Allemaal in scène gezet door Frederik.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Al zou Rosa haar dochter nooit zoveel verdriet doen door te doen alsof ze dood gaat
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Allemaal in scène gezet door Frederik.
Ondertussen zorgt hij ervoor dat een spion van hem de nieuwe huishoudster wordt in huize Sanders. Dit is niemand minder dan Alice de Boer in vermomming. Ook zij wil wraak nemen, omdat ze destijds onterecht is ontslagen.
Je kunt s5 ook nu al bestellen hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 19:01 schreef Lucas15 het volgende:
Ik kan echt niet wachten op S4!!!!Als ik hem bekeken hebt, kan ik meteen S5 bestellen...
Wie weet is hij straks goedkoper?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je kunt s5 ook nu al bestellen hoor
Dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 22 september 2011 19:03 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Wie weet is hij straks goedkoper?
Misschien dat Hogendoorn even langs kan gaan bij JustBridge voor korting?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef Frey het volgende:
Ik eis korting op seizoen 4 voor het lange wachten.
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat Hogendoorn even langs kan gaan bij JustBridge voor korting?
"Als u niet doet wat ik zeg, zorg ik ervoor dat u morgenochtend bij de supermarkt kan beginnen!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Als je er naar kijkt al.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:09 schreef MissJ het volgende:
Bing, no problem, gewoon 1 keer je kwak in Sjors lozen en ze is weer zwanger
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:09 schreef MissJ het volgende:
Bing, no problem, gewoon 1 keer je kwak in Sjors lozen en ze is weer zwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |