De box van seizoen 4 zal hetzelfde zijn als de nieuwe van 1 en 2, dus een verpakking met een open kantquote:Op zondag 18 september 2011 18:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk is de box van seizoen 4 wel wat makkelijker open te maken.
Jawel, maar omdat Meerdijk het bekendst klinkt en ook gebruikt wordt in de bio's van oud-personages uit de tijd dat het nog Middendam heette, heb ik het maar op Meerdijk gehouden.quote:Op zondag 18 september 2011 18:54 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ten tijde van seizoen 4 was Meerdijk toch nog Middendam en geen Meerdijk?
Wonen ze in GZSZ dan nu in Seedeich?quote:Op zondag 18 september 2011 19:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat Meerdijk het bekendst klinkt en ook gebruikt wordt in de bio's van oud-personages uit de tijd dat het nog Middendam heette, heb ik het maar op Meerdijk gehouden.
Nee, het grappige is dat GZSZ, net als TRY, zich in een échte stad afspeelt: Berlijn.quote:Op zondag 18 september 2011 19:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Wonen ze in GZSZ dan nu in Seedeich?
OMGquote:Op zondag 18 september 2011 19:17 schreef Frey het volgende:
Dan dacht je dat de val van Rik en Anita slecht was.
Bron: zappen.blog.nlquote:Carlo en Irene primeuren nieuwe GTST-hunk in Life4You
Meerdijk krijgt vers bloed. Binnenkort maakt een aantrekkelijke jonge acteur zijn opwachting in Goede Tijden Slechte Tijden. Over zijn identiteit wordt uiterst geheimzinnig gedaan, maar vanaf zondag is dat verleden tijd. Dan zullen Carlo Boszhard en Irene Moors Nederland laten kennis maken met de acteur. “Over hem gaat de komende jaren flink gesproken worden”, teast Irene. “Het is een nieuwe hunk die bij ons wordt gelanceerd als de nieuwe, upcoming knappe jongen.”
Afgelopen week maakte Gigi Ravelli al bekend dat haar alter ego Lorena jacht maakt op een nieuwe jongen in Meerdijk. Ik vermoed dat het hierbij om dezelfde figuur gaat.
Dirk Taatquote:Op maandag 19 september 2011 09:29 schreef PeterKelder het volgende:
Enne, voor de dames die het wel gehad hebben met Jan Kooijman: er komt een nieuwe hunk in Meerdijk:
[..]
Bron: zappen.blog.nl
Dit was ook de intrede van Isabella?quote:Op maandag 19 september 2011 09:25 schreef PeterKelder het volgende:
Leuk fragmentje op de vroege ochtend:
Ik ben nog bezig met seizoen 2.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, er zijn mensen die nu nog bezig zijn met seizoen 3, die zijn pas echt langzaam
Helen vertelde het nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:06 schreef PeterKelder het volgende:
Het derde seizoen van de supersoap Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) eindigde met een opzienbarende bekentenis: Helen Helmink vertelde Peter dat hij haar zoon was. In deze vierde reeks (uitgezonden in 1993-1994) is Peter nog maar nauwelijks over de schok heen of zijn beste vriend Arnie kondigt aan dat hij gaat trouwen met Roos.
Dat is gewoon een tekst die een voiceover mag inspreken bij een reclametrailer.quote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Jouw beschrijving is inderdaad veel aanlokkerlijker als inhoudsweergave! Dit seizoen is dan ook wel echt goed. Ik kan niet wachten op alle Van Houten/Hafkamp/Wassenaar/Hogendoorn-scenes en al het geluk en verdriet van alle anderen.
Enkele hoogtepunten uit seizoen 4:
Robert door de spiegel.
De ontvoering van Deepak door Frits
De marteling van Frits door de mannen van Wassenaar.
Martine en Roderik onderhandelen over het lot van Frits.
De intrede van Onno P. Wassenaar.
Het huwelijk van Laura en Robert / Roos en Arnie.
De intrede van Sylvia.
Herman Hogendoorn die Linda helpt in ruil voor een nacht met haar.
Van Houten en Hafkamp die strijden om LindaLook.
Peter die zijn fiets door het raam van Flash gooit.
Koen Heeze en de aanslagen op Helen.
Het vertrek van Peter.
De geboorte van Guusje.
Daniël vastgehouden in de kuil.
Oprichting Alberts & Alberts.
Oprichting LindaLook.
Daniëls gokverslaving.
De zakelijke samenzwering van Frits, Martine en de teruggekeerde Stefanie Stenders tegen de Alberts-broers.
Frits van Houten die zich binnenkoopt bij A&A.
En nog veel, veel meer....
Ik heb er zin in!
Je bedoelt de Pokémon-uitgaves, dus?quote:Op zondag 18 september 2011 17:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze hadden ook met van die prut DVD-tjes kunnen komen. Elke maand een DVD met 3 afleveringen. En dan na 10 DVD's stoppen. Zo ging het eerst bij veel series.
Hoelang heb jij over seizoen 1 gedaan?quote:Op maandag 19 september 2011 14:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met seizoen 2.
Nee, maar bij Bridge werken sowieso mensen die weinig verstand hebben van wat er nou eigenlijk gebeurt in de serie: zo was Herman volgens de beschrijving van seizoen 3 neergeschoten in een hotelkamer, terwijl het plaatsvond in het kantoor van Van Houten International. In het huidige GTST zou dat makkelijk kunnen (zo'n beetje alles zit tegenwoordig in de Rozenboomquote:[..]
Helen vertelde het niet
Hoelang moet die reclamespot dan wel niet duren?quote:Op maandag 19 september 2011 14:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is gewoon een tekst die een voiceover mag inspreken bij een reclametrailer.
Geen idee: JustBridge brengt af en toe weleens een film uit op blu-ray, maar of ze dat ook gaan doen met de GTST-seizoenenquote:
Binnenkort: 20 afleveringen in een dubbelboxquote:
quote:
Ik stem voor.quote:
Ik stem tegen, omdat die knul echt 0,0 acteertalent heeft (niet dat je dat echt hoefde te hebben bij ONM, maar dat terzijde).quote:
Dank je. Het schoot me zo even te binnen en dan ben ik nog zoveel dingen vergeten. Heerlijk toch dat ik me dat nog kan herinneren van het eerste seizoen dat ik als GTST-newbie keek, ik was toen nog een kind....quote:Op maandag 19 september 2011 14:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is gewoon een tekst die een voiceover mag inspreken bij een reclametrailer.
Ik dacht dat het weer een groene cover zou worden.... Ik vind dat paars wel mooi voor het vierde seizoen. Nou, morgen zou het zover moeten zijn, dan hoop ik hem woensdag in huis te hebben....quote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
En een nóg beter plaatje van de dvd-box:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
En een nóg beter plaatje van de dvd-box:
[ afbeelding ]
Dat heb ik nooit gekeken, dus dat wist ik niet. Maar dan hoeft hij inderdaad geen onderdeel te worden van de cast. Ik vind het al erg genoeg om naar het slechte acteerwerk van Raynor Arkenbout te moeten kijken.quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik stem tegen, omdat die knul echt 0,0 acteertalent heeft (niet dat je dat echt hoefde te hebben bij ONM, maar dat terzijde).
Ben het met je eens dat paars een mooie kleur is voor de boxquote:Op maandag 19 september 2011 18:16 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik dacht dat het weer een groene cover zou worden.... Ik vind dat paars wel mooi voor het vierde seizoen. Nou, morgen zou het zover moeten zijn, dan hoop ik hem woensdag in huis te hebben....
Lachen is dat ik ten tijde van het bekend worden dat seizoen 3 op dvd zou verschijnen ik een mail heb gestuurd met de vraag of de box een paarse kleur zou krijgen omdat dat zou passen bij de voorgaande kleuren (blauw + rood = paars)quote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]!
Ik had een email gestuurt met dat donkergroen niet echt passend was met de rest, ze de tekst zoals seizoen 1, 2 en 3 moesten terug veranderen en dat PAARS (ja, ik zei PAARS) een betere kleur zal zijn. En ik heb OOK gemailt dat het raar was dat dit seizoen ook 72 uur zou zijn en dat het eigenlijk 79 uur moest zijn.
Ik ben serieus, dit heb ik naar hun gestuurd. Zo eng.![]()
(Maar ik zou vast niet de enige zijn die zat te klagen over de witte "HET COMPLETE VIERDE SEIZOEN" tekst)
CORRECTIE: ik las m'n email terug, maar ik had gezegt dat het 77 uur moest zijn, dus dat hebben ze niet van me meegepikt.quote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]!
Ik had een email gestuurt met dat donkergroen niet echt passend was met de rest, ze de tekst zoals seizoen 1, 2 en 3 moesten terug veranderen en dat PAARS (ja, ik zei PAARS) een betere kleur zal zijn. En ik heb OOK gemailt dat het raar was dat dit seizoen ook 72 uur zou zijn en dat het eigenlijk 79 uur moest zijn.
Ik ben serieus, dit heb ik naar hun gestuurd. Zo eng.![]()
(Maar ik zou vast niet de enige zijn die zat te klagen over de witte "HET COMPLETE VIERDE SEIZOEN" tekst)
Ik ben echt blij met deze kleur. Ik was een beetje chagarijnig vandaag (gedoe), maar dit maakt m'n hele dag weer goed!quote:Op maandag 19 september 2011 18:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lachen is dat ik ten tijde van het bekend worden dat seizoen 3 op dvd zou verschijnen ik een mail heb gestuurd met de vraag of de box een paarse kleur zou krijgen omdat dat zou passen bij de voorgaande kleuren (blauw + rood = paars)
Och, ik heb zovaak een mail gestuurd en er geen antwoord op gekregen. Bellen is ook geen optie, want 99% van de tijd zit er een of andere miep die nergens iets van afweetquote:Op maandag 19 september 2011 18:24 schreef LetsGame het volgende:
[..]
CORRECTIE: ik las m'n email terug, maar ik had gezegt dat het 77 uur moest zijn, dus dat hebben ze niet van me meegepikt.![]()
Blijkbaar lezen ze wel mailtjes want ik had geen antwoord terug gekregen.!
Ik had van de week al een (kleiner) plaatje van de "nieuwe" box geupload, samen met het persbericht. Zie vorige topic, pagina 11quote:Op maandag 19 september 2011 18:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ben echt blij met deze kleur. Ik was een beetje chagarijnig vandaag (gedoe), maar dit maakt m'n hele dag weer goed!
Als de box (over)morgen in huis komt, vertrouw ik de mensen aan de telefoon ECHT niet meer.quote:Op maandag 19 september 2011 18:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, ik heb zovaak een mail gestuurd en er geen antwoord op gekregen. Bellen is ook geen optie, want 99% van de tijd zit er een of andere miep die nergens iets van afweet
Ik loop een paar topics achterquote:Op maandag 19 september 2011 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik had van de week al een (kleiner) plaatje van de "nieuwe" box geupload, samen met het persbericht. Zie vorige topic, pagina 11
Oh, ze gaven ook aan dat seizoen 3 in nieuwe boxvorm voorlopig niet zal komen, en raad eens? Volgens de site van de Free Record Shop is seizoen 3 vanaf morgen te koop voor 30 euro, en aangezien het nú nog pre-order is, ga ik ervan uit dat ze hem ook in de nieuwe boxvorm zullen uitgevenquote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Als de box (over)morgen in huis komt, vertrouw ik de mensen aan de telefoon ECHT niet meer.
Ze zeiden ook dat de nieuwe versies van seizoen 1 en 2 pas in december kwam, terwijl ik ze al heb sinds juli.
Gifkleurquote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef Hogendoorn het volgende:
Nu lig ik niet wakker van de kleur van de box, maar dat paars staat wel officieel en ook een beetje evil, gewoon een gevoel. Ik vind het mooi.
Dat ja. Geen haperingen of dergelijke, want dan moet je die DVD wer opsturen, enzovoorts....quote:Op maandag 19 september 2011 18:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als alle DVD's het maar goed doen dan kan het mij geen donderschelen of het een afgekalverde, onbedrukte kartonnendoos is moet ik eerlijk zeggen
Kan gebeuren. En als ik jou was zou ik die kiddo's verplicht een Engelstalig verslag over GTST seizoen 1 t/m 4 laten schrijvenquote:Op maandag 19 september 2011 18:29 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik loop een paar topics achter
Ik heb het best druk, want ik ben docent Engels/CKV op een middelbare school, dus ik moet erg veel nakijken terwijl de scholen pas 3 weken begonnen zijn. Ik heb veel mensen (voor dames) in de klas die over GTST praten. Niet die van vroeger.
Maar op een moment krijgt Frits dus de overhand?quote:Op maandag 19 september 2011 18:31 schreef Hogendoorn het volgende:
Ja, echt Martine Hafkamp-achtig....
Grappig, ik werk als docent geschiedenis aan een middelbare school, dus ik begrijp wel wat je bedoelt. Als iemand GTST aanhaalt roep ik altijd iets over Frits van Houten of Herman Hogendoorn ( "dat waren pas slechteriken") en dan kijken ze me eens verdwaasd aan...quote:Op maandag 19 september 2011 18:29 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik loop een paar topics achter
Ik heb het best druk, want ik ben docent Engels/CKV op een middelbare school, dus ik moet erg veel nakijken terwijl de scholen pas 3 weken begonnen zijn. Ik heb veel mensen (voor dames) in de klas die over GTST praten. Niet die van vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |