Echt waar? Ha, dat wist ik niet. Wellicht dat die andere scene dan ook waar blijkt te zijn. Ik vind het wel grappig dat ik als kind van een jaar of zes dat dan nog onthouden heb....quote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval wel waar, die scène staat in die GTST-roman van vorig jaar
Onder Proper komt het weer helemaal goed met hem.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Martin mag de koffie rondbrengen, doet-ie tenminste nog iets nuttigs
Het leuke is dat ik hem heb overgetypt uit het boek:quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Echt waar? Ha, dat wist ik niet. Wellicht dat die andere scene dan ook waar blijkt te zijn. Ik vind het wel grappig dat ik als kind van een jaar of zes dat dan nog onthouden heb....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik plaats hem maar in een spoiler om gezeur te voorkomen![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik hem heb overgetypt uit het boek:Ha, dat is interessant. Dan is me die scene dus bijgebleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik plaats hem maar in een spoiler om gezeur te voorkomen
"U hoort nog van me!"
Ik heb nog drie geschreven scènes rondom die verhaallijn. Als er animo voor is, plaats ik ze hier (natuurlijk in spoilertags)quote:Op woensdag 21 september 2011 19:43 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ha, dat is interessant. Dan is me die scene dus bijgebleven.
Graag! Dank je.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb nog drie geschreven scènes rondom die verhaallijn. Als er animo voor is, plaats ik ze hier (natuurlijk in spoilertags)
Mooi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede scène:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de derde scène:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn bijna anime achtige deuntjes.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frey is blij met Fons Merkies
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Wat heeft Laura aan?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Echt, wanneer gaat dit idee nou de deur uit. En dat Charlie bereidt is dit te overwegen
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ben ik nou echt naar een aflevering aan het kijken waarin Rik aan zijn dochter vraagt of zij het kind aan hem wil geven??
En Rikkie die daar ja op antwoord?![]()
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef amaranta het volgende:
Ben ik nou echt naar een aflevering aan het kijken waarin Rik aan zijn dochter vraagt of zij het kind aan hem wil geven??
En Rikkie die daar ja op antwoord?![]()
Ik snap de taboe op rikki zwanger niet. Hoe oud is ze in de serie?It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
17.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik snap de taboe op rikki zwanger niet. Hoe oud is ze in de serie?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
We hebben Nick nog.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef Ascendancy het volgende:
Echt, wanneer gaat dit idee nou de deur uit. En dat Charlie bereidt is dit te overwegen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Nick doet me denken aan Horatio Caine uit CSI: Miami. Die praat ook altijd alsof hij een gedicht aan het oplezen is.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |