quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind die pruik bij Rogier Proper eigenlijk het best staan
Hooguit 5 en 3 jaar, daarvoor waren seizoen 1 en 2 nooit uitgebrachtquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:06 schreef totebel het volgende:
'k Heb t bijna 20 jaar tegen kunnen houden, maar ben gisteren voor de bijl gegaan en heb seizoen 1 en 2 gekocht en ga deze dus nu voor t eerst zien
Maar ze zijn 20 jaar geleden WEL op tv geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hooguit 5 en 3 jaar, daarvoor waren seizoen 1 en 2 nooit uitgebracht
In ieder geval heb je een mooie deal geslotenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef totebel het volgende:
[..]
Maar ze zijn 20 jaar geleden WEL op tv geweest.
Geweest ja en na een keertje herhalen niet bereikbaar tot 2006 en je had het over jezelf inhouden, waarvoor heb je je moeten inhouden dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef totebel het volgende:
[..]
Maar ze zijn 20 jaar geleden WEL op tv geweest.
Seizoen 5 al in november als het goed is. Ik vraag me af of er al iemand is die hem bij de Free Record Shop of Mediamarkt heeft gekocht vandaag?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
In ieder geval heb je een mooie deal gesloten![]()
Tegen die tijd dat je de boxen afgekeken hebt kan je seizoen 3, 4, 5 en misschien ook 6 kopen en kijken!
Ik heb de oorspronkelijke uitzending noch de herhalingen ooit gekeken, op school was t hot, dus keek ik t uit principe nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geweest ja en na een keertje herhalen niet bereikbaar tot 2006 en je had het over jezelf inhouden, waarvoor heb je je moeten inhouden dan?
Okee, maar ik wil alleen maar zeggen dat die seizoenboxen voor 2006 niet te koop waren voor seizoen 1. Dus vanaf 1990-1991 tot 2006 heb je je niet moeten inhouden = 15 jaar. 20-15=5 je hebt je dus 5 jaar moeten inhouden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik heb de oorspronkelijke uitzending noch de herhalingen ooit gekeken, op school was t hot, dus keek ik t uit principe niet
*zucht* leg me nou geen woorden in de mond, want dit bovenstaande is gewoon niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee, maar ik wil alleen maar zeggen dat die seizoenboxen voor 2006 niet te koop waren voor seizoen 1. Dus vanaf 1990-1991 tot 2006 heb je je niet moeten inhouden = 15 jaar. 20-15=5 je hebt je dus 5 jaar moeten inhouden.![]()
Zal ik niet doen, maar het onderstaande klopt voor geen meter:quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:17 schreef totebel het volgende:
[..]
*zucht* leg me nou geen woorden in de mond, want dit bovenstaande is gewoon niet wat ik bedoel.
Tenzij je bij gtst of Bridge hebt gewerkt in die tussentijdquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:06 schreef totebel het volgende:
'k Heb t bijna 20 jaar tegen kunnen houden,
Edwin sowieso.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Klipnap het volgende:
Die kapsels staan ze voor geen meter.
En Bing
En Edwin die dronken probeert te zijn
Hij is vast aan het oefenen voor de genadeklap die hij Maxime straks wellicht gaat gevenquote:
Is niet altijd zo geweest, de makers verpesten hem steeds meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Murmeli het volgende:
Volgens mij zit er altijd wel een draadje los bij Rik. Ook dat extreem agressieve gedrag, ervan overtuigd zijn dat Sjoerd niet deugt. Beetje extreem laag IQ ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |