Aan het einde van vorig schooljaar had ik een 3 havo klas en die ging helemaal praten over GTST. Dus ik kwam erbij zitten en vertelde een paar verhaallijnen van vroeger. Ik kreeg ook vragen van:quote:Op maandag 19 september 2011 18:33 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Grappig, ik werk als docent geschiedenis aan een middelbare school, dus ik begrijp wel wat je bedoelt. Als iemand GTST aanhaalt roep ik altijd iets over Frits van Houten of Herman Hogendoorn ( "dat waren pas slechteriken") en dan kijken ze me eens verdwaasd aan...
Haha, of ik laat ze het titelsong vertalenquote:Op maandag 19 september 2011 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kan gebeuren. En als ik jou was zou ik die kiddo's verplicht een Engelstalig verslag over GTST seizoen 1 t/m 4 laten schrijvenDan moeten ze er wel naar kijken en komen er zo achter dat het nu véél minder is
Bij werkt alles goed, behalve die afl. 414 idd als ik hem apart selecteerquote:Op maandag 19 september 2011 18:33 schreef LetsGame het volgende:
Een van die afleveringen van disc 10 / seizoen 3 speelt niet helemaal af en dit ligt niet aan de disc. Aflevering 414 staat er bij selecteren ook maar voor de helft op.
Wel de gehele hèquote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Haha, of ik laat ze het titelsong vertalen
Goed, als ze met onderstaande aankomen is het door Google Translate gehaald:quote:
Dus dat is dan niet goed, want het moet wel rijmen!quote:The time of unconcern is over
Today begins the long road to tomorrow
The dreams are like a butterfly Fri
No longer hidden security
Refrain:
Good times, bad times
A day that appears as a night
Good times, bad times
Love leads you to the end
Good times, bad times
No, life will not save
Good times, bad times
Sometimes happiness, sometimes sadness
The ideal is slowly approaching
But explodes when you want to catch
New opportunities to make you happy again
Never will there ever an end to that desire
Refrain
Adversity brings happiness to shade
But you know, the best will still come
Your courage and your faith will not break
Life can seem real in your dreams
Refrain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog leuker als je het weer terug vertaalt.quote:De tijd van onbezorgdheid is weg voorbij begint
Vandaag het om te snakken naar morgen
De droom kom zoals een vlinderrechtbank die
Niet is langer in verborgen veiligheid
Refrein:
Goede tijden slechte tijden
Een dag, die toen een nacht
Goede tijden verscheen,
Houd van slechte tijden u niet leidt tot de eind
Goede tijden, slechte tijden
Nee, het leven behalve u
Goede tijden, slecht regelt
Soms geluk en soms leed
Het ideaal valt uit elkaar langzame dichterbij
Enkel plons zodra het zal vangen
De nieuwe u die kansen u uitvoering voorkomt vrolijk doe
Nooit komt daar ooit een einde aan dat
Refrein
Tegenslag brengt weet schaduw op geluk
Enkel u, zal het heel best nog
Uw moed komen en u vertrouwt ga kan lijken op droomstuk
Het levenshuwelijk u niet
Refrein
quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Gigi Ravelli haar nieuwe coupeOoow best wel mooi zeg! Staat haar goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Gigi Ravelli haar nieuwe coupeIk vind haar veel mooier met blond haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind haar veel mooier met blond haar.
Inderdaad, dit past TOTAAL NIET!!!!!quote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef Frey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is nog leuker als je het weer terug vertaalt.
Dat klopt niet echtquote:Op maandag 19 september 2011 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goed, als ze met onderstaande aankomen is het door Google Translate gehaald:
[..]
Dus dat is dan niet goed, want het moet wel rijmen!
quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is nog leuker als je het weer terug vertaalt.
Ik ga morgenochtend serieus kijken op bol.com of-ie daadwerkelijk uit is gebrachtquote:Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef Frey het volgende:
Het voelt net alsof er morgen weer een zomercliffhanger is.
Bron: goedetijden.weblog.nlquote:'Christophe Haddad heeft nog steeds opnames’
Christophe Haddad heeft momenteel nog steeds opnames voor GTST. De soapacteur liet vandaag op zijn officiële Twitter-account weten dat hij ‘op de set van GTST is’, wat erop duidt dat Haddad nog steeds opnames heeft voor de soap.
Voor hoe lang de acteur in GTST te zien is, is niet bekend, maar het gaat in ieder geval om een lange gastrol. De opnames die Haddad deze week had, worden pas medio november/december op tv vertoond.
De van oorsprong Vlaamse acteur maakt sinds deze week gebruik van Twitter en tweet er al vrolijk op los over zijn werkzaamheden voor GTST. ‘Lange dagen maar je krijgt er veel voor terug! Love life’, is een van de tweets die de Belg deze week plaatste.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bron: goedetijden.weblog.nl
Dat is mooi!
[..]
Dat is mooi!
Nou en? Het "oude" liedje is gaafquote:Op maandag 19 september 2011 19:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Door dit topic heb ik dat oude liedje van GTST in m'n hoofd.
Ik vind het oude liedje zo zeikerig.quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou en? Het "oude" liedje is gaaf
Ik hoop nog steeds dat er binnenkort een bericht komt dat Christophe besloten heeft weer voor vast terug te kerenquote:
Gigi Ravelli haar nieuwe coupeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat haar meer dan prima
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Blond staat haar beter.quote:
[..]
Dat is mooi!
Ik ook. 't Is net Daphne Bunskoek zoquote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Die nieuwe coupe zal ook wel te maken hebben met dat Lorena een andere richting ingaat qua persoonlijkheid (Doen ze wel vaker als een dierbare overlijdt) We zullen het hopelijk wel zienquote:Op maandag 19 september 2011 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Blond staat haar beter.
Lana is zo schattig.
Alleen als ze een keer iets anders met het personage doen dan vete hier, vete daar.quote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat er binnenkort een bericht komt dat Christophe besloten heeft weer voor vast terug te keren
Och, van mij mag hij gerust nog meer vetes uitvechten hoorquote:Op maandag 19 september 2011 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen als ze een keer iets anders met het personage doen dan vete hier, vete daar.
Nu alweer. Na 6 jaar is het nieuwe daar wel vanaf.
Eens, dat soort dingen maken de soap juist spannend voor mijquote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, van mij mag hij gerust nog meer vetes uitvechten hoorZolang het er maar voor zorgt dat Maxime de serie verlaat
Ik heb 100x liever dat Nick de serie weer verlaat.quote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, van mij mag hij gerust nog meer vetes uitvechten hoorZolang het er maar voor zorgt dat Maxime de serie verlaat
Gigi Ravelli haar nieuwe coupeWauw das echt een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Uhm... nu heb je het wel over Nick, maar Maxime doet eigenlijk ook maar één ding: stoken tussen anderenquote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb 100x liever dat Nick de serie weer verlaat.
Personages die maar één ding doen.
Alleen niet als personages dat jarenlang doen en voor de rest bijna niks anders doen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm... nu heb je het wel over Nick, maar Maxime doet eigenlijk ook maar één ding: stoken tussen anderen![]()
![]()
En daarnaast zijn vetes vele malen interessanter dan wie er nu weer een crush heeft op een ander
Voor zolang als het duurt...quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen niet als personages dat jarenlang doen en voor de rest bijna niks anders doen.
Maxime is nu wél anders dan eerst.
Aardiger en zo.
Dat hele Ludwin-geneuzel mag oprotten uit de serie, ze varen nu alleen mee op de "we hebben een homostel in onze serie"-hypequote:En Edwin mag ook wel meteen oprotten.
Ik vind overigens niet dat Nick maar 1 ding doet nu en hij heeft meer aanknopingspunten en banden met personages: Charlie, Sjors, Nina en Ludo. Bovendien behalve wraak nemen heeft ie ook in het verleden een belangrijke rol gespeeld in het zakenleven en het familiegevoel bij de familie Sanders (in positieve en negatieve zin inderdaad).quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alleen niet als personages dat jarenlang doen en voor de rest bijna niks anders doen.
Aardiger en zo.
En Edwin mag ook wel meteen oprotten.
Wat een sukkel zeg, ik zou nog liever een beerput schoonmaken dan een gezin te beginnen met Charlie. Dit is toch ook gewoon weer ongeloofwaardig, een volwassen man van in de 40 die zoiets puberaals dat van figuren zoals Fos had kunnen zijn gaat ondernemen.quote:
Haha, jij zegt wat ik dachtquote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind overigens niet dat Nick maar 1 ding doet nu en hij heeft meer aanknopingspunten en banden met personages: Charlie, Sjors, Nina en Ludo. Bovendien behalve wraak nemen heeft ie ook in het verleden een belangrijke rol gespeeld in het zakenleven en het familiegevoel bij de familie Sanders (in positieve en negatieve zin inderdaad).
Ben je niet gewoon doodsbenauwd dat hij wraak op je geliefde Maxime neemt en zij ditmaal niet als overwinnaar uit de bus komt?
Op zich zou het wel mooi zijn als ie Maxime zou aftroeven, maar wel op een waardige manier. Maxime heeft sinds haar aantreden altijd de wind mee gehad, ze pestte, kwelde, stookte, manipuleerde en verziekte relaties en verstandshoudingen. Normale personages doen dit ook, maar hen zit het nooit altijd mee. De eerste keer dat het Maxime tegenzat was toen ze verkracht werd door Frederik en dit was gewoon een extern persoon, ze is dus nooit teruggepakt door de vele slachtoffers die ze gezaaid heeft (Ludo, Nick, Martine, Frits en zelfs Herman Hogendoorn wel).quote:
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het hier volkomen mee eens benquote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op zich zou het wel mooi zijn als ie Maxime zou aftroeven, maar wel op een waardige manier. Maxime heeft sinds haar aantreden altijd de wind mee gehad, ze pestte, kwelde, stookte, manipuleerde en verziekte relaties en verstandshoudingen. Normale personages doen dit ook, maar hen zit het nooit altijd mee. De eerste keer dat het Maxime tegenzat was toen ze verkracht werd door Frederik en dit was gewoon een extern persoon, ze is dus nooit teruggepakt door de vele slachtoffers die ze gezaaid heeft.
In mijn ogen verdiend Maxime hierdoor een flinke afstraffing, maar het moet op zo een ingenieuze wijze dat Nick er zelf niet voor naar de schandpaal moet, verder moet het vooral dienen als een les voor Maxime die haar leert dat ze niet alles kan flikken en mensen terug kunnen vechten. Hierna mag ze wat mij betreft een nieuwe kans krijgen.
Volgens mij ontkent niemand dat hierquote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick heeft anders ook genoeg geflikt. Tegenover Stefano en Sjors bijvoorbeeld.
Dus als Maxime gestraft wordt, dan graag door ieder personage behalve Nick.
Ik zie het ook wel zitten. Maxime krijgt het nu al op haar stuipen van Nick, kun je nagaan als hij écht iets gaat ondernemenquote:Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ieder personage dat een ander personage straft heeft zelf ooit weleens iets geflikt. Personages die nooit iets flikken zijn goodies zoals Janine en Bianca die andere mensen uit principe niet willen straffen, die laten dat aan de politie over. Dus degene die Maxime aanpakt zal ook iets op diens kerfstok hebben, wat dat betreft maakt het niet of het Nick is of iemand anders.
Nick is voor mij een logische keuze omdat zij hem zijn functie, woning, kind en vrijheid heeft afgenomen voor een periode van 2 jaar. Dit staat niet echt in verhouding tot wat Nick haar of enig ander heeft aangedaan. Ze heeft zich hier nooit voor heeft verontschuldigd ook trouwens.
Ik zie het wel zitten, Nick die Maxime een lesje leert en die makers volgens mij ook wel
Wellicht gebeurt er straks niet eens zoveel, maar Maxime die zo bang en uit haar evenwicht is, is op zich ook al mooi om te zien.quote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel zitten. Maxime krijgt het nu al op haar stuipen van Nick, kun je nagaan als hij écht iets gaat ondernemen![]()
![]()
Ik zou bijna* medelijden krijgen met haarquote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wellicht gebeurt er straks niet eens zoveel, maar Maxime die zo bang en uit haar evenwicht is, is op zich ook al mooi om te zien.
Geen idee, maar ze lopen de laatste weken er nogal mee te klooien. RTLXL werkt niet goed, terwijl de shorties niet op het YT-kanaal gezet worden, enz.quote:Op maandag 19 september 2011 20:58 schreef kwiwi het volgende:
Hoe laat staat de aflevering normaal op internet? Had het net zo getimed dat ik alles één keer door zou kunnen kijken, maar het duurt maar en het duurt maar
Hij staat er toevallig nét op. Maar inderdaad, RTLXL werkt niet altijd zoals het hoort.quote:Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze lopen de laatste weken er nogal mee te klooien. RTLXL werkt niet goed, terwijl de shorties niet op het YT-kanaal gezet worden, enz.
Vergeet vooral de reden niet dat ze zich tegen Nick keerde, niets meer niets minder dan het volgende: 'hij vond haar gewoon niet zo aardig'. Ja hoor, dat moet iemand zijn baan, huis, vrijheid en relatie met zijn kind kosten. Vergeet niet dat ze Valentijn 2 jaar lang zijn vader heeft ontnomen, de band tussen een ouder en kind gewoon 2 jaar lang heeft verwoest. Ongelooflijk eigenlijk dat het allemaal vanuit haar begon over slechts 'niet aardig gevonden worden'quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou bijna* medelijden krijgen met haar
* Maar dat heb ik niet, want Nick heeft reden genoeg om haar te wreken
Hij accepteerde haar niet als familielid, alleen maar vanwege de manier waarop ze in de serie kwam. Ook al kwam hij op dezelfde manier in Meerdijk.quote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vergeet vooral de reden niet dat ze zich tegen Nick keerde, niets meer niets minder dan het volgende: 'hij vond haar gewoon niet zo aardig'. Ja hoor, dat moet iemand zijn baan, huis, vrijheid en relatie met zijn kind kosten. Vergeet niet dat ze Valentijn 2 jaar lang zijn vader heeft ontnomen, de band tussen een ouder en kind gewoon 2 jaar lang heeft verwoest. Ongelooflijk eigenlijk dat het allemaal vanuit haar begon over slechts 'niet aardig gevonden worden'
Hetgeen ik niet ontken, ik heb het verder wel over iets met een verhouding en een daad.quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij accepteerde haar niet als familielid, alleen maar vanwege de manier waarop ze in de serie kwam. Ook al kwam hij op dezelfde manier in Meerdijk.
Wellicht zullen we binnenkort zien of hij ze echt niet kan winnen.....of misschien toch welquote:Nick moet geen vetes starten die hij niet kan winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Morgen ben ik de hele dag afwezig, dus krijg ik niet mee wat er nu gaat gebeuren. Maar des te leuker als ik woensdagavond thuiskom en ik meteen kan gaan kijken (hoop ik...)!quote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
(Hopelijk) Nog een paar uur tot de nieuwe box
Nee man, we hebben Edwin nodig om Sjoerd te helpen zodat hij Rikkie niet in de steek laat. Als Rikkie eens normaal gaat doen..quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aardiger en zo.
En Edwin mag ook wel meteen oprotten.
Frits heeft echt een veel betere uitstraling met wat langer haar.quote:
Zwangerschapshormonen, kan ze ook niks aan doen. En hoe zou jij reageren als 16jarige puber de erachter komt dat ze 25 weken zwanger is?quote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee man, we hebben Edwin nodig om Sjoerd te helpen zodat hij Rikkie niet in de steek laat. Als Rikkie eens normaal gaat doen..
Daar zal Deepak ook aan gedacht hebben op dat moment...quote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Frits heeft echt een veel betere uitstraling met wat langer haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |