quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:53 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:13 schreef ejiraM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jef!![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:13 schreef ejiraM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik ook niet, en laten we dat vóóral zó houdenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef Frey het volgende:
Ik zie nog nergens wijzigingen van de datum.
Duidelijk niet door kenners geschreven.quote:Het derde seizoen van de supersoap Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) eindigde met een opzienbarende bekentenis: Helen Helmink vertelde Peter dat hij haar zoon was. In deze vierde reeks (uitgezonden in 1993-1994) is Peter nog maar nauwelijks over de schok heen of zijn beste vriend Arnie kondigt aan dat hij gaat trouwen met Roos
Ik heb zo'n vermoeden...quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Duidelijk niet door kenners geschreven.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden...
[ afbeelding ]
"Wanneer de box uitkomt? Op 20 september, aanstaande dinsdag dus... of nee, wacht eens, laatst kwam die pas op 1 november uit... Nou ja, je hebt hem in ieder geval voor het einde van het jaar binnen."
"Hoeveel die kost? 40 euro... of nee, wacht eens, de consumentenadviesprijs is 49,95... Nou ja, als je rond de 100 euro meeneemt naar de winkel heb je wel genoeg."
Idd, ik schrok me dan ook werkelijk rot toen ik de prijs bij de MM zagquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:56 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De prijzen liggen wel uiteen. Bij Mediamarkt is de box veel duurder.
Ik ben benieuwd wat hij bij Saturn kost. Normaal zitten die nooit boven de normale prijs en vaak zelfs iets eronder.
Van FRS vond ik het opvallend, gezien de prijs van seizoen 3 vorig jaar ongeveer 55 euro was.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:13 schreef Frey het volgende:
Zelfs bij Free Record Shop staat hij voor maar ¤ 39,99 en dat terwijl ze daar meestal juist iets duurder zijn.
Bij Mediamarkt staan de boxen voor ¤ 51,99...
Die was idd echt belachelijk duur, tussen de 80 en 100 euroquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:28 schreef Frey het volgende:
Seizoen 1 was pas duur toen.
Die heb ik ook pas erg laat gekocht toen Kruidvat een actie had.
Geen wonder dat het toen voor geen meter liep. Maar nu de boxen goedkoper zijn geworden, worden ze massaal gekocht. Bij Saturn zeiden ze vorig jaar dat er echt een run op was. En dat zie je nu ook wel, ineens 2 boxen in 2 maanden tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:33 schreef PeterKelder het volgende:
Die was idd echt belachelijk duur, tussen de 80 en 100 euro
Daarnaast was de box in zijn eerste vorm ook vrijwel onpraktisch. Wel leuk, maar stel je voor dat je 20 van die schoenendozen in je dvd-kast zou hebben staan...quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Geen wonder dat het toen voor geen meter liep. Maar nu de boxen goedkoper zijn geworden, worden ze massaal gekocht. Bij Saturn zeiden ze vorig jaar dat er echt een run op was. En dat zie je nu ook wel, ineens 2 boxen in 2 maanden tijd.
Dat is zeker waar en dat zie je ook terug in de kijkcijfers. Maar ik mag hopen dat de schrijvers zien dat déze weg het beste is om vast te houden en niet dat het vanaf volgende maand weer alleen liefdesgeneuzel isquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:46 schreef Frey het volgende:
Maar ik geniet op het moment ook van de huidige afleveringen.![]()
Lang geleden dat de seizoensstart zo sterk was en ze weten het niveau nog aardig vast te houden ook. Daarbij zijn er nog steeds boeiende verhaallijnen. Ik ben benieuwd wat er gebeurt met Wiet, wat er gebeurt met rechercheur Van Houten, hoe het verdergaat met Jef en wat Tanya nu werkelijk gedaan heeft. Ook de terugkeer van Nick vind ik geweldig.![]()
En de komende tijd even niet dat Danny gezeik. En die drukte van Lucas mis ik ook absoluut niet, in tegendeel zelfs. Eigenlijk jammer dat ze straks weer terugkomen. Of Lucas moet ineens een stuk rustiger zijn na zijn coma.
Ik hoop ook niet dat ze nog met die datum gaan schuiven, dat was vorig jaar ook zo'n ramp. Ik wil hem volgende week wel binnen hebben!quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef Frey het volgende:
Ik zie nog nergens wijzigingen van de datum.
Mijn maag draait om bij het denken aan de release vorig jaarquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:09 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat ze nog met die datum gaan schuiven, dat was vorig jaar ook zo'n ramp. Ik wil hem volgende week wel binnen hebben!
Toen moest ik snel voor de kerst nog die hele box er doorheen jagen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mijn maag draait om bij het denken aan de release vorig jaar
Ik deed er uiteindelijk 2,5 week over om die box er doorheen te jagen, maar dat was logisch gezien de kerstvakantiequote:Op zaterdag 17 september 2011 14:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen moest ik snel voor de kerst nog die hele box er doorheen jagen.
Ik deed het in 6 dagen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik deed er uiteindelijk 2,5 week over om die box er doorheen te jagen, maar dat was logisch gezien de kerstvakantieAls ik een schatting moet doen over hoe snel ik de box er doorheen zal jagen, denk ik aan 3 tot hooguit 4 weken
Daar had ik 2 weken voor nodig, maar toen had ik ook geen vrij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat gaat mij net iets te ver
Over seizoen 1 deed ik ruim 3 maanden
Och, er zijn mensen die nu nog bezig zijn met seizoen 3, die zijn pas echt langzaamquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar had ik 2 weken voor nodig, maar toen had ik ook geen vrij.
Tja, Meerdijkers zijn nou eenmaal niet zo slim.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij Maxime straalde dat er ook gewoon van af en toch trapte bijna heel Meerdijk erin.
Toen Tanya onder de naam Tineke kwam werken in de koning, had ze vast ook sollicitatiebrieven moeten invullen, identiteitsbewijs moeten overleggen en een officieel bankrekeningnummer hebben - op naam van Tanya - waar het loon naar over gemaakt kan worden, maar hier hebben de schrijvers niet aan gedacht natuurlijk..quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tja, Meerdijkers zijn nou eenmaal niet zo slim.
Ik bedoel, ik neem aan dat ze in de Koning bewakingscamera's hebben.
Ze hadden dus maanden geleden al makkelijk kunnen zien dat Tineke Tanya was.
Maar daar denken ze natuurlijk niet aan.
Ik had het niet over oplossen of uitvechten, ik had het erover dat die strijd beslecht was. Dat betekent dat er zijn over en weer acties zijn gevoerd en het nu ten einde is. Geen van beide partijen had daarna de behoefte de strijd weer met elkaar aan te gaan. Erg jammer en onbevredigend vond ik wel, maar de Van Houten vs Sanders lijn is de illusie van de jaren '00 in gtstquote:Op zaterdag 17 september 2011 05:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nicks manier om ruzies op te lossen: iemand proberen te vermoorden en er nog in falen ook.
Als Maxime hem gaat geloven, is dat echt dom, want het straalt er gewoon van af dat je hem niet kunt vertrouwen.
Ik heb m voor 30 euro ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die was idd echt belachelijk duur, tussen de 80 en 100 euro
quote:In de soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden draait het om geluk en verdriet. Leef mee met de belevenissen van Arnie, Helen, Simon, Linda, Stan, Laura, Robert en alle anderen in het soapstadje Meerdijk, waar de firma list en bedrog overuren maakt.
Herbeleef alle gebeurtenissen uit dit vierde seizoen op 20 dvd’s. Zie hoe Peter halsoverkop Meerdijk verlaat, hoe Frits in de problemen komt na het ontvoeren van een Indisch jongetje en hoe Daniël gegijzeld wordt door de vader van een oude bekende. Helen vindt het geluk bij Koen Heeze, Jef krijgt een nieuwe liefde in de vorm van Sylvia Merx en de relatie van Simon en Janine komt ernstig onder druk te staan.
Zie ook hoe het huwelijk van Robert en Laura aan een zijden draadje hangt na Roberts affaire met Linda en de gevoelens van Laura voor dokter Tessel van Benthem. En zullen Arnie en Roos elkaar het jawoord geven na het slippertje van Roos met Arthur?
Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig voor een geweldig seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden.
Knap en goed, creatief geschreven!quote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef PeterKelder het volgende:
Heb na een opnieuw redelijk falende samenvatting van Bridge voor de GTST-box zelf maar een tekstje gemaakt:
[..]
Dank je voor het compliment!quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Knap en goed, creatief geschreven!
Jouw beschrijving is inderdaad veel aanlokkerlijker als inhoudsweergave! Dit seizoen is dan ook wel echt goed. Ik kan niet wachten op alle Van Houten/Hafkamp/Wassenaar/Hogendoorn-scenes en al het geluk en verdriet van alle anderen.quote:
Wederom bedankt voor het complimentquote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Jouw beschrijving is inderdaad veel aanlokkerlijker als inhoudsweergave!
Ik ook, zeker na jouw lijstje met hoogtepuntenquote:Dit seizoen is dan ook wel echt goed. Ik kan niet wachten op alle Van Houten/Hafkamp/Wassenaar/Hogendoorn-scenes en al het geluk en verdriet van alle anderen.
Enkele hoogtepunten uit seizoen 4:
Robert door de spiegel.
De ontvoering van Deepak door Frits
De marteling van Frits door de mannen van Wassenaar.
Martine en Roderik onderhandelen over het lot van Frits.
De intrede van Onno P. Wassenaar.
Het huwelijk van Laura en Robert / Roos en Arnie.
De intrede van Sylvia.
Herman Hogendoorn die Linda helpt in ruil voor een nacht met haar.
Van Houten en Hafkamp die strijden om LindaLook.
Peter die zijn fiets door het raam van Flash gooit.
Koen Heeze en de aanslagen op Helen.
Het vertrek van Peter.
De geboorte van Guusje.
Daniël vastgehouden in de kuil.
Oprichting Alberts & Alberts.
Oprichting LindaLook.
Daniëls gokverslaving.
De zakelijke samenzwering van Frits, Martine en de teruggekeerde Stefanie Stenders tegen de Alberts-broers.
Frits van Houten die zich binnenkoopt bij A&A.
En nog veel, veel meer....
Ik heb er zin in!
Haha, geen idee wat er toen is gebeurd, zo saai was het...quote:Op zondag 18 september 2011 14:57 schreef Frey het volgende:
Maak ook eens zo'n lijstje van seizoen 20.
Degene die dat lukt mag van mij de Nobelprijs winnenquote:Op zondag 18 september 2011 14:57 schreef Frey het volgende:
Maak ook eens zo'n lijstje van seizoen 20.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Oh, ik kan wel een mooi lijstje met hoogtepunten uit seizoen 20 maken!!! Wat dacht je van de moord op Ludo... of nee, wacht eens, dat was in seizoen 16... Weet je welke verhaallijn geweldig was in seizoen 20? De verhaallijn dat Vicky model werd met behulp van Dex... oh nee, dat was in seizoen 19... De verhaallijn tussen Dennis en Anita was ook ge-ni-aal, alleen jammer dat die plaatsvond in seizoen 18...
Jantien, weet jij een hoogtepunt uit seizoen 20 te noemen???"
quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had deze:
[ afbeelding ]
"Van seizoen 20 kun je inderdaad moeilijk een lijstje maken met hoogtepunten,
omdat het hele seizoen een hoogtepunt was. Met als klapstuk natuurlijk de
fantastische zomercliffhanger met de baby van Sjors. Of was dat nou seizoen 21?
Naja, het was in ieder geval tijdens ons tijdperk."
Hun hoofden gephotoshopt op de hoofden van de anderenquote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Frey het volgende:
Ik zie het al voor me dat zij op een gegeven moment zelf op de cover staan, omdat de verhaallijnen ineens zo geniaal werden.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Hoelang GTST nou al bestaat? Nou, 20 jaar toch... of nee, wacht eens, langer natuurlijk... Is het nou 22 of 25 jaar? Naja, in ieder geval bijna net zo lang als As The World Turns."
Of zij alleen erop en niet eens de cast.quote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hun hoofden gephotoshopt op de hoofden van de anderen![]()
Met Kneuter Kennard vooropquote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Of zij alleen erop en niet eens de cast.
Het is vast een grapje.quote:Op zondag 18 september 2011 15:25 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Kijk, ik wil niet opscheppen ofzo, maar je ziet duidelijk dat soaps uit het buitenland dingen uit GTST halen en die bewerken voor hun eigen soap. Een voorbeeld? Nou, neem Jack uit ATWT bijvoorbeeld, dat is zo overduidelijk gejat van ons. Onze Jack werd politieagent, en wat doen ze met Jack in ATWT...? Precies. Hetzelfde geldt voor Ridge en Brooke uit The Bold, dat is gewoon gejat van Ludo en Janine.
Maar toegeven dat ze dat van óns hebben afgekeken? Ho maar!"
quote:Op zondag 18 september 2011 15:25 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Kijk, ik wil niet opscheppen ofzo, maar je ziet duidelijk dat soaps uit het buitenland dingen uit GTST halen en die bewerken voor hun eigen soap. Een voorbeeld? Nou, neem Jack uit ATWT bijvoorbeeld, dat is zo overduidelijk gejat van ons. Onze Jack werd politieagent, en wat doen ze met Jack in ATWT...? Precies. Hetzelfde geldt voor Ridge en Brooke uit The Bold, dat is gewoon gejat van Ludo en Janine.
Maar toegeven dat ze dat van óns hebben afgekeken? Ho maar!"
quote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Een schande is het! Ik ben er helemaal ondersteboven van!"
Zegt niets, vorig jaar werd op 7 december (de eerste releasedatum) opeens bekend dat de box op 17 december uitkwam.quote:Op zondag 18 september 2011 15:36 schreef Frey het volgende:
Nog maar 2 dagen en geen wijziging. Zou het dan toch?
Eens kijken of morgen het nieuwe krantje van Saturn al online staat.quote:Op zondag 18 september 2011 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zegt niets, vorig jaar werd op 7 december (de eerste releasedatum) opeens bekend dat de box op 17 december uitkwam.
Het is dan ook absoluut niet te hopen dat op 20 september er opeens staat dat-ie op de 30ste uitkomt
Dat kunnen ze inderdaad beter niet weer flikken... Ik ga er van uit dat ze eventuele vertragingen deze keer in de releasedatum hebben meegerekend... Althans, dat is hen te raden...quote:Op zondag 18 september 2011 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zegt niets, vorig jaar werd op 7 december (de eerste releasedatum) opeens bekend dat de box op 17 december uitkwam.
Het is dan ook absoluut niet te hopen dat op 20 september er opeens staat dat-ie op de 30ste uitkomt
Anders staat Hogendoorn ineens in het kantoor van JustBridge: "Je spel is uit! Je hebt me schromelijk onderschat.... Dat is verdomd stom van je!"quote:Op zondag 18 september 2011 15:40 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat kunnen ze inderdaad beter niet weer flikken... Ik ga er van uit dat ze eventuele vertragingen deze keer in de releasedatum hebben meegerekend... Althans, dat is hen te raden...
Haha, dat zou beter zijn dan dat ik daar nou binnen zou lopen. Waarschijnlijk zouden de mensen van Bridge dan reageren met een: "je komt bijzonder ongelegen, jongeman, een andere keer graag!"quote:Op zondag 18 september 2011 15:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Anders staat Hogendoorn ineens in het kantoor van JustBridge: "Je spel is uit! Je hebt me schromelijk onderschat.... Dat is verdomd stom van je!"
quote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Haha, dat zou beter zijn dan dat ik daar nou binnen zou lopen. Waarschijnlijk zouden de mensen van Bridge dan reageren met een: "je komt bijzonder ongelegen, jongeman, een andere keer graag!"
Dan reageer jij gewoon: "Nee nu!"quote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Haha, dat zou beter zijn dan dat ik daar nou binnen zou lopen. Waarschijnlijk zouden de mensen van Bridge dan reageren met een: "je komt bijzonder ongelegen, jongeman, een andere keer graag!"
En dan maar hopen dat ik niet ineens met een pistool in mijn handen sta, terwijl Martine Hafkamp komt binnengelopen...quote:
Hoe kom je daar weer bij uit?quote:Op zondag 18 september 2011 16:34 schreef PeterKelder het volgende:
De Duitse Frits krijgt een ongelukje...
Simpel: "GZSZ" intikken op YT en vervolgens de keuze instellen op deze weekquote:
Wat dat betreft is RTL hier heel coulant.quote:Op zondag 18 september 2011 16:45 schreef PeterKelder het volgende:
Jammer genoeg is RTL Deutschland heel erg streng mbt GZSZ-filmpjes op YT en weet ze dan ook altijd snel te verwijderen
Inderdaadquote:Op zondag 18 september 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat dat betreft is RTL hier heel coulant.
Ik kan het wel begrijpen als ze afleveringen of scènes laten verwijderen, maar de leader gaat wel heel erg ver.quote:Op zondag 18 september 2011 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
InderdaadSnap RTL Deutschland dan ook totaal niet: het is toch juist léúk voor de fans om te zien hoe de serie vroeger was?
Ze zijn zelfs zó streng dat een leader binnen de kortste keren verwijderd is. Ook laten ze soms hele kanalen verwijderen![]()
![]()
Ik begrijp dat allemaal wel vanuit commercieel oogpunt, maar er wordt iets anders over het hoofd gezien. Als ik fragmenten uit GTST zie op internet krijg ik altijd weer zin om het te kijken (DVD of op tv) en dan ben je er toch mee bezig. Dat is juist goed voor het product. Maar ja, dat zien televisiemakers niet gauw.quote:Op zondag 18 september 2011 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
InderdaadSnap RTL Deutschland dan ook totaal niet: het is toch juist léúk voor de fans om te zien hoe de serie vroeger was?
Ze zijn zelfs zó streng dat een leader binnen de kortste keren verwijderd is. Ook laten ze soms hele kanalen verwijderen![]()
![]()
Nou ja, het klinkt misschien wel vreemd, maar ik vindt het des te vreemder dat ze dat doen. Al is het maar een promootje van een seconde of tien, het wordt binnen no time van YT gehaaldquote:Op zondag 18 september 2011 16:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen als ze afleveringen of scènes laten verwijderen, maar de leader gaat wel heel erg ver.
Ik dacht eerst dat ik de reden voor verwijdering van de filmpjes had achterhaalt: de serie kwam op dvd uit. Echter hebben ze alleen de eerste 150 afleveringen uitgebracht en dat was het. In plaats van dat ze dáár dan mee doorgaan...quote:Op zondag 18 september 2011 17:00 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik begrijp dat allemaal wel vanuit commercieel oogpunt, maar er wordt iets anders over het hoofd gezien. Als ik fragmenten uit GTST zie op internet krijg ik altijd weer zin om het te kijken (DVD of op tv) en dan ben je er toch mee bezig. Dat is juist goed voor het product. Maar ja, dat zien televisiemakers niet gauw.
quote:Op zondag 18 september 2011 17:06 schreef Frey het volgende:
Eens kijken wanneer ze met de 2 seizoenen in 1 box komen als re-re-re-release.
Ach, ik heb nog plek zat voor boxen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zag trouwens gisteren de nieuwe boxuitvoeringen van seizoen 1 en 2 bij de V&D, ze zijn wel een stukje dikker dan box 3
Oké, maar ik vind het irritant dat er bij iedere release weer een ander soort box is. Zodoende past het nooit echt bij elkaarquote:Op zondag 18 september 2011 17:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog plek zat voor boxen.
Vind het altijd mooi als er oude (tekenfilm)series op box uitkomen. Beter dan al die losse dingen die vaak niet eens compleet zijn.
Daarom moeten ze nu juist steeds iets anders doen, dan is het wel leuk.quote:Op zondag 18 september 2011 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, maar ik vind het irritant dat er bij iedere release weer een ander soort box is. Zodoende past het nooit echt bij elkaar
Dat is waar, het gaat om de inhoud. Maar ik hou er wel van om één geheel qua boxen in de kast te hebben staan. Nu heb ik een schoendoos, twee schatkistboxen, een "normale" box en vanaf deze week weer een (lichtelijk) ander soort box.quote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom moeten ze nu juist steeds iets anders doen, dan is het wel leuk.
Ach, als alles er maar in zit.
Seizoen 5 komt in een krat.quote:Op zondag 18 september 2011 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is waar, het gaat om de inhoud. Maar ik hou er wel van om één geheel qua boxen in de kast te hebben staan. Nu heb ik een schoendoos, twee schatkistboxen, een "normale" box en vanaf deze week weer een (lichtelijk) ander soort box.
En om nou iedere keer de re-releases te aanschaffen...
Dat zie ik al voor me.quote:Op zondag 18 september 2011 17:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En seizoen 6 in een box met 2 normale hoesjes met de 20 dvd's daarin gepropt
En vervolgens komen ze er bij de release van seizoen 7 achter dat een schoenendoos "veel efficiënter is"quote:
Ze hadden ook met van die prut DVD-tjes kunnen komen. Elke maand een DVD met 3 afleveringen. En dan na 10 DVD's stoppen. Zo ging het eerst bij veel series.quote:Op zondag 18 september 2011 17:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En vervolgens komen ze er bij de release van seizoen 7 achter dat een schoenendoos "veel efficiënter is"
Dat vond ik echt zó irritantquote:Op zondag 18 september 2011 17:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze hadden ook met van die prut DVD-tjes kunnen komen. Elke maand een DVD met 3 afleveringen. En dan na 10 DVD's stoppen. Zo ging het eerst bij veel series.
Oefquote:Op zondag 18 september 2011 17:35 schreef PeterKelder het volgende:
Stel je voor dat ze de complete serie As The World Turns zouden uitbrengen
Nu ligt het ook wat verser in het geheugen. De vorige keren was ik een paar dingen alweer vergeten.quote:Op zondag 18 september 2011 17:49 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens ben ik wel blij dat Bridge vaart zet achter het releasen van de seizoenen. Dat is wel eens anders geweest
Inderdaad, maar ik weet nog goed dat ik net klaar was met seizoen 2 en hoopte op een release van seizoen 3. Kwam opeens het bericht dat Bridge geen heil zag in het verder uitbrengen van de seizoenenquote:Op zondag 18 september 2011 17:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu ligt het ook wat verser in het geheugen. De vorige keren was ik een paar dingen alweer vergeten.
Waarom dan ineens die omslag? De lagere prijzen?quote:Op zondag 18 september 2011 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik weet nog goed dat ik net klaar was met seizoen 2 en hoopte op een release van seizoen 3. Kwam opeens het bericht dat Bridge geen heil zag in het verder uitbrengen van de seizoenen
De prijsdaling zal sowieso een grote reden zijn geweest, maar ik denk ook dat ze door de reacties op het niet uitbrengen van seizoen 3 zagen dat er gerust een markt voor was, mits het efficiënter zou zijn voor de consument. Want je koopt eerder zo'n box als-ie qua uitvoering makkelijk op te bergen is en de prijs laag is.quote:Op zondag 18 september 2011 17:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarom dan ineens die omslag? De lagere prijzen?
Seizoen 3 moet in ieder geval zeer goed verkocht zijn.
Ik heb precies deze zelfde bonte verzameling. Maar ik vind het ook wel wat hebben. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik de eerste uitgaven gekocht heb van de serie. Al ben ik wel blij met de boxen zoals die van seizoen 3. Dat is toch wat gemakkelijker op te bergen.quote:Op zondag 18 september 2011 18:20 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze heb ik nu dus en ik ga echt niet alleen maar de re-releases kopen om dezelfde dozen te hebben.
Hopelijk is de box van seizoen 4 wel wat makkelijker open te maken.quote:Op zondag 18 september 2011 18:32 schreef Hogendoorn het volgende:
Al ben ik wel blij met de boxen zoals die van seizoen 3. Dat is toch wat gemakkelijker op te bergen.
Ten tijde van seizoen 4 was Meerdijk toch nog Middendam en geen Meerdijk?quote:
De box van seizoen 4 zal hetzelfde zijn als de nieuwe van 1 en 2, dus een verpakking met een open kantquote:Op zondag 18 september 2011 18:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk is de box van seizoen 4 wel wat makkelijker open te maken.
Jawel, maar omdat Meerdijk het bekendst klinkt en ook gebruikt wordt in de bio's van oud-personages uit de tijd dat het nog Middendam heette, heb ik het maar op Meerdijk gehouden.quote:Op zondag 18 september 2011 18:54 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ten tijde van seizoen 4 was Meerdijk toch nog Middendam en geen Meerdijk?
Wonen ze in GZSZ dan nu in Seedeich?quote:Op zondag 18 september 2011 19:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat Meerdijk het bekendst klinkt en ook gebruikt wordt in de bio's van oud-personages uit de tijd dat het nog Middendam heette, heb ik het maar op Meerdijk gehouden.
Nee, het grappige is dat GZSZ, net als TRY, zich in een échte stad afspeelt: Berlijn.quote:Op zondag 18 september 2011 19:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Wonen ze in GZSZ dan nu in Seedeich?
OMGquote:Op zondag 18 september 2011 19:17 schreef Frey het volgende:
Dan dacht je dat de val van Rik en Anita slecht was.
Bron: zappen.blog.nlquote:Carlo en Irene primeuren nieuwe GTST-hunk in Life4You
Meerdijk krijgt vers bloed. Binnenkort maakt een aantrekkelijke jonge acteur zijn opwachting in Goede Tijden Slechte Tijden. Over zijn identiteit wordt uiterst geheimzinnig gedaan, maar vanaf zondag is dat verleden tijd. Dan zullen Carlo Boszhard en Irene Moors Nederland laten kennis maken met de acteur. “Over hem gaat de komende jaren flink gesproken worden”, teast Irene. “Het is een nieuwe hunk die bij ons wordt gelanceerd als de nieuwe, upcoming knappe jongen.”
Afgelopen week maakte Gigi Ravelli al bekend dat haar alter ego Lorena jacht maakt op een nieuwe jongen in Meerdijk. Ik vermoed dat het hierbij om dezelfde figuur gaat.
Dirk Taatquote:Op maandag 19 september 2011 09:29 schreef PeterKelder het volgende:
Enne, voor de dames die het wel gehad hebben met Jan Kooijman: er komt een nieuwe hunk in Meerdijk:
[..]
Bron: zappen.blog.nl
Dit was ook de intrede van Isabella?quote:Op maandag 19 september 2011 09:25 schreef PeterKelder het volgende:
Leuk fragmentje op de vroege ochtend:
Ik ben nog bezig met seizoen 2.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, er zijn mensen die nu nog bezig zijn met seizoen 3, die zijn pas echt langzaam
Helen vertelde het nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:06 schreef PeterKelder het volgende:
Het derde seizoen van de supersoap Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) eindigde met een opzienbarende bekentenis: Helen Helmink vertelde Peter dat hij haar zoon was. In deze vierde reeks (uitgezonden in 1993-1994) is Peter nog maar nauwelijks over de schok heen of zijn beste vriend Arnie kondigt aan dat hij gaat trouwen met Roos.
Dat is gewoon een tekst die een voiceover mag inspreken bij een reclametrailer.quote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Jouw beschrijving is inderdaad veel aanlokkerlijker als inhoudsweergave! Dit seizoen is dan ook wel echt goed. Ik kan niet wachten op alle Van Houten/Hafkamp/Wassenaar/Hogendoorn-scenes en al het geluk en verdriet van alle anderen.
Enkele hoogtepunten uit seizoen 4:
Robert door de spiegel.
De ontvoering van Deepak door Frits
De marteling van Frits door de mannen van Wassenaar.
Martine en Roderik onderhandelen over het lot van Frits.
De intrede van Onno P. Wassenaar.
Het huwelijk van Laura en Robert / Roos en Arnie.
De intrede van Sylvia.
Herman Hogendoorn die Linda helpt in ruil voor een nacht met haar.
Van Houten en Hafkamp die strijden om LindaLook.
Peter die zijn fiets door het raam van Flash gooit.
Koen Heeze en de aanslagen op Helen.
Het vertrek van Peter.
De geboorte van Guusje.
Daniël vastgehouden in de kuil.
Oprichting Alberts & Alberts.
Oprichting LindaLook.
Daniëls gokverslaving.
De zakelijke samenzwering van Frits, Martine en de teruggekeerde Stefanie Stenders tegen de Alberts-broers.
Frits van Houten die zich binnenkoopt bij A&A.
En nog veel, veel meer....
Ik heb er zin in!
Je bedoelt de Pokémon-uitgaves, dus?quote:Op zondag 18 september 2011 17:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze hadden ook met van die prut DVD-tjes kunnen komen. Elke maand een DVD met 3 afleveringen. En dan na 10 DVD's stoppen. Zo ging het eerst bij veel series.
Hoelang heb jij over seizoen 1 gedaan?quote:Op maandag 19 september 2011 14:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met seizoen 2.
Nee, maar bij Bridge werken sowieso mensen die weinig verstand hebben van wat er nou eigenlijk gebeurt in de serie: zo was Herman volgens de beschrijving van seizoen 3 neergeschoten in een hotelkamer, terwijl het plaatsvond in het kantoor van Van Houten International. In het huidige GTST zou dat makkelijk kunnen (zo'n beetje alles zit tegenwoordig in de Rozenboomquote:[..]
Helen vertelde het niet
Hoelang moet die reclamespot dan wel niet duren?quote:Op maandag 19 september 2011 14:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is gewoon een tekst die een voiceover mag inspreken bij een reclametrailer.
Geen idee: JustBridge brengt af en toe weleens een film uit op blu-ray, maar of ze dat ook gaan doen met de GTST-seizoenenquote:
Binnenkort: 20 afleveringen in een dubbelboxquote:
quote:
Ik stem voor.quote:
Ik stem tegen, omdat die knul echt 0,0 acteertalent heeft (niet dat je dat echt hoefde te hebben bij ONM, maar dat terzijde).quote:
Dank je. Het schoot me zo even te binnen en dan ben ik nog zoveel dingen vergeten. Heerlijk toch dat ik me dat nog kan herinneren van het eerste seizoen dat ik als GTST-newbie keek, ik was toen nog een kind....quote:Op maandag 19 september 2011 14:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is gewoon een tekst die een voiceover mag inspreken bij een reclametrailer.
Ik dacht dat het weer een groene cover zou worden.... Ik vind dat paars wel mooi voor het vierde seizoen. Nou, morgen zou het zover moeten zijn, dan hoop ik hem woensdag in huis te hebben....quote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
En een nóg beter plaatje van de dvd-box:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
En een nóg beter plaatje van de dvd-box:
[ afbeelding ]
Dat heb ik nooit gekeken, dus dat wist ik niet. Maar dan hoeft hij inderdaad geen onderdeel te worden van de cast. Ik vind het al erg genoeg om naar het slechte acteerwerk van Raynor Arkenbout te moeten kijken.quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik stem tegen, omdat die knul echt 0,0 acteertalent heeft (niet dat je dat echt hoefde te hebben bij ONM, maar dat terzijde).
Ben het met je eens dat paars een mooie kleur is voor de boxquote:Op maandag 19 september 2011 18:16 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik dacht dat het weer een groene cover zou worden.... Ik vind dat paars wel mooi voor het vierde seizoen. Nou, morgen zou het zover moeten zijn, dan hoop ik hem woensdag in huis te hebben....
Lachen is dat ik ten tijde van het bekend worden dat seizoen 3 op dvd zou verschijnen ik een mail heb gestuurd met de vraag of de box een paarse kleur zou krijgen omdat dat zou passen bij de voorgaande kleuren (blauw + rood = paars)quote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]!
Ik had een email gestuurt met dat donkergroen niet echt passend was met de rest, ze de tekst zoals seizoen 1, 2 en 3 moesten terug veranderen en dat PAARS (ja, ik zei PAARS) een betere kleur zal zijn. En ik heb OOK gemailt dat het raar was dat dit seizoen ook 72 uur zou zijn en dat het eigenlijk 79 uur moest zijn.
Ik ben serieus, dit heb ik naar hun gestuurd. Zo eng.![]()
(Maar ik zou vast niet de enige zijn die zat te klagen over de witte "HET COMPLETE VIERDE SEIZOEN" tekst)
CORRECTIE: ik las m'n email terug, maar ik had gezegt dat het 77 uur moest zijn, dus dat hebben ze niet van me meegepikt.quote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]!
Ik had een email gestuurt met dat donkergroen niet echt passend was met de rest, ze de tekst zoals seizoen 1, 2 en 3 moesten terug veranderen en dat PAARS (ja, ik zei PAARS) een betere kleur zal zijn. En ik heb OOK gemailt dat het raar was dat dit seizoen ook 72 uur zou zijn en dat het eigenlijk 79 uur moest zijn.
Ik ben serieus, dit heb ik naar hun gestuurd. Zo eng.![]()
(Maar ik zou vast niet de enige zijn die zat te klagen over de witte "HET COMPLETE VIERDE SEIZOEN" tekst)
Ik ben echt blij met deze kleur. Ik was een beetje chagarijnig vandaag (gedoe), maar dit maakt m'n hele dag weer goed!quote:Op maandag 19 september 2011 18:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lachen is dat ik ten tijde van het bekend worden dat seizoen 3 op dvd zou verschijnen ik een mail heb gestuurd met de vraag of de box een paarse kleur zou krijgen omdat dat zou passen bij de voorgaande kleuren (blauw + rood = paars)
Och, ik heb zovaak een mail gestuurd en er geen antwoord op gekregen. Bellen is ook geen optie, want 99% van de tijd zit er een of andere miep die nergens iets van afweetquote:Op maandag 19 september 2011 18:24 schreef LetsGame het volgende:
[..]
CORRECTIE: ik las m'n email terug, maar ik had gezegt dat het 77 uur moest zijn, dus dat hebben ze niet van me meegepikt.![]()
Blijkbaar lezen ze wel mailtjes want ik had geen antwoord terug gekregen.!
Ik had van de week al een (kleiner) plaatje van de "nieuwe" box geupload, samen met het persbericht. Zie vorige topic, pagina 11quote:Op maandag 19 september 2011 18:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ben echt blij met deze kleur. Ik was een beetje chagarijnig vandaag (gedoe), maar dit maakt m'n hele dag weer goed!
Als de box (over)morgen in huis komt, vertrouw ik de mensen aan de telefoon ECHT niet meer.quote:Op maandag 19 september 2011 18:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, ik heb zovaak een mail gestuurd en er geen antwoord op gekregen. Bellen is ook geen optie, want 99% van de tijd zit er een of andere miep die nergens iets van afweet
Ik loop een paar topics achterquote:Op maandag 19 september 2011 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik had van de week al een (kleiner) plaatje van de "nieuwe" box geupload, samen met het persbericht. Zie vorige topic, pagina 11
Oh, ze gaven ook aan dat seizoen 3 in nieuwe boxvorm voorlopig niet zal komen, en raad eens? Volgens de site van de Free Record Shop is seizoen 3 vanaf morgen te koop voor 30 euro, en aangezien het nú nog pre-order is, ga ik ervan uit dat ze hem ook in de nieuwe boxvorm zullen uitgevenquote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Als de box (over)morgen in huis komt, vertrouw ik de mensen aan de telefoon ECHT niet meer.
Ze zeiden ook dat de nieuwe versies van seizoen 1 en 2 pas in december kwam, terwijl ik ze al heb sinds juli.
Gifkleurquote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef Hogendoorn het volgende:
Nu lig ik niet wakker van de kleur van de box, maar dat paars staat wel officieel en ook een beetje evil, gewoon een gevoel. Ik vind het mooi.
Dat ja. Geen haperingen of dergelijke, want dan moet je die DVD wer opsturen, enzovoorts....quote:Op maandag 19 september 2011 18:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als alle DVD's het maar goed doen dan kan het mij geen donderschelen of het een afgekalverde, onbedrukte kartonnendoos is moet ik eerlijk zeggen
Kan gebeuren. En als ik jou was zou ik die kiddo's verplicht een Engelstalig verslag over GTST seizoen 1 t/m 4 laten schrijvenquote:Op maandag 19 september 2011 18:29 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik loop een paar topics achter
Ik heb het best druk, want ik ben docent Engels/CKV op een middelbare school, dus ik moet erg veel nakijken terwijl de scholen pas 3 weken begonnen zijn. Ik heb veel mensen (voor dames) in de klas die over GTST praten. Niet die van vroeger.
Maar op een moment krijgt Frits dus de overhand?quote:Op maandag 19 september 2011 18:31 schreef Hogendoorn het volgende:
Ja, echt Martine Hafkamp-achtig....
Grappig, ik werk als docent geschiedenis aan een middelbare school, dus ik begrijp wel wat je bedoelt. Als iemand GTST aanhaalt roep ik altijd iets over Frits van Houten of Herman Hogendoorn ( "dat waren pas slechteriken") en dan kijken ze me eens verdwaasd aan...quote:Op maandag 19 september 2011 18:29 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik loop een paar topics achter
Ik heb het best druk, want ik ben docent Engels/CKV op een middelbare school, dus ik moet erg veel nakijken terwijl de scholen pas 3 weken begonnen zijn. Ik heb veel mensen (voor dames) in de klas die over GTST praten. Niet die van vroeger.
Aan het einde van vorig schooljaar had ik een 3 havo klas en die ging helemaal praten over GTST. Dus ik kwam erbij zitten en vertelde een paar verhaallijnen van vroeger. Ik kreeg ook vragen van:quote:Op maandag 19 september 2011 18:33 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Grappig, ik werk als docent geschiedenis aan een middelbare school, dus ik begrijp wel wat je bedoelt. Als iemand GTST aanhaalt roep ik altijd iets over Frits van Houten of Herman Hogendoorn ( "dat waren pas slechteriken") en dan kijken ze me eens verdwaasd aan...
Haha, of ik laat ze het titelsong vertalenquote:Op maandag 19 september 2011 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kan gebeuren. En als ik jou was zou ik die kiddo's verplicht een Engelstalig verslag over GTST seizoen 1 t/m 4 laten schrijvenDan moeten ze er wel naar kijken en komen er zo achter dat het nu véél minder is
Bij werkt alles goed, behalve die afl. 414 idd als ik hem apart selecteerquote:Op maandag 19 september 2011 18:33 schreef LetsGame het volgende:
Een van die afleveringen van disc 10 / seizoen 3 speelt niet helemaal af en dit ligt niet aan de disc. Aflevering 414 staat er bij selecteren ook maar voor de helft op.
Wel de gehele hèquote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Haha, of ik laat ze het titelsong vertalen
Goed, als ze met onderstaande aankomen is het door Google Translate gehaald:quote:
Dus dat is dan niet goed, want het moet wel rijmen!quote:The time of unconcern is over
Today begins the long road to tomorrow
The dreams are like a butterfly Fri
No longer hidden security
Refrain:
Good times, bad times
A day that appears as a night
Good times, bad times
Love leads you to the end
Good times, bad times
No, life will not save
Good times, bad times
Sometimes happiness, sometimes sadness
The ideal is slowly approaching
But explodes when you want to catch
New opportunities to make you happy again
Never will there ever an end to that desire
Refrain
Adversity brings happiness to shade
But you know, the best will still come
Your courage and your faith will not break
Life can seem real in your dreams
Refrain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog leuker als je het weer terug vertaalt.quote:De tijd van onbezorgdheid is weg voorbij begint
Vandaag het om te snakken naar morgen
De droom kom zoals een vlinderrechtbank die
Niet is langer in verborgen veiligheid
Refrein:
Goede tijden slechte tijden
Een dag, die toen een nacht
Goede tijden verscheen,
Houd van slechte tijden u niet leidt tot de eind
Goede tijden, slechte tijden
Nee, het leven behalve u
Goede tijden, slecht regelt
Soms geluk en soms leed
Het ideaal valt uit elkaar langzame dichterbij
Enkel plons zodra het zal vangen
De nieuwe u die kansen u uitvoering voorkomt vrolijk doe
Nooit komt daar ooit een einde aan dat
Refrein
Tegenslag brengt weet schaduw op geluk
Enkel u, zal het heel best nog
Uw moed komen en u vertrouwt ga kan lijken op droomstuk
Het levenshuwelijk u niet
Refrein
quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Gigi Ravelli haar nieuwe coupeOoow best wel mooi zeg! Staat haar goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Gigi Ravelli haar nieuwe coupeIk vind haar veel mooier met blond haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind haar veel mooier met blond haar.
Inderdaad, dit past TOTAAL NIET!!!!!quote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef Frey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is nog leuker als je het weer terug vertaalt.
Dat klopt niet echtquote:Op maandag 19 september 2011 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goed, als ze met onderstaande aankomen is het door Google Translate gehaald:
[..]
Dus dat is dan niet goed, want het moet wel rijmen!
quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is nog leuker als je het weer terug vertaalt.
Ik ga morgenochtend serieus kijken op bol.com of-ie daadwerkelijk uit is gebrachtquote:Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef Frey het volgende:
Het voelt net alsof er morgen weer een zomercliffhanger is.
Bron: goedetijden.weblog.nlquote:'Christophe Haddad heeft nog steeds opnames’
Christophe Haddad heeft momenteel nog steeds opnames voor GTST. De soapacteur liet vandaag op zijn officiële Twitter-account weten dat hij ‘op de set van GTST is’, wat erop duidt dat Haddad nog steeds opnames heeft voor de soap.
Voor hoe lang de acteur in GTST te zien is, is niet bekend, maar het gaat in ieder geval om een lange gastrol. De opnames die Haddad deze week had, worden pas medio november/december op tv vertoond.
De van oorsprong Vlaamse acteur maakt sinds deze week gebruik van Twitter en tweet er al vrolijk op los over zijn werkzaamheden voor GTST. ‘Lange dagen maar je krijgt er veel voor terug! Love life’, is een van de tweets die de Belg deze week plaatste.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bron: goedetijden.weblog.nl
Dat is mooi!
[..]
Dat is mooi!
Nou en? Het "oude" liedje is gaafquote:Op maandag 19 september 2011 19:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Door dit topic heb ik dat oude liedje van GTST in m'n hoofd.
Ik vind het oude liedje zo zeikerig.quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou en? Het "oude" liedje is gaaf
Ik hoop nog steeds dat er binnenkort een bericht komt dat Christophe besloten heeft weer voor vast terug te kerenquote:
Gigi Ravelli haar nieuwe coupeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat haar meer dan prima
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Blond staat haar beter.quote:
[..]
Dat is mooi!
Ik ook. 't Is net Daphne Bunskoek zoquote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Die nieuwe coupe zal ook wel te maken hebben met dat Lorena een andere richting ingaat qua persoonlijkheid (Doen ze wel vaker als een dierbare overlijdt) We zullen het hopelijk wel zienquote:Op maandag 19 september 2011 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Blond staat haar beter.
Lana is zo schattig.
Alleen als ze een keer iets anders met het personage doen dan vete hier, vete daar.quote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat er binnenkort een bericht komt dat Christophe besloten heeft weer voor vast terug te keren
Och, van mij mag hij gerust nog meer vetes uitvechten hoorquote:Op maandag 19 september 2011 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen als ze een keer iets anders met het personage doen dan vete hier, vete daar.
Nu alweer. Na 6 jaar is het nieuwe daar wel vanaf.
Eens, dat soort dingen maken de soap juist spannend voor mijquote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, van mij mag hij gerust nog meer vetes uitvechten hoorZolang het er maar voor zorgt dat Maxime de serie verlaat
Ik heb 100x liever dat Nick de serie weer verlaat.quote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, van mij mag hij gerust nog meer vetes uitvechten hoorZolang het er maar voor zorgt dat Maxime de serie verlaat
Gigi Ravelli haar nieuwe coupeWauw das echt een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Uhm... nu heb je het wel over Nick, maar Maxime doet eigenlijk ook maar één ding: stoken tussen anderenquote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb 100x liever dat Nick de serie weer verlaat.
Personages die maar één ding doen.
Alleen niet als personages dat jarenlang doen en voor de rest bijna niks anders doen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm... nu heb je het wel over Nick, maar Maxime doet eigenlijk ook maar één ding: stoken tussen anderen![]()
![]()
En daarnaast zijn vetes vele malen interessanter dan wie er nu weer een crush heeft op een ander
Voor zolang als het duurt...quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen niet als personages dat jarenlang doen en voor de rest bijna niks anders doen.
Maxime is nu wél anders dan eerst.
Aardiger en zo.
Dat hele Ludwin-geneuzel mag oprotten uit de serie, ze varen nu alleen mee op de "we hebben een homostel in onze serie"-hypequote:En Edwin mag ook wel meteen oprotten.
Ik vind overigens niet dat Nick maar 1 ding doet nu en hij heeft meer aanknopingspunten en banden met personages: Charlie, Sjors, Nina en Ludo. Bovendien behalve wraak nemen heeft ie ook in het verleden een belangrijke rol gespeeld in het zakenleven en het familiegevoel bij de familie Sanders (in positieve en negatieve zin inderdaad).quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen niet als personages dat jarenlang doen en voor de rest bijna niks anders doen.
Aardiger en zo.
En Edwin mag ook wel meteen oprotten.
Wat een sukkel zeg, ik zou nog liever een beerput schoonmaken dan een gezin te beginnen met Charlie. Dit is toch ook gewoon weer ongeloofwaardig, een volwassen man van in de 40 die zoiets puberaals dat van figuren zoals Fos had kunnen zijn gaat ondernemen.quote:
Haha, jij zegt wat ik dachtquote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind overigens niet dat Nick maar 1 ding doet nu en hij heeft meer aanknopingspunten en banden met personages: Charlie, Sjors, Nina en Ludo. Bovendien behalve wraak nemen heeft ie ook in het verleden een belangrijke rol gespeeld in het zakenleven en het familiegevoel bij de familie Sanders (in positieve en negatieve zin inderdaad).
Ben je niet gewoon doodsbenauwd dat hij wraak op je geliefde Maxime neemt en zij ditmaal niet als overwinnaar uit de bus komt?
Op zich zou het wel mooi zijn als ie Maxime zou aftroeven, maar wel op een waardige manier. Maxime heeft sinds haar aantreden altijd de wind mee gehad, ze pestte, kwelde, stookte, manipuleerde en verziekte relaties en verstandshoudingen. Normale personages doen dit ook, maar hen zit het nooit altijd mee. De eerste keer dat het Maxime tegenzat was toen ze verkracht werd door Frederik en dit was gewoon een extern persoon, ze is dus nooit teruggepakt door de vele slachtoffers die ze gezaaid heeft (Ludo, Nick, Martine, Frits en zelfs Herman Hogendoorn wel).quote:
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het hier volkomen mee eens benquote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op zich zou het wel mooi zijn als ie Maxime zou aftroeven, maar wel op een waardige manier. Maxime heeft sinds haar aantreden altijd de wind mee gehad, ze pestte, kwelde, stookte, manipuleerde en verziekte relaties en verstandshoudingen. Normale personages doen dit ook, maar hen zit het nooit altijd mee. De eerste keer dat het Maxime tegenzat was toen ze verkracht werd door Frederik en dit was gewoon een extern persoon, ze is dus nooit teruggepakt door de vele slachtoffers die ze gezaaid heeft.
In mijn ogen verdiend Maxime hierdoor een flinke afstraffing, maar het moet op zo een ingenieuze wijze dat Nick er zelf niet voor naar de schandpaal moet, verder moet het vooral dienen als een les voor Maxime die haar leert dat ze niet alles kan flikken en mensen terug kunnen vechten. Hierna mag ze wat mij betreft een nieuwe kans krijgen.
Volgens mij ontkent niemand dat hierquote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick heeft anders ook genoeg geflikt. Tegenover Stefano en Sjors bijvoorbeeld.
Dus als Maxime gestraft wordt, dan graag door ieder personage behalve Nick.
Ik zie het ook wel zitten. Maxime krijgt het nu al op haar stuipen van Nick, kun je nagaan als hij écht iets gaat ondernemenquote:Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ieder personage dat een ander personage straft heeft zelf ooit weleens iets geflikt. Personages die nooit iets flikken zijn goodies zoals Janine en Bianca die andere mensen uit principe niet willen straffen, die laten dat aan de politie over. Dus degene die Maxime aanpakt zal ook iets op diens kerfstok hebben, wat dat betreft maakt het niet of het Nick is of iemand anders.
Nick is voor mij een logische keuze omdat zij hem zijn functie, woning, kind en vrijheid heeft afgenomen voor een periode van 2 jaar. Dit staat niet echt in verhouding tot wat Nick haar of enig ander heeft aangedaan. Ze heeft zich hier nooit voor heeft verontschuldigd ook trouwens.
Ik zie het wel zitten, Nick die Maxime een lesje leert en die makers volgens mij ook wel
Wellicht gebeurt er straks niet eens zoveel, maar Maxime die zo bang en uit haar evenwicht is, is op zich ook al mooi om te zien.quote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel zitten. Maxime krijgt het nu al op haar stuipen van Nick, kun je nagaan als hij écht iets gaat ondernemen![]()
![]()
Ik zou bijna* medelijden krijgen met haarquote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wellicht gebeurt er straks niet eens zoveel, maar Maxime die zo bang en uit haar evenwicht is, is op zich ook al mooi om te zien.
Geen idee, maar ze lopen de laatste weken er nogal mee te klooien. RTLXL werkt niet goed, terwijl de shorties niet op het YT-kanaal gezet worden, enz.quote:Op maandag 19 september 2011 20:58 schreef kwiwi het volgende:
Hoe laat staat de aflevering normaal op internet? Had het net zo getimed dat ik alles één keer door zou kunnen kijken, maar het duurt maar en het duurt maar
Hij staat er toevallig nét op. Maar inderdaad, RTLXL werkt niet altijd zoals het hoort.quote:Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze lopen de laatste weken er nogal mee te klooien. RTLXL werkt niet goed, terwijl de shorties niet op het YT-kanaal gezet worden, enz.
Vergeet vooral de reden niet dat ze zich tegen Nick keerde, niets meer niets minder dan het volgende: 'hij vond haar gewoon niet zo aardig'. Ja hoor, dat moet iemand zijn baan, huis, vrijheid en relatie met zijn kind kosten. Vergeet niet dat ze Valentijn 2 jaar lang zijn vader heeft ontnomen, de band tussen een ouder en kind gewoon 2 jaar lang heeft verwoest. Ongelooflijk eigenlijk dat het allemaal vanuit haar begon over slechts 'niet aardig gevonden worden'quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou bijna* medelijden krijgen met haar
* Maar dat heb ik niet, want Nick heeft reden genoeg om haar te wreken
Hij accepteerde haar niet als familielid, alleen maar vanwege de manier waarop ze in de serie kwam. Ook al kwam hij op dezelfde manier in Meerdijk.quote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vergeet vooral de reden niet dat ze zich tegen Nick keerde, niets meer niets minder dan het volgende: 'hij vond haar gewoon niet zo aardig'. Ja hoor, dat moet iemand zijn baan, huis, vrijheid en relatie met zijn kind kosten. Vergeet niet dat ze Valentijn 2 jaar lang zijn vader heeft ontnomen, de band tussen een ouder en kind gewoon 2 jaar lang heeft verwoest. Ongelooflijk eigenlijk dat het allemaal vanuit haar begon over slechts 'niet aardig gevonden worden'
Hetgeen ik niet ontken, ik heb het verder wel over iets met een verhouding en een daad.quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij accepteerde haar niet als familielid, alleen maar vanwege de manier waarop ze in de serie kwam. Ook al kwam hij op dezelfde manier in Meerdijk.
Wellicht zullen we binnenkort zien of hij ze echt niet kan winnen.....of misschien toch welquote:Nick moet geen vetes starten die hij niet kan winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Morgen ben ik de hele dag afwezig, dus krijg ik niet mee wat er nu gaat gebeuren. Maar des te leuker als ik woensdagavond thuiskom en ik meteen kan gaan kijken (hoop ik...)!quote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
(Hopelijk) Nog een paar uur tot de nieuwe box
Nee man, we hebben Edwin nodig om Sjoerd te helpen zodat hij Rikkie niet in de steek laat. Als Rikkie eens normaal gaat doen..quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aardiger en zo.
En Edwin mag ook wel meteen oprotten.
Frits heeft echt een veel betere uitstraling met wat langer haar.quote:
Zwangerschapshormonen, kan ze ook niks aan doen. En hoe zou jij reageren als 16jarige puber de erachter komt dat ze 25 weken zwanger is?quote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee man, we hebben Edwin nodig om Sjoerd te helpen zodat hij Rikkie niet in de steek laat. Als Rikkie eens normaal gaat doen..
Daar zal Deepak ook aan gedacht hebben op dat moment...quote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Frits heeft echt een veel betere uitstraling met wat langer haar.
Volgens Mike Tuinstra zou Hogendoorn de reden zijn dat Wassenaar Frits vrijlaat. Ik kan hier niets van bevestigen. Ik weet het echt niet. Ik kan me ook geen enkel moment herinneren waarop Wassenaar en Hogendoorn elkaar ontmoeten, al zou ik dat wel echt vet vinden om te zien. Maar alles is mogelijk, ik weet het niet.quote:Op maandag 19 september 2011 23:10 schreef Frey het volgende:
Is er ooit nog iets van contact tussen Wassenaar en Hogendoorn?
Nu de box er bijna is, kunnen we Tuinstra zelf hier ongetwijfeld ook weer verwachten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Volgens Mike Tuinstra zou Hogendoorn de reden zijn dat Wassenaar Frits vrijlaat. Ik kan hier niets van bevestigen. Ik weet het echt niet. Ik kan me ook geen enkel moment herinneren waarop Wassenaar en Hogendoorn elkaar ontmoeten, al zou ik dat wel echt vet vinden om te zien. Maar alles is mogelijk, ik weet het niet.
Zeg doe eens normaalquote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb 100x liever dat Nick de serie weer verlaat.
Personages die maar één ding doen.
Ik geef mijn mening. En ik formuleer het nog netjes.quote:
Gelukkig is het jouw meningquote:Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. En ik formuleer het nog netjes.
En die mag ik dus geven, net als iedereen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig is het jouw mening
Ik ben blij dat hij terug is. Hoe hij vorige week door maxime heen prikte (met het advies om hulp te zoeken, ze is kwetsbaar. kan een gevolg zijn van het gezeur met frederik etc), zoals hij in de shortie te zien is...
Je zoekt wel echt overal wat achter als hij wat doet. En je herhaalt je menning zo vaak.quote:Op maandag 19 september 2011 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En die mag ik dus geven, net als iedereen.
Dat advies om hulp te zoeken was volgens mij ook totaal niet vriendelijk bedoeld. Het was eerder onderdeel van die eeuwige vete.
Net als de rest in dit topic. Dat Nick fantastisch is, Maxime geen goed personage is, Charlie weg moet, Lucas hysterisch is, GTST vroeger veel beter was, etc. is ook allemaal al duizend keer gezegd. Waarom zou dit anders zijn?quote:Op maandag 19 september 2011 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je zoekt wel echt overal wat achter als hij wat doet. En je herhaalt je menning zo vaak.
Ik denk soms dat jij gewoon Maxime bent zo als je soms posts.quote:Op maandag 19 september 2011 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Net als de rest in dit topic. Dat Nick fantastisch is, Maxime geen goed personage is, Charlie weg moet, Lucas hysterisch is, GTST vroeger veel beter was, etc. is ook allemaal al duizend keer gezegd. Waarom zou dit anders zijn?
Jij bent anders ook wel heel duidelijk een Nickfan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk soms dat jij gewoon Maxime bent zo als je soms posts.
Maar dat kan natuurlijk niet, Het komt over als een soort anti Nick obsessie .
En dat Charlie weg moet etc word wel vaak gezegd maar wel door verschillende mensen.
Jij post gewoon vaak hetzelfde valt me op. We weten je mening na 1 keer ook wel.
Kan zijn maar waar komt jou anti nick obsessie vandaan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent anders ook wel heel duidelijk een Nickfan.
En ik ben niet de enige die vaak hetzelfde post. Ik zie het bij meerdere mensen.
Ik mag toch een hekel hebben aan een personage?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan zijn maar waar komt jou anti nick obsessie vandaan?
Wat heeft de beste man jou aangedaan... ?
Wanneer heeft hij dan ooit een nutteloze vete gestart ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik mag toch een hekel hebben aan een personage?
Hij start steeds nutteloze vetes en veel meer doet hij niet. Daarom ben ik ondertussen wel helemaal klaar met dat personage.
Als er maar geen Catwaezles en consorten hierheen komenquote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu de box er bijna is, kunnen we Tuinstra zelf hier ongetwijfeld ook weer verwachten.
Nick is de vete met Maxime begonnen. Hij wou haar niet accepteren als onderdeel van de familie en ging zich dus belachelijk gedragen. En als Maxime terugslaat, is Nick zogenaamd het slachtoffer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij dan ooit een nutteloze vete gestart ?
Ik heb hem dat nog nooit zien doen. Maxime daar in tegen heel het personage draait om nutteloze vetes. Maar Nick ? Hij heeft Sjors ooit verkracht dat was een grote fout maar daarna had hij toch vooral last van andere mensen die om allemaal vage redenen tegen hem juist een strijd begonnen. Niet andersom. oa Stefano, Jack, Maxime. begonnen uit het niets raar te doen tegen hem. Hij is niet zo als een Maxime dat hij wraak wil op een huisarts omdat hij hem afwijst in de sauna.
Dit was echt een van de beste verhaallijnen van Frits van Houtenquote:
Nu dus. Lijkt me een goed moment om enkele discussies omtrent oud GTST voort te zetten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu de box er bijna is, kunnen we Tuinstra zelf hier ongetwijfeld ook weer verwachten.
Wat ik me in ieder geval herinner en ook bevestigd heb gekregen is dat een handlanger van Wassenaar over Hogendoorn spreekt i.v.m. de martelingen tegen Frits. Wat ik me meen te herinneren is dat dit uiteindelijk meeweegt in de vrijlating van Frits. Ik geloof niet dat Hogendoorn en Wassenaar elkaar ooit in persoon hebben ontmoet. Als dat wel het geval is zal dat een aangename verrassing wezen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Volgens Mike Tuinstra zou Hogendoorn de reden zijn dat Wassenaar Frits vrijlaat. Ik kan hier niets van bevestigen. Ik weet het echt niet. Ik kan me ook geen enkel moment herinneren waarop Wassenaar en Hogendoorn elkaar ontmoeten, al zou ik dat wel echt vet vinden om te zien. Maar alles is mogelijk, ik weet het niet.
Ik ben van mening dat we met zijn allen maar moeten accepteren dat dit topic over heel GTST gaat. Zowel oud als nieuw. Althans; dat is wat de moderators op deze site hebben bepaald, nietwaar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als er maar geen Catwaezles en consorten hierheen komen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:51 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat we met zijn allen maar moeten accepteren dat dit topic over heel GTST gaat. Zowel oud als nieuw. Althans; dat is wat de moderators op deze site hebben bepaald, nietwaar?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:54 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Alleen rond de uitzendingen van de huidige afleveringen lijkt het me handig om er niet tussen te komen met de oude dingen.
Is niet waar... Nick was de enige die niet in de act trapte. en terecht blijkt achteraf. met amy etc..quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nick is de vete met Maxime begonnen. Hij wou haar niet accepteren als onderdeel van de familie en ging zich dus belachelijk gedragen. En als Maxime terugslaat, is Nick zogenaamd het slachtoffer.
Een marathon sowieso, maar weer in 6 dagen weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:03 schreef MikeTuinstra het volgende:
En... Heb je trouwens alweer tijd vrijgemaakt voor een nieuw record GTST marathon, Frey? Dat moet binnen 6 dagen nu natuurlijk.
volgens een van de gratis krantjes komt de saturn al in 2011. Het pand word nu al verbouwdquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:13 schreef Frey het volgende:
Zelfs bij Free Record Shop staat hij voor maar ¤ 39,99 en dat terwijl ze daar meestal juist iets duurder zijn.
Bij Mediamarkt staan de boxen voor ¤ 51,99...
Ha! Welcome back!quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:50 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Nu dus. Lijkt me een goed moment om enkele discussies omtrent oud GTST voort te zetten.
Mikequote:Op dinsdag 20 september 2011 00:50 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Nu dus. Lijkt me een goed moment om enkele discussies omtrent oud GTST voort te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee. Geen digitale tv en overdag werk ik gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:23 schreef men.mulder het volgende:
Niemand hier die de preview van GTST kijkt op RTL lounge om half 11?
Ik vond op dat moment dat Nick wel een punt had. Maxime komt op veel momenten nog erg kwetsbaar en onzeker over. Logisch, gezien de voorgeschiedenis met Nick... maar er speelt vast meer, willen ze haar straks weer een goede lijn gaan geven. Ben ook benieuwd wat haar ontwikkelingen in de serie gaat zijn, vooral nu de Sandertjes weer in een huis wonenquote:Op maandag 19 september 2011 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En die mag ik dus geven, net als iedereen.
Dat advies om hulp te zoeken was volgens mij ook totaal niet vriendelijk bedoeld. Het was eerder onderdeel van die eeuwige vete.
Als ik niet naar school zou hoeven wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:23 schreef men.mulder het volgende:
Niemand hier die de preview van GTST kijkt op RTL lounge om half 11?
Ze waren vrienden op Hyvesquote:Op maandag 19 september 2011 23:10 schreef Frey het volgende:
Is er ooit nog iets van contact tussen Wassenaar en Hogendoorn?
Bij mij staat de bestelstatus op wordt verwerkt, maar op de pagina van de box staat 2-4 werkdagenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:47 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop seizoen 4 deze week al te hebben!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij staat de bestelstatus op wordt verwerkt, maar op de pagina van de box staat 2-4 werkdagen
Volgens Bridge zelf komt hij eind deze week/begin volgende week.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:14 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dan krijg je hem waarschijnlijk donderdag of vrijdag.
Of volgende week pas en heel misschien morgen.
In ieder geval heb je hem deze maand."
Bij Saturn moet hij vandaag binnen komen en ze zouden contact opnemen als hij er is.
Ik wil dat ze hem straks gewoon hebben. Anders gaat Rogier Proper mee en die zal daar eens even met de vuist op de desk slaan en er dwars doorheen gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:09 schreef Lucas15 het volgende:
Ik ga langs Media Markt, hopelijk hebben ze seizoen 4!!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wil dat ze hem straks gewoon hebben. Anders gaat Rogier Proper mee en die zal daar eens even met de vuist op de desk slaan en er dwars doorheen gaan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind die pruik bij Rogier Proper eigenlijk het best staan
Hooguit 5 en 3 jaar, daarvoor waren seizoen 1 en 2 nooit uitgebrachtquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:06 schreef totebel het volgende:
'k Heb t bijna 20 jaar tegen kunnen houden, maar ben gisteren voor de bijl gegaan en heb seizoen 1 en 2 gekocht en ga deze dus nu voor t eerst zien
Maar ze zijn 20 jaar geleden WEL op tv geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hooguit 5 en 3 jaar, daarvoor waren seizoen 1 en 2 nooit uitgebracht
In ieder geval heb je een mooie deal geslotenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef totebel het volgende:
[..]
Maar ze zijn 20 jaar geleden WEL op tv geweest.
Geweest ja en na een keertje herhalen niet bereikbaar tot 2006 en je had het over jezelf inhouden, waarvoor heb je je moeten inhouden dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef totebel het volgende:
[..]
Maar ze zijn 20 jaar geleden WEL op tv geweest.
Seizoen 5 al in november als het goed is. Ik vraag me af of er al iemand is die hem bij de Free Record Shop of Mediamarkt heeft gekocht vandaag?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
In ieder geval heb je een mooie deal gesloten![]()
Tegen die tijd dat je de boxen afgekeken hebt kan je seizoen 3, 4, 5 en misschien ook 6 kopen en kijken!
Ik heb de oorspronkelijke uitzending noch de herhalingen ooit gekeken, op school was t hot, dus keek ik t uit principe nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geweest ja en na een keertje herhalen niet bereikbaar tot 2006 en je had het over jezelf inhouden, waarvoor heb je je moeten inhouden dan?
Okee, maar ik wil alleen maar zeggen dat die seizoenboxen voor 2006 niet te koop waren voor seizoen 1. Dus vanaf 1990-1991 tot 2006 heb je je niet moeten inhouden = 15 jaar. 20-15=5 je hebt je dus 5 jaar moeten inhouden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik heb de oorspronkelijke uitzending noch de herhalingen ooit gekeken, op school was t hot, dus keek ik t uit principe niet
*zucht* leg me nou geen woorden in de mond, want dit bovenstaande is gewoon niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee, maar ik wil alleen maar zeggen dat die seizoenboxen voor 2006 niet te koop waren voor seizoen 1. Dus vanaf 1990-1991 tot 2006 heb je je niet moeten inhouden = 15 jaar. 20-15=5 je hebt je dus 5 jaar moeten inhouden.![]()
Zal ik niet doen, maar het onderstaande klopt voor geen meter:quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:17 schreef totebel het volgende:
[..]
*zucht* leg me nou geen woorden in de mond, want dit bovenstaande is gewoon niet wat ik bedoel.
Tenzij je bij gtst of Bridge hebt gewerkt in die tussentijdquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:06 schreef totebel het volgende:
'k Heb t bijna 20 jaar tegen kunnen houden,
Edwin sowieso.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Klipnap het volgende:
Die kapsels staan ze voor geen meter.
En Bing
En Edwin die dronken probeert te zijn
Hij is vast aan het oefenen voor de genadeklap die hij Maxime straks wellicht gaat gevenquote:
Is niet altijd zo geweest, de makers verpesten hem steeds meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Murmeli het volgende:
Volgens mij zit er altijd wel een draadje los bij Rik. Ook dat extreem agressieve gedrag, ervan overtuigd zijn dat Sjoerd niet deugt. Beetje extreem laag IQ ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |