september staat, dan wil ik hem ook op die dag in de winkel zien en niet op 21 september.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
[..]
Dank u, dank u! It's good to be back alright.Nu de box nog... Mediamarkt verwacht ze elk moment, morgen waarschijnlijk. Maar in het vorige topic lees ik dat het waarschijnlijk toch wat later wordt... Nou ja, laten we in ieder geval hopen op deze week. We hebben lang genoeg moeten wachten, dus die paar dagen kunnen er ook nog wel bij. Eigenlijk niet, maar ja. Om dhr. Gottschalk te quoten hebben we hem in ieder geval voor 31 december... 2012.
Dat kan toch nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon heel simpel in: als er 20 september staat, dan wil ik hem ook op die dag in de winkel zien en niet op 21 september.
Misschien moet Frits van Houten maar even uit zijn graf herrijzen en een bezoekje brengen aan Bridge.
De vorige keer lag hij op de datum gewoon in de winkel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan toch niet20 september wordt ie uitgegeven dan moet ie dus vanuit de fabriek naar de winkels, naar bol of wat dan ook. Of ze moeten een verkooppunt bij Bridge hebben
Maar eigenlijk horen de winkels het al op die dag te moeten hebben. Bridge is alleen erg laat met dit..quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan toch niet20 september wordt ie uitgegeven dan moet ie dus vanuit de fabriek naar de winkels, naar bol of wat dan ook. Of ze moeten een verkooppunt bij Bridge hebben
Werkelijk? Hmm dan heb je gelijk, vreemd dat dat nu niet zo is. Maar met een beetje geluk heb je hem morgen dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:52 schreef Frey het volgende:
[..]
De vorige keer lag hij op de datum gewoon in de winkel.
Lijkt me een strak plan. Frits zorgt er wel even voor dat degene die dit op zijn/haar geweten heeft met onmiddellijke ingang ontslagen wordt, zoniet verdwijnt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon heel simpel in: als er 20 september staat, dan wil ik hem ook op die dag in de winkel zien en niet op 21 september.
Misschien moet Frits van Houten maar even uit zijn graf herrijzen en een bezoekje brengen aan Bridge.
En op dit moment komt Casper van Bohemen binnenlopen in "Schiet mij maar lek" op Comedy Central Family.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
Ik denk het liefst niet meer aan die 2 gevallen, ik moest wel aan dat het hele leugen verhaal met Valentijn <---> JJ denken en haar Fischer schijnheiligheid over eerlijk zijn. Doen of je kind dood is, de vader dat laten geloven (en de omgeving ook) en vervolgens je ondode kind een andere identiteit geven gaat wel een paar stappen verder dan wat Rik nu van plan is, hoe onzinnig dit ook mag zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:32 schreef ejiraM het volgende:
Aaargh! Ik weet dat het vaker gebeurd maar erger me ECHT dat Charlie Valerie/Barbara in deze niet naar boven haalt
zijn voorlopig nog niet van hem af gelukkig maartwitter:
Haar exit heb je al gezien, straks kun je ook genieten van haar introductiequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:54 schreef Frey het volgende:
[tournament] GTST - De beste verhaallijn - Finale
Sylvia
Klinkt misschien slijmerig, maar ik ben altijd blij met je aanwezigheid in dit topicquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
[..]
Dank u, dank u! It's good to be back alright.Nu de box nog... Mediamarkt verwacht ze elk moment, morgen waarschijnlijk. Maar in het vorige topic lees ik dat het waarschijnlijk toch wat later wordt... Nou ja, laten we in ieder geval hopen op deze week. We hebben lang genoeg moeten wachten, dus die paar dagen kunnen er ook nog wel bij. Eigenlijk niet, maar ja. Om dhr. Gottschalk te quoten hebben we hem in ieder geval voor 31 december... 2012.
hier ookquote:Op woensdag 21 september 2011 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
zijn voorlopig nog niet van hem af gelukkig maartwitter:![]()
Bing is sowieso een flapdrol, hadden ze hem maar begraven ipv Rosaquote:Op woensdag 21 september 2011 02:44 schreef Grunge. het volgende:
Moesten jullie ook lachen toen Bing zo in z'n handen klapte naast het hoofd van de zogenaamd slapende Tanja?
Bijna 1,7 miljoen kijkers, terwijl het gisteren niet eens een bijzondere aflevering wasquote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef Frey het volgende:
GTST alweer het best bekeken programma van de dag.
Dit vind ik wel jammer. Dat het even duurt om je orders te verwerken en te verzenden vind ik wel begrijpelijk. Maar ik wil toch echt graag morgen of overmorgen de box in huis hebben. Vorig jaar was bol.com best wel op tijd met leveren. Aangezien er 2-4 werkdagen levertijd staat, zou ik dus eventueel zaterdag nog de box binnen moeten hebben. Ik ben eens benieuwd.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:17 schreef Frey het volgende:
Denk dat het dus toch klopt wat ze zeiden bij Bridge. Bij Free Record staat nog steeds "pre-order" en bij Mediamarkt "Status: Tijdelijk niet / Voorraad: Nee".
Krijg Frits Herman-Rien/Fritsje/Jack ook daadwerkelijk te zien?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dit vind ik wel jammer. Dat het even duurt om je orders te verwerken en te verzenden vind ik wel begrijpelijk. Maar ik wil toch echt graag morgen of overmorgen de box in huis hebben. Vorig jaar was bol.com best wel op tijd met leveren. Aangezien er 2-4 werkdagen levertijd staat, zou ik dus eventueel zaterdag nog de box binnen moeten hebben. Ik ben eens benieuwd.
Ik ben eens door de spoilers aan het lezen van seizoen 4. Er staat ons wat te wachten wat betreft de schurken:
Martine probeert A&A kapot te maken, samen met Stephanie Stenders.
Linda en Hogendoorn in het begin van het seizoen.
Hogendoorn raakt hevig geëmotioneerd. (?!)
Martine zoekt zelfs toenadering tot Hogendoorn
Helen en Martine op de aandeelhoudersvergadering van het Huygensconcern
Een onderzoek naar de activiteiten van het Huygensconcern
Alex Huygens bezoekt de zoon van Martine (waar is die eigenlijk gebleven....?)
Martine ontmoet Onno P. Wassenaar
Roderick en Martine bestrijden elkaar om het lot van Frits en Martine probeert Roderick zwart te maken bij Onno P.
Frits mist Fritsje/Herman-Rien/Jack en belt Hogendoorn op in Amerika.
Martine laat Frits schaduwen rondom zijn affaire met Linda.
Frits huurt Fatima in om de ontwerpen van Linda aan te passen.
Martine troggelt Linda Look af van Frits.
Frits ontvoert Deepak Annand.
Frits wordt gemarteld in een kelder door de mannen van Onno P.
Martine raakt zwanger van Frits.
Frits wijst Martine af en vernedert haar.
Martine wordt niet vergeten in het testament van Agaath Huygens.
Martine huurt Koen Heeze in om Helen te vermoorden.
Frits bedriegt Daniël en troggelt hem zijn aandelen in AA&F af.
Mickey legt Martine's falen binnen het Huygens Concern bloot.
En nog veel meer....
Volgens mij niet. Ik geloof dat Herman zijn zoon wederom op zijn nummer zet en verder niet meer dat seizoen te zien is, net als Herman-Rien.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:47 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Krijg Frits Herman-Rien/Fritsje/Jack ook daadwerkelijk te zien?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:48 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik geloof dat Herman zijn zoon wederom op zijn nummer zet en verder niet meer dat seizoen te zien is, net als Herman-Rien.
De enige momenten dat hij dat niet is geweest was aan het einde van seizoen 1, als Frits als zijn rechterhandman gepresenteerd wordt en Herman hem prijst: "we begrijpen elkaar zonder ook maar een woord te spreken".quote:Op woensdag 21 september 2011 13:50 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
![]()
Herman was echt wreed tegen over Frits!
Dat waren pas verhaallijnen!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dennis Alberts !! all in the family
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo!
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Klopt, na enkele afleveringen moet Martine haar verlies nemen. Mooi eigenlijk dat zij met haar manipulaties Jef regelrecht in de armen van Robert duwt, waardoor ze een nieuwe concurrent de kans geeft te ontstaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef Frey het volgende:
A&A ontstaat ook vrijwel meteen in het seizoen.
AA&F in de tweede helft van het seizoenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef Frey het volgende:
A&A ontstaat ook vrijwel meteen in het seizoen.
Ja dat was te verwachten. Als de winkels hem nog niet hebben, dan bol ook nog niet. Maar ik had toch zeker nog op vrijdag gehoopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef Hogendoorn het volgende:
GVD!
Bericht van bol.com:
"Onlangs heeft u bij ons de dvd ‘Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) - Seizoen 4’ besteld.
De releasedatum van deze dvd is door de producent helaas uitgesteld. Onze oprechte excuses hiervoor. U ontvangt de dvd op de nieuwe releasedatum 27 september 2011"
Stelletje ***!!
Ook mooi dat Jef het zo snel doorhad en niet geloofde in de smoesjes van Martine. Vandaag trapt iedereen overal in.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:18 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Klopt, na enkele afleveringen moet Martine haar verlies nemen. Mooi eigenlijk dat zij met haar manipulaties Jef regelrecht in de armen van Robert duwt, waardoor ze een nieuwe concurrent de kans geeft te ontstaan.
Ja, ik geef de winkels of bol niet de schuld, maar dan moeten de producenten hun deadline bij voorbaat al met twee weken verlengen, zodat ze absoluut zeker zijn dat ze (aan de grote afnemers) kunnen leveren op de releasedatum. Vorige keren is dit ook al gebeurd, dus ze hadden toch wel kunnen verwachten dat ze alles helemaal klaar moeten hebben bij de release deze keer. Maar nee dus....quote:Op woensdag 21 september 2011 15:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja dat was te verwachten. Als de winkels hem nog niet hebben, dan bol ook nog niet. Maar ik had toch zeker nog op vrijdag gehoopt.
Ik word er ook moe van. Elke keer weer dat verschuiven van de datum.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:36 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, ik geef de winkels of bol niet de schuld, maar dan moeten de producenten hun deadline bij voorbaat al met twee weken verlengen, zodat ze absoluut zeker zijn dat ze (aan de grote afnemers) kunnen leveren op de releasedatum. Vorige keren is dit ook al gebeurd, dus ze hadden toch wel kunnen verwachten dat ze alles helemaal klaar moeten hebben bij de release deze keer. Maar nee dus....
Ik denk dat het weer een streek is van de huidige schrijvers. Ze zijn bang dat de kijkcijfers weer in zullen zakken als we nu massaal de DVD box kopen en die gaan kijken.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me ook af wat het probleem nou eigenlijk was, het moet wel iets organisatorisch zijn of logistieks dat niet helemaal lekker liep.
Inderdaad, nog een dikke week, want hij zal wel niet braaf op die dinsdag bezorgd worden.quote:
Ben je al langs geweest?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad, nog een dikke week, want hij zal wel niet braaf op die dinsdag bezorgd worden.
Mooie tunequote:Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef Frey het volgende:
Ben benieuwd hoelang ze seizoen 5 straks dan gaan uitstellen.
Die tune
Zie net ook het mailtje. Nou ja, in ieder geval netjes dat ze het melden, dan is er (voorlopig?) meer zekerheid.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef Hogendoorn het volgende:
GVD!
Bericht van bol.com:
"Onlangs heeft u bij ons de dvd ‘Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) - Seizoen 4’ besteld.
De releasedatum van deze dvd is door de producent helaas uitgesteld. Onze oprechte excuses hiervoor. U ontvangt de dvd op de nieuwe releasedatum 27 september 2011"
Stelletje ***!!
Dat kunnen ze maar beter wel doen, anders gooit PeterKelder een fiets door de ruitquote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad, nog een dikke week, want hij zal wel niet braaf op die dinsdag bezorgd worden.
Het broertje van Rohan Gottschalk werkt bij de afdeling Planning bij JustBridge en is, net als zijn broertje, niet zo'n rekenwonderquote:Op woensdag 21 september 2011 16:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer een streek is van de huidige schrijvers. Ze zijn bang dat de kijkcijfers weer in zullen zakken als we nu massaal de DVD box kopen en die gaan kijken.
Hogendoorn zou zich toch niet weg hebben laten sturen door het broertje van Rohan Gottschalk?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het broertje van Rohan Gottschalk werkt bij de afdeling Planning bij JustBridge en is, net als zijn broertje, niet zo'n rekenwonder
"Tja, meneer Hogendoorn, meneer Van der Toolen is op dit moment niet bereikbaar. Wanneer wel? Nou, als u het morgen nog eens probeert, weten we misschien meer... Of wacht eens, morgen is hij er niet... of toch wel... Naja, als u over een week terugkomt weten we meer."quote:Op woensdag 21 september 2011 17:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Hogendoorn zou zich toch niet weg hebben laten sturen door het broertje van Rohan Gottschalk?
Dat klinkt inderdaad als het broertje van.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Tja, meneer Hogendoorn, meneer Van der Toolen is op dit moment niet bereikbaar. Wanneer wel? Nou, als u het morgen nog eens probeert, weten we misschien meer... Of wacht eens, morgen is hij er niet... of toch wel... Naja, als u over een week terugkomt weten we meer."
"Weet u wel wie ik ben?! Ik ben Herman Hogendoorn. Eén van mijn bedrijven doet zaken met dat filmfabriekje van u. Of liever gezegd: DEED zaken, begrijpt u wel? Goedemiddag..."quote:Op woensdag 21 september 2011 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Tja, meneer Hogendoorn, meneer Van der Toolen is op dit moment niet bereikbaar. Wanneer wel? Nou, als u het morgen nog eens probeert, weten we misschien meer... Of wacht eens, morgen is hij er niet... of toch wel... Naja, als u over een week terugkomt weten we meer."
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:54 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
"Weet u wel wie ik ben?! Ik ben Herman Hogendoorn. Eén van mijn bedrijven doet zaken met dat filmfabriekje van u. Of liever gezegd: DEED zaken, begrijpt u wel? Goedemiddag..."
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:54 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
"Weet u wel wie ik ben?! Ik ben Herman Hogendoorn. Eén van mijn bedrijven doet zaken met dat filmfabriekje van u. Of liever gezegd: DEED zaken, begrijpt u wel? Goedemiddag..."
Dat vond ik juist zo mooi: het was een redelijk klein verhaallijntje, maar wel geniaal bedacht/uitgevoerdquote:Op woensdag 21 september 2011 18:06 schreef Frey het volgende:
Geweldig, al die moeite voor niks.
Herman heeft weer het laatste woord.
Hogendoorn is echt geniaalquote:Op woensdag 21 september 2011 18:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen Frits ondergedoken zat draaide hij het nummer van Van Houten International:
Frits: 'Met.....met...wie?'
Aan de andere kant van de lijn: 'Met Hogendoorn' (terwijl hij een kalme glimlach op zijn gezicht vormt).
Dat ie zich ook gewoon 'Hogendoorn' noemt tegenover Frits, niet 'met je vader' of met 'Herman'.
In seizoen 1 vond ik hem nog helemaal geen slechterik eigenlijk, eerder een competitieve man die tot het uiterste ging met zijn zoon, maar uiteindelijk toch weer naar hem terug kwam en hem de hand boven het hoofd hield. Hier kwam al licht verandering toen hij Rien in elkaar liet slaan, maar dit was ook het enige echt criminele in seizoen 1.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hogendoorn is echt geniaalIn het begin, bij mijn eerste viewing van seizoen 1 vond ik het nogal een irritante man met een enorme arrogantie, maar dat is eigenlijk 180 graden gedraaid
Ik verheugde me al meteen op zijn komst terwijl ik het hele personage nog niet kende.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
Hogendoorn is echt geniaalIn het begin, bij mijn eerste viewing van seizoen 1 vond ik het nogal een irritante man met een enorme arrogantie, maar dat is eigenlijk 180 graden gedraaid
Doe dat maarquote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeetje.. door al die verhalen van jullie ben ik geneigd binnenkort seizoen 2, 3 en 4 ook te halen, en zo snel mogelijk te kijken
Okee.. Ik ga zo eens verder met seizoen 1..quote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doe dat maarHet zal je niet tegenvallen (tenminste, dat denk ik)
Rond aflevering 30 begint het een beetje op gang te komen. Het jammere aan seizoen 1 is dat sommige perioden echt ontzettend goed/spannend zijn, en andere perioden slaapverwekkendquote:Op woensdag 21 september 2011 18:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okee.. Ik ga zo eens verder met seizoen 1..vanaf waar word het daar leuk? de eerste 20 afleveringen vond ik een beetje mwoh mwoh
Yep, schijnt in seizoen 4 te zitten. Maar ja, JustBridge gunt ons het plezier nietquote:Op woensdag 21 september 2011 18:40 schreef Frey het volgende:
Men had het hier toch ook wel eens over een scène dat Linda het kantoor van Frits binnenkwam en Hogendoorn ineens in de stoel bleek te zitten?
Dat zou best begin seizoen 4 kunnen zijn, maar er zijn ook weleens dingen over Frits beweert die totaal niet waar zijn. Zo zou hij een drugskartel bezitten en deel uit maken van de tak van Joegoslavische maffia, Ludo Sanders een keer verbaal hebben afgeblaft en de deur hebben gewezen vlak voor zijn overlijden. (Ludo en Frits hebben elkaar nooit ontmoet en nooit in 1 scene gezeten)quote:Op woensdag 21 september 2011 18:40 schreef Frey het volgende:
Men had het hier toch ook wel eens over een scène dat Linda het kantoor van Frits binnenkwam en Hogendoorn ineens in de stoel bleek te zitten?
Ah.. okeequote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rond aflevering 30 begint het een beetje op gang te komen. Het jammere aan seizoen 1 is dat sommige perioden echt ontzettend goed/spannend zijn, en andere perioden slaapverwekkend
Ik vond de eerste afleveringen ook zeer leuk, maar ik ben gewoon een groot fan van de familie Albertsquote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rond aflevering 30 begint het een beetje op gang te komen. Het jammere aan seizoen 1 is dat sommige perioden echt ontzettend goed/spannend zijn, en andere perioden slaapverwekkend
Zijn comeback in seizoen 3 was een van de meest geslaagde comebacks allertijden.quote:
Wilbert Gieske heeft er ooit over verteld dat ze vonden dat Robert en Laura terug moesten omdat ze geliefd waren bij de kijkers en omdat nu Arnie erin bleef hij ook ouders nodig had. Ik denk dus Proper/Peelen/Madsen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef Frey het volgende:
Wiens keuze was het toen om Robert terug te halen?
Stefaniequote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Stefanie die Laura op d'r plaats zet
Moet je de dood van Lotje + begrafenis eens zien.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou.. vind die stefanie beter acteren dan laura
Duurt nog ff, of niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Moet je de dood van Lotje + begrafenis eens zien.
Eind van seizoen 1?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Week of 3 als je een beetje doorkijkt.
Zoiets was het idd jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wilbert Gieske heeft er ooit over verteld dat ze vonden dat Robert en Laura terug moesten omdat ze geliefd waren bij de kijkers en omdat nu Arnie erin bleef hij ook ouders nodig had. Ik denk dus Proper/Peelen/Madsen.
Misschien dat PeterKelder meer info heeft
Dat was één van die typisch Australische dingetjes, die er later olv Proper uitgefilterd zijn:quote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef Frey het volgende:
Als Rien Stefanie wil verkrachten en Robert binnenkomt. Gooit hij Rien eruit en geeft hij Stefanie een klap.
quote:De scripts die wij destijds in handen kregen waren niet alleen zo'n vijf a zes jaar oud, maar ook nog eens Australisch, dus ontzettend conservatief. Dat zat 'em in de manier waarop de problemen werden neergezet en hoe ze behandeld werden. Er werd altijd gekozen voor een conservatief soort mannen-instelling. Als een vrouw vreemd was gegaan [...] werd ze daar altijd op de een of andere manier voor gestraft. Terwijl mannen rustig hun gang konden gaan. Dat gegeven hebben we er niet uitgehaald, maar wel genuanceerd.
Ik vond het wel mooi in dat geval.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was één van die typisch Australische dingetjes, die er later olv Proper uitgefilterd zijn:
[..]
*Robert geeft Stephanie een klap* "SLET!!!"quote:Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi in dat geval.
De platte hand werd vervangen door de vuist.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef PeterKelder het volgende:
Dat gegeven hebben we er niet uitgehaald, maar wel genuanceerd.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef Frey het volgende:
[..]
De platte hand werd vervangen door de vuist.
De invloed van Proper.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proper pleit voor meer vuistslagen in het nieuwe seizoen.
Tja, maar de vraag is of hij dat nog wel zou willen. De overname van Doctor Proctor schijnt indertijd niet echt vloeiend te zijn verlopenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef Frey het volgende:
Hij zou dus zo weer aan de slag kunnen.
Dat heb ik inderdaad een paar keer gezegd, maar zoals Van_Bartolhoven aangeeft wordt er zoveel geroepen dat niet waar blijkt te zijn. Ook dit is iets waarvan ik meen dat het gebeurd is, maar dat weet ik helemaal niet zeker. Voor hetzelfde geld heb ik dat later gefantaseerd. Het zou natuurlijk wel leuk zijn als het wel zo is en mijn geheugen zo goed blijkt te zijn. Het is het afwachten waard.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:40 schreef Frey het volgende:
Dat is in ieder geval wel waar, die scène staat in die GTST-roman van vorig jaarquote:Op woensdag 21 september 2011 19:29 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ook kan ik mij iets voorstellen van Linda in het kantoor met Frits met een kledingrek, wat iets met Linda Look te maken had.
Hij krijgt het salaris van Rohan, Jantien en Kennard samen en die vliegen eruit. Vervolgens pakt hij de boel op samen met Martin.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
Tja, maar de vraag is of hij dat nog wel zou willen. De overname van Doctor Proctor schijnt indertijd niet echt vloeiend te zijn verlopen
Martin mag de koffie rondbrengen, doet-ie tenminste nog iets nuttigsquote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij krijgt het salaris van Rohan, Jantien en Kennard samen en die vliegen eruit. Vervolgens pakt hij de boel op samen met Martin.
Echt waar? Ha, dat wist ik niet. Wellicht dat die andere scene dan ook waar blijkt te zijn. Ik vind het wel grappig dat ik als kind van een jaar of zes dat dan nog onthouden heb....quote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval wel waar, die scène staat in die GTST-roman van vorig jaar
Onder Proper komt het weer helemaal goed met hem.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Martin mag de koffie rondbrengen, doet-ie tenminste nog iets nuttigs
Het leuke is dat ik hem heb overgetypt uit het boek:quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Echt waar? Ha, dat wist ik niet. Wellicht dat die andere scene dan ook waar blijkt te zijn. Ik vind het wel grappig dat ik als kind van een jaar of zes dat dan nog onthouden heb....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik plaats hem maar in een spoiler om gezeur te voorkomen![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik hem heb overgetypt uit het boek:Ha, dat is interessant. Dan is me die scene dus bijgebleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik plaats hem maar in een spoiler om gezeur te voorkomen
"U hoort nog van me!"
Ik heb nog drie geschreven scènes rondom die verhaallijn. Als er animo voor is, plaats ik ze hier (natuurlijk in spoilertags)quote:Op woensdag 21 september 2011 19:43 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ha, dat is interessant. Dan is me die scene dus bijgebleven.
Graag! Dank je.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb nog drie geschreven scènes rondom die verhaallijn. Als er animo voor is, plaats ik ze hier (natuurlijk in spoilertags)
Mooi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede scène:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de derde scène:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn bijna anime achtige deuntjes.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frey is blij met Fons Merkies
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Wat heeft Laura aan?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Echt, wanneer gaat dit idee nou de deur uit. En dat Charlie bereidt is dit te overwegen
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ben ik nou echt naar een aflevering aan het kijken waarin Rik aan zijn dochter vraagt of zij het kind aan hem wil geven??
En Rikkie die daar ja op antwoord?![]()
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef amaranta het volgende:
Ben ik nou echt naar een aflevering aan het kijken waarin Rik aan zijn dochter vraagt of zij het kind aan hem wil geven??
En Rikkie die daar ja op antwoord?![]()
Ik snap de taboe op rikki zwanger niet. Hoe oud is ze in de serie?It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
17.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik snap de taboe op rikki zwanger niet. Hoe oud is ze in de serie?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
We hebben Nick nog.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef Ascendancy het volgende:
Echt, wanneer gaat dit idee nou de deur uit. En dat Charlie bereidt is dit te overwegen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Nick doet me denken aan Horatio Caine uit CSI: Miami. Die praat ook altijd alsof hij een gedicht aan het oplezen is.There's a lesson that you always have to learn
Dit lijkt me erg. Lig je ineens alleen in een zieknhuis in Brazilië.
Sjoerd praat hard genoeg om te zorgen dat zijn ouders het horen.
tuurlijk staat bianca een kussen te schudden in de gang en hoort ze hetquote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Sjoerd praat hard genoeg om te zorgen dat zijn ouders het horen.![]()
Wat gemeen van Rick. Charlie een schuldgevoel aanpraten.There's a lesson that you always have to learn
maareh, hoezo MOET het kind anders ter adoptie...
Ik ken wel een tienermoeder die haar kinderen zelf opvoed, maar ook enorm veel bijstand krijgt vandr ouders![]()
Helaas van korte duur...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef Ascendancy het volgende:
Charlie is opeens verstandig geworden
Die Rik manipuleert ook maar een klein beetje....Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat gemanipuleer van Rik.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Waarom kan Rikki dat kind gewoon niet zelf krijgen en het laten opvoeden door Rik en Charlie?
Een heer met stijl![]()
Dat wil Ricky niet. Maar ik vind dat rik en charlie gewoon dat kind kunnen adopteren. Ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef amaranta het volgende:
maareh, hoezo MOET het kind anders ter adoptie...
Ik ken wel een tienermoeder die haar kinderen zelf opvoed, maar ook enorm veel bijstand krijgt vandr ouders
Ludo is weer goed bezig
Jef ziet er ook weer wat levender uitSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waarom kan Rikki dat kind gewoon niet zelf krijgen en het laten opvoeden door Rik en Charlie?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Straks wil Rik nog emigreren naar Finland met zijn allen.
Ik vind dat Rikkie niet had moeten neuken en nu dus op de blaren moet zitten.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat wil Ricky niet. Maar ik vind dat rik en charlie gewoon dat kind kunnen adopteren. Ofzo.
Ludo is weer goed bezig
Jef ziet er ook weer wat levender uit![]()
Nu verbergen ze ook dat Rikki zwanger is, dan kunnen ze dan toch ook doen en dan doen alsof Rik en Charlie ergens een kind vandaan hebben geadopteerd uit pure menslievendheid bijvoorbeeld.quote:Een heer met stijl![]()
Rik en menslievend? Dat is overtuigendquote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nu verbergen ze ook dat Rikki zwanger is, dan kunnen ze dan toch ook doen en dan doen alsof Rik en Charlie ergens een kind vandaan hebben geadopteerd uit pure menslievendheid bijvoorbeeld.![]()
![]()
Dat dus idd.. Het is zo makkelijk in dit land om maar te zeggen "Ik wil het kind niet" en "ik wil het kind helemaal niet opvoeden". Tuurliijk het is maar een soap, maar toch snap ik niet waarom Rikkie niet accepteert dat ZIJ zwanger is, en Rik en Charlie haar heus wel willen helpen opvoeden.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind dat Rikkie niet had moeten neuken en nu dus op de blaren moet zitten.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Eh......ja waarom niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Rik en menslievend? Dat is overtuigend
Een heer met stijl![]()
Inderdaad. De pubers in GTST voeren al jaren de boventoon en ouders kruipen in alle hoeken en gaten voor hun kroost, maar dit is echt het dieptepunt. Wie is er nou zwanger? Rikki en Sjoerd moeten de lasten ook maar dragen. Wat een slappe ouders.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat dus idd.. Het is zo makkelijk in dit land om maar te zeggen "Ik wil het kind niet" en "ik wil het kind helemaal niet opvoeden". Tuurliijk het is maar een soap, maar toch snap ik niet waarom Rikkie niet accepteert dat ZIJ zwanger is, en Rik en Charlie haar heus wel willen helpen opvoeden."U hoort nog van me!"![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hij is een zakquote:Op woensdag 21 september 2011 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eh......ja waarom niet?![]()
![]()
ik ben pro neuken dus ben het niet met je eensquote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind dat Rikkie niet had moeten neuken en nu dus op de blaren moet zitten.![]()
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als ze onbeschermde seks had gehad, had ik ook totaal geen medelijden met haar gehad.
Maar ze slikte de pil en gebruikte condooms en om dan nog zwanger te raken, is wel behoorlijk lullig (letterlijk).There's a lesson that you always have to learn
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:45 schreef Frey het volgende:
Shortie:tell me more!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hangt er vanaf of je de Rik van nu bedoelt of de Rik die kwam solliciteren bij hotel Dendermonde in 1995 tot en met een jaar geleden. In die tijd vond ik hem absoluut geen zak en menslievender en minder egoïstisch dan de meeste personagesquote:
Maar laat me raden, je kijkt gtst pas sinds vorige week of niet?Een heer met stijl![]()
gtst gister avond WEER het nos journaal verslagen, en voor de derde keer deze maand op
nummer 1 van de best bekeken programma's. SUPERRRRRRR.
Als vrijdag TVOH weer begint, gaan er dus veel goede tijden komen, en hopelijk kijkcijfer records gebroken worden![]()
Zo goed als in de jaren '90 is het naar mijn mening nog lang niet, maar ik moet zeggen dat ik het wel een stuk aangenamer en spannender vind dan een jaar geleden rond deze tijd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef RobbieBoy het volgende:
gtst gister avond WEER het nos journaal verslagen, en voor de derde keer deze maand op
nummer 1 van de best bekeken programma's. SUPERRRRRRR.
Als vrijdag TVOH weer begint, gaan er dus veel goede tijden komen, en hopelijk kijkcijfer records gebroken worden
Een heer met stijl![]()
Toen Jef vandaag wakker werd in dat ziekenhuis en hij zag een donkere verpleegster, dacht hij eventjes dat hij was overleden.
'Dorothea, ben jij dat?'![]()
Ik zag gisterenavond nog een hele jonge & slanke Jef op de tv!
Bartho Braat heeft namelijk een klein rolletje in de Nederlandse film Mama is boos! (1986).Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef Frey het volgende:
[..]HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Klopt maffe film is dat, maar wel grappig, Jef had daar niet heel veel tekst moet ik zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Toen Jef vandaag wakker werd in dat ziekenhuis en hij zag een donkere verpleegster, dacht hij eventjes dat hij was overleden.
'Dorothea, ben jij dat?'![]()
Ik zag gisterenavond nog een hele jonge & slanke Jef op de tv!
Bartho Braat heeft namelijk een klein rolletje in de Nederlandse film Mama is boos! (1986).
Een heer met stijl![]()
Dan zou je voor het eerst blij zijn dat Barbara nog leeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
'Dorothea, ben jij dat?'
Bartho Braat heeft overigens een eigen website:
http://www.barthobraat.nl/index.html
best interressant, leuk om zijn CV te lezen en het feit dat hij en Wilbert Gieske ooit echt een stichting hebben opgezet die de naam Alberts en Alberts droeg
quote:Geboren 17 augustus 1950 in Leiden
• Gymnasiumdiploma
• Studie Geschiedenis en Theaterwetenschap Universiteit van Amsterdam
• Theaterschool Regie/DDV Amsterdam (niet afgemaakt)
• Media Academie Hilversum Cursus Drie Camera Regie
1975 - 1978
Ik speelde bij studententoneelgroep Het Handke\Weiss Gezelschap in "De Zaak Oppenheimer" (Heinar Kipphardt), "Hölderlin" (Peter Weiss), "Trilogie des Wiedersehens", "Het Park" (Botho Strauss) en "Oom Wanja" (Anton Tsjechov)
-
1981 - 1983
Acteur bij de Scholengroep Toneelgroep Centrum. Ik speelde er in "De Aanslag" dat een bewerking was van "Les Justes" (Albert Camus), in "Escolette Ay Ay Ay Ay", een
jongerenmusical (Peter Romer en Bob Zimmerman), in "Boffer jankt zo", (Paul Haenen) en "Edda" (Hans Melissen)
-
1983 - 1991
Als free lance acteur speelde ik in "Bremer Freiheit" (RWF Fassbinder) en "Op Glad IJs" (Michael Pertwee), de jubileumproductie van Joop Doderer. In deze jaren deed ik veel televisiewerk o.a. in "Zeg 'ns Aa" (VARA), "Medisch Centrum West" (TROS), "Het Wassende Water" en "Kop in de Wind" (NCRV).
Verder in Duitse en Belgische Tv-producties en in enige tientallen bedrijfs- en voorlichtingsfilms. Ook werkte ik als trainings\rollenspelacteur voor de overheid (o.a. politie) en het bedrijfsleven. Ik regisseerde grote musicals op middelbare scholen.
Speelde in de film "Mamma is Boos" (Ruud van Hemert) en kleinere rollen in een aantal andere Nederlandse speelfilms o.a. "De Ratelrat" van Wim Verstappen.
-
1991 - 2007
Ik werd bij het grote publiek echt bekend door de rol van Jef Alberts in "Goede Tijden, Slechte Tijden" (RTL4). Speelde daarnaast in televisieseries als "Baantjer" (VARA), "De Toekomst" (VPRO) en "Vicious Circle" (BBC). Ik bleef ook contact houden met het toneel door in een aantal kleine zaal producties te spelen o.a. "Stevie" (Hugh Whitemore).
Met Tv-broer Wilbert Gieske richtte ik de stichting Alberts & Alberts op en bracht onder deze vlag een aantal eenacters uit. "Een Wonderbaarlijke Nacht" en "Karel" van Slawomir Mrozek.
-
Tussen 1998 en 2007 heb ik met Frederik de Groot en Ernst Zwaan "Kunst" van Yasmina Reza als huiskamervoorstelling gespeeld. In 2006 en 2007 volgde "Tot Leven" (samen met Diana Dobbelman), een toneelproductie op basis van teksten van Arnon Grunberg en geregisseerd door Fabienne Meershoek. In seizoen 2008/2009 speelde ik de rol van Karel V in "Johanna de Waanzinnige" van toneelgroep De Kern. In september 2009 speel ik in "Soleares aan de Noordzee", geschreven door Ans Mol, een lokatieproject in de Biesbosch.
Najaar en winter 2009\2010 staat "De Burggravin van Vergi" op het programma, een authentieke middeleeuwse vertelling i.s.m contabasssiste Kim Soepnel en geregisseerd door Frederik de Groot. (inmiddels aan 20 theaters verkocht). Verder ben ik een kindertheatervoorstelling voor het seizoen 2010\2011 aan het voorbereiden naar het boek "Bij Uil thuis" van Arnold Lobel.
Verder heb ik veel stemmenwerk gedaan o.a. de Nederlandse stem van Max, de pop met het grote roze hoofd in de BBC\Teleac peuterserie "De Tweenies" en Meester Splinter in de Nederlandse versie van "The Turtels". Ook veel nasynchronisatiewerk voor de studio's van Walt Disney en Dreamland. (o.a. "Finding Nemo", "Snowdogs", "Surf's up", "Monsters versus Aliens".
Bron: http://www.barthobraat.nl/html/curriculumvitae.htmlEen heer met stijl![]()
En ook maar iets over Wilbert Gieske:
------
Wilbert Gieske: ‘Amper inkomsten na vertrek uit GTST'
"Wilbert Gieske heeft na zijn vertrek uit Goede Tijden Slechte Tijden niet zo goed geboerd als hij gehoopt had. Dat vertelt de acteur in Story. Gieske stopte in 2008 na achttien jaar met GTST om zich te storten op mooie toneelrollen, maar die bleven uit. “Feitelijk doe ik nu helemaal niets meer. Er is niets voorbijgekomen waar ik in mee had kunnen doen. Heel jammer, maar het is niet anders. Ik vind het nog steeds heerlijk om op de bühne te staan, maar er is tot nu toe weinig tot geen werk te vinden.”
Nu probeert de 65-jarige acteur het zelf op te lossen. “Om toch nog met dit mooie vak bezig te blijven, ben ik nu maar een complete Griekse tragedie aan het instuderen. Die kan ik dan opvoeren in kleine theaters.”
Om het hoofd boven water te houden, verhuurt hij nu een deel van zijn Amsterdamse herenhuis aan toeristen. “Het souterrain is een prachtige ruimte en zodoende kwamen wij erop om er een bed & breakfast van te maken. Er hebben intussen Duitsers, Finnen en Brazilianen gelogeerd en ze waren dolenthousiast.“
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=114156
-----
Kortom, laat hem gewoon lekker als Robert terug komen en A&A weer tot leven roepen
Een heer met stijl![]()
Dat is wel grappig inderdaad, mijn kinderen keken daarnaar en dan hoorde ik 'jeff' opeens een peuterliedje zingen. Hij deed het wel erg leuk.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Verder heb ik veel stemmenwerk gedaan o.a. de Nederlandse stem van Max, de pop met het grote roze hoofd in de BBC\Teleac peuterserie "De Tweenies"
Van mij mag Robbert best terugkeren uit Japan![]()
![]()
Frey, als je de box zaterdag al hebt, kun je dan de leaders op Youtube plaatsen?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
De leaders van seizoen 4 staan toch al op youtube? Of doel je erop dat ze begin seizoen 4 nog een seizoen 3 leader gebruikte in de originele uitzendingen?quote:Op donderdag 22 september 2011 07:12 schreef LetsGame het volgende:
Frey, als je de box zaterdag al hebt, kun je dan de leaders op Youtube plaatsen?Een heer met stijl![]()
Even de afleveringen van de afgelopen twee dagen bekeken...
Wat zijn de heren bang voor Nick![]()
Zowel Bing als Rik wilden even hun territorium afbakenen, hilarisch
Opvallend, de familie Sanders eet huismerk hagelslag
Ik heb dé oplossing voor het baby-probleem: Rikki geeft de baby aan Bing
Oh Nick gaat Maxime zo ongelooflijk terugpakken, ikvoelutikvoelutikvoelut![]()
![]()
Zal leuk zijn als ze het plan doorzetten dat Rik en Charlie zogenaamd zwanger zijn. Gaat Rikki weg en komt daarna met een donker kind thuis.Leg dat dan maar eens uit.
![]()
Nee, hij doelt op de 3 versies van de leader: versie 2 en 3 staan al op YT, versie 1 nog nietquote:Op donderdag 22 september 2011 09:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De leaders van seizoen 4 staan toch al op youtube? Of doel je erop dat ze begin seizoen 4 nog een seizoen 3 leader gebruikte in de originele uitzendingen?![]()
![]()
http://www.bol.com/nl/p/d(...)011373804/index.html
Ik zie dat ze de datum nu ook hebben aangepast. Maar als mensen hem ook die dag al thuis zouden moeten krijgen, dan vraag ik me af wanneer hij dan in de winkel ligt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:03 schreef avw1982 het volgende:
Zal leuk zijn als ze het plan doorzetten dat Rik en Charlie zogenaamd zwanger zijn. Gaat Rikki weg en komt daarna met een donker kind thuis.Leg dat dan maar eens uit.
Het kind is toch 99% zeker blank? Het is óf van Sjoerd, óf van Sil.There's a lesson that you always have to learn
Ik wil seizoen 4.
Alleen al de beschrijving van zo'n willekeurige aflevering:quote:Dinsdag 28 september
Martine benadert Hogendoorn sr. Privé-detective Erik heeft informatie over Linda en Frits. Willem Kelder bezoekt Helen en zet haar onder druk.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ohja, ik doe volgende week mee met het wereld record tv kijken verbreken op NL3 bij bnn.. Hopelijk komen er nog wat gtst momentjes voorbij!![]()
![]()
In seizoen 4 waren er 3 leaders;quote:Op donderdag 22 september 2011 09:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De leaders van seizoen 4 staan toch al op youtube? Of doel je erop dat ze begin seizoen 4 nog een seizoen 3 leader gebruikte in de originele uitzendingen?
Het origineel en 2 updates. In de eerste update werd het shot van Mark en Mickey vervangen door eentje van Stan en die van Arnie en Robert werd vervangen door Sylvia. Ook kregen Anita en mr Harmsen een nieuw shot. In de tweede update werden sommige shots verbetert en verplaatst en kregen Mickey en Fatima een eigen shot. Ook kregen Linda en Marieke een nieuw shot.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Oops. Ik zag deze post niet, sorry Peterquote:Op donderdag 22 september 2011 11:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, hij doelt op de 3 versies van de leader: versie 2 en 3 staan al op YT, versie 1 nog niet
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Geeft nietsquote:Op donderdag 22 september 2011 13:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oops. Ik zag deze post niet, sorry Peter![]()
![]()
![]()
Er staat Flash, maar in werkelijkheid is het JustBridge.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 17:49 schreef Frey het volgende:
Er staat Flash, maar in werkelijkheid is het JustBridge.![]()
Overigens is het wel een faal om te zien dat het decor van Flash totaal niet matcht met de buitenkant van het pand![]()
![]()
Arthur werd in het artikel in de Nieuwe Revu de GTST-NOHM (Neger Omdat Het Moet) genoemd.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef Frey het volgende:
Bing voegt echt helemaal niks toe.![]()
Arthur
Jammer genoeg hebben ze Kill Your Darlings van Proper niet gelezen, dan hadden ze geweten dat het geen moetje was![]()
![]()
Dat is Bing dus duidelijk wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:59 schreef PeterKelder het volgende:
GTST-NOHM (Neger Omdat Het Moet)Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Het is opmerkelijk dat GTST buiten Bing een vrij "kleurloze" serie is. Had GTST bij de publieke omroep gezeten, dan was dat wel anders geweestquote:![]()
![]()
Als ze goede verhaallijnen krijgen, dan mogen ze erin stoppen wat ze willen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk dat GTST buiten Bing een vrij "kleurloze" serie is. Had GTST bij de publieke omroep gezeten, dan was dat wel anders geweest
Het probleem is dat het dan alleen maar om acceptatie kan gaan, hetzelfde bij de Lucas/Edwin verhaallijn. Ze willen er juist voor zorgen dat de haat tegen homo's vermindert, en wat doen ze? Ze schrijven er een huisarts in die een hekel aan homo's heeft en er een in elkaar slaatquote:Op donderdag 22 september 2011 18:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Als ze goede verhaallijnen krijgen, dan mogen ze erin stoppen wat ze willen.![]()
![]()
Schrijf er liever een echte homohater in dan, een psychopaat die alle homo's in Meerdijk uit wil roeien.
Hm, zolang Wiet maar blijftquote:Op donderdag 22 september 2011 18:22 schreef Frey het volgende:
Schrijf er liever een echte homohater in dan, een psychopaat die alle homo's in Meerdijk uit wil roeien.
Het is eigenlijk wel zonde: ik had graag een vast personage in de serie gezien met een "kronkel in haar hoofd." En okay, het was misschien onrealistisch geweest als ze er met een lichte straf van af was gekomen, maar ja.![]()
Als Danny of Bing dood was gegaan, was Wiet een held geweest.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, zolang Wiet maar blijft
Het is eigenlijk wel zonde: ik had graag een vast personage in de serie gezien met een "kronkel in haar hoofd." En okay, het was misschien onrealistisch geweest als ze er met een lichte straf van af was gekomen, maar ja.
Nu is ze de moordenaar van Rosa.
Dat is waar, al zijn die prutsers uit het AZM ook verantwoordelijk voor Rosa's dood imo.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Als Danny of Bing dood was gegaan, was Wiet een held geweest.
Nu is ze de moordenaar van Rosa.![]()
Artsen omgekocht door Frederik van Rossum die Rosa nu ergens gevangen houdt.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is waar, al zijn die prutsers uit het AZM ook verantwoordelijk voor Rosa's dood imo.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Artsen omgekocht door Frederik van Rossum die Rosa nu ergens gevangen houdt.
Al zou Rosa haar dochter nooit zoveel verdriet doen door te doen alsof ze dood is![]()
![]()
Allemaal in scène gezet door Frederik.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Al zou Rosa haar dochter nooit zoveel verdriet doen door te doen alsof ze dood gaat
Ondertussen zorgt hij ervoor dat een spion van hem de nieuwe huishoudster wordt in huize Sanders. Dit is niemand minder dan Alice de Boer in vermomming. Ook zij wil wraak nemen, omdat ze destijds onterecht is ontslagen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Allemaal in scène gezet door Frederik.
Ondertussen zorgt hij ervoor dat een spion van hem de nieuwe huishoudster wordt in huize Sanders. Dit is niemand minder dan Alice de Boer in vermomming. Ook zij wil wraak nemen, omdat ze destijds onterecht is ontslagen.![]()
Jij hebt echt een grote fantasie![]()
![]()
Je kunt s5 ook nu al bestellen hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 19:01 schreef Lucas15 het volgende:
Ik kan echt niet wachten op S4!!!!Als ik hem bekeken hebt, kan ik meteen S5 bestellen...
![]()
![]()
Wie weet is hij straks goedkoper?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je kunt s5 ook nu al bestellen hoor![]()
![]()
Dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 22 september 2011 19:03 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Wie weet is hij straks goedkoper?![]()
![]()
Ik eis korting op seizoen 4 voor het lange wachten.
Mijn tv stoort.Dat kijkt héél fijn ... ahum.
Misschien dat Hogendoorn even langs kan gaan bij JustBridge voor korting?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef Frey het volgende:
Ik eis korting op seizoen 4 voor het lange wachten.
"Als u niet doet wat ik zeg, zorg ik ervoor dat u morgenochtend bij de supermarkt kan beginnen!"
En ik keil desnoods wel even een fiets door een raam van het JB-pand![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat Hogendoorn even langs kan gaan bij JustBridge voor korting?
"Als u niet doet wat ik zeg, zorg ik ervoor dat u morgenochtend bij de supermarkt kan beginnen!"![]()
![]()
Bing, no problem, gewoon 1 keer je kwak in Sjors lozen en ze is weer zwanger
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Lorena's jurkje
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Als je er naar kijkt al.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:09 schreef MissJ het volgende:
Bing, no problem, gewoon 1 keer je kwak in Sjors lozen en ze is weer zwangerHeddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Lorena
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:09 schreef MissJ het volgende:
Bing, no problem, gewoon 1 keer je kwak in Sjors lozen en ze is weer zwangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Excuusneger noem ik dat altijd.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Arthur werd in het artikel in de Nieuwe Revu de GTST-NOHM (Neger Omdat Het Moet) genoemd.
Jammer genoeg hebben ze Kill Your Darlings van Proper niet gelezen, dan hadden ze geweten dat het geen moetje was
Kan ookquote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Excuusneger noem ik dat altijd.![]()
![]()
Lachen: ik lees net op de GZSZ-wiki dat de Duitse Frits een zoon heeft met de Duitse Stephanie Stenders![]()
![]()
![]()
"Weißt du, wer ich bin? Ich bin Herman Hogendoorn! Einer meiner tätigen Unternehmen mit der Möbelfabrik zu Ihnen, oder besser gesagt hast Geschäft, wissen Sie?"![]()
Doe mij maar Tom van Beek.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Weißt du, wer ich bin? Ich bin Herman Hogendoorn! Einer meiner tätigen Unternehmen mit der Möbelfabrik zu Ihnen, oder besser gesagt hast Geschäft, wissen Sie?"
![]()
De zoon van Rien en Annette
En de zoon van Frits en Stephanie
[ Bericht 34% gewijzigd door PeterKelder op 22-09-2011 21:09:24 ]![]()
Doet me denken aan die kat van de familie Huygens. Hele competitie voor geweest en uiteindelijk maar 1 aflevering in beeld of zo.quote:
Was gewoon voor de Product Placement van de Whiskas oidquote:Op donderdag 22 september 2011 21:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Doet me denken aan die kat van de familie Huygens. Hele competitie voor geweest en uiteindelijk maar 1 aflevering in beeld of zo.![]()
![]()
Wat was er ook alweer met Parijs gebeurd?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was gewoon voor de Product Placement van de Whiskas oid
Ook zoietsquote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer met Parijs gebeurd?![]()
Of opeens het logo van de Sims op iedere laptop![]()
![]()
Laat het alsjeblieft het einde zijn van rechercheur Van Houten.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
So, seht gut aus!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
De zoon van Rien en Annette
[ afbeelding ]
En de zoon van Frits en Stephanie![]()
Wel echt heel grappig om te zien wat een andere richting de series op zijn gegaan!Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Dat is idd heel leuk om te zien. Voor meer verwijs ik je naar www.gzsz-wiki.dequote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef ejiraM het volgende:
[..]
So, seht gut aus!![]()
Wel echt heel grappig om te zien wat een andere richting de series op zijn gegaan!![]()
![]()
![]()
De box is uitgesteld omdat Gottschalk toch liever zijn eigen cover wilde.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
FUUUUUUUUU 80% van de posts hier gaan over dvds tering hé
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Broertje van Catweazle? Zat ook zo te mekkeren daaroverquote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef delano.888 het volgende:
FUUUUUUUUU 80% van de posts hier gaan over dvds tering hé![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
De box is uitgesteld omdat Gottschalk toch liever zijn eigen cover wilde.![]()
![]()
![]()
![]()
De redactie van GTST zou de boxen beter ook eens kijken, dan kunnen ze de site eens aanpassen.
Zijn er nergens scenes te vinden met deze man? Ik ben wel eens benieuwd naar de Duitse Herman Hogendoorn.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Weißt du, wer ich bin? Ich bin Herman Hogendoorn! Einer meiner tätigen Unternehmen mit der Möbelfabrik zu Ihnen, oder besser gesagt hast Geschäft, wissen Sie?"
"U hoort nog van me!"![]()
Gewoon laten gaan en je er niks van aantrekken, ik weet wel dat -om in Frits van Houtens termen te spreken- dit soort mensen menig droevig uurtje staat te wachtenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Broertje van Catweazle? Zat ook zo te mekkeren daarover
Een heer met stijl![]()
Volgens weet 80% van de kijkers van tegenwoordig wie Herman Hogendoorn is..
Heel sneu..
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: