Die kop van Jack al.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ludo mag Jack wel eens goed aanpakken op half legale en half illegale manieren. Ik kan niet wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Die kop van Jack al.
"Ik probeer een beetje als Frits van Houten te kijken en denk dan dat ik dat ook ben"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Ik kijk nergens meer vreemd van opquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks gaat het kind van Rikkie naar Bing en Sjors :,)
Het is zoals altijd een kwestie van prioriteiten stellen, Sjors kan soms leuk zijn met een bepaalde tegenspeler. In mijn ogen zijn Charlie en Bing gewoon nooit meer leuk de afgelopen 5 jaar. (Charlie de afgelopen 7 à 8 jaar).quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sjors zit ook op het randje ze is alleen maar zwanger en als ze het eens niet is hangt ze de hypocriet uit.
Sjors zou prima lijnen kunnen krijgen, mits ze niet telkens van die halfbakken mannen als partner krijgt. Bing of Danny, wat is nou eigenlijk het verschil?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is zoals altijd een kwestie van prioriteiten stellen, Sjors kan soms leuk zijn met een bepaalde tegenspeler. In mijn ogen zijn Charlie en Bing gewoon nooit meer leuk de afgelopen 5 jaar. (Charlie de afgelopen 7 à 8 jaar).
Het kleurtje.. maar dat is ook echt allesquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sjors zou prima lijnen kunnen krijgen, mits ze niet telkens van die halfbakken mannen als partner krijgt. Bing of Danny, wat is nou eigenlijk het verschil?
quote:
Dank u, dank u! It's good to be back alright.quote:
Ach, is weer eens wat anders dan constant die haribo snoepbakken in beeld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef Klipnap het volgende:
Die koelkasten ookZe gebruiken ze alleen om er Breaker uit te halen
Ik ben daar gewoon heel simpel in: als er 20 september staat, dan wil ik hem ook op die dag in de winkel zien en niet op 21 september.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
[..]
Dank u, dank u! It's good to be back alright.Nu de box nog... Mediamarkt verwacht ze elk moment, morgen waarschijnlijk. Maar in het vorige topic lees ik dat het waarschijnlijk toch wat later wordt... Nou ja, laten we in ieder geval hopen op deze week. We hebben lang genoeg moeten wachten, dus die paar dagen kunnen er ook nog wel bij. Eigenlijk niet, maar ja. Om dhr. Gottschalk te quoten hebben we hem in ieder geval voor 31 december... 2012.
Dat kan toch nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon heel simpel in: als er 20 september staat, dan wil ik hem ook op die dag in de winkel zien en niet op 21 september.
Misschien moet Frits van Houten maar even uit zijn graf herrijzen en een bezoekje brengen aan Bridge.
De vorige keer lag hij op de datum gewoon in de winkel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan toch niet20 september wordt ie uitgegeven dan moet ie dus vanuit de fabriek naar de winkels, naar bol of wat dan ook. Of ze moeten een verkooppunt bij Bridge hebben
Maar eigenlijk horen de winkels het al op die dag te moeten hebben. Bridge is alleen erg laat met dit..quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat kan toch niet20 september wordt ie uitgegeven dan moet ie dus vanuit de fabriek naar de winkels, naar bol of wat dan ook. Of ze moeten een verkooppunt bij Bridge hebben
Werkelijk? Hmm dan heb je gelijk, vreemd dat dat nu niet zo is. Maar met een beetje geluk heb je hem morgen dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:52 schreef Frey het volgende:
[..]
De vorige keer lag hij op de datum gewoon in de winkel.
Lijkt me een strak plan. Frits zorgt er wel even voor dat degene die dit op zijn/haar geweten heeft met onmiddellijke ingang ontslagen wordt, zoniet verdwijnt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon heel simpel in: als er 20 september staat, dan wil ik hem ook op die dag in de winkel zien en niet op 21 september.
Misschien moet Frits van Houten maar even uit zijn graf herrijzen en een bezoekje brengen aan Bridge.
En op dit moment komt Casper van Bohemen binnenlopen in "Schiet mij maar lek" op Comedy Central Family.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
Ik denk het liefst niet meer aan die 2 gevallen, ik moest wel aan dat het hele leugen verhaal met Valentijn <---> JJ denken en haar Fischer schijnheiligheid over eerlijk zijn. Doen of je kind dood is, de vader dat laten geloven (en de omgeving ook) en vervolgens je ondode kind een andere identiteit geven gaat wel een paar stappen verder dan wat Rik nu van plan is, hoe onzinnig dit ook mag zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:32 schreef ejiraM het volgende:
Aaargh! Ik weet dat het vaker gebeurd maar erger me ECHT dat Charlie Valerie/Barbara in deze niet naar boven haalt
zijn voorlopig nog niet van hem af gelukkig maartwitter:
Haar exit heb je al gezien, straks kun je ook genieten van haar introductiequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:54 schreef Frey het volgende:
[tournament] GTST - De beste verhaallijn - Finale
Sylvia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |