Zeker omdat GTST oorpronkelijk uit Australië komtquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die Amerikaanse schrijvers, tja, en daar waren we allemaal destijds ook heel erg positief over. Teruglezend vond bijna iedereen het belachelijk dat er advies moest worden ingewonnen bij de Amerikaanse soapschrijvers.
Nee hoor, no hard feelings. Ik ben blij dat je het nog even uitlegt, scheelt weer een hoop scheve gezichtenquote:Ik heb er enkele artikelen op nagelezen en ik blijf bij wat ik zei, minus de eerste zin van mijn reactie. Dat was gewoon een uitschieter jegens Stout64 die ik gewoon een beetje irritant vond reageren, vooral naar aanleiding van het benoemen van Christophe Haddad als een lul of 'die Belg'. Je kan het karakter misschien een lul vinden, maar de acteurs zijn ook maar mensen (Op Lieke na, dat is gewoon een vierkoppige soapslang). Mijn oprechte excuses voor deze opmerking.
En die laatste opmerking was juist sarcastisch bedoeld. Hallo, ik reageerde zelf als de grootste betweterIn ieder geval, I hope there are no hard feelings?
Nee, dat is Bouke Wagenaarsquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg... Is dat niet die vent die met Marieke afspreekt in De Koning om te praten over haar ouders?
De transformatie van De Cactus vond ik jammer, om eerlijk te zijn. De Cactus was gewoon De Cactus niet meer, het leek verdorie wel op een Amerikaans wegrestaurantquote:...Ik ben bij DVD 7 of 8 ofzoDe serie begint nu echt heerlijk te lopen en ik snap nu de reden waarom men het een hoogtepunt in de serie vond. Geniaal seizoen, ook die kleine dingetjes;
- De geniale transformatie van De Cactus (Redelijk onbewust, in de ene aflevering nog volledig groen, dan grijzer met nog wat groene delen, en in de afleveringen daaropvolgend helemaal in de nieuwe stijl geverfd)
- Harmsen bij Alberts en Alberts
- Fillip Bolluyt als Zandstra
- Anita die als een deur op Stan valt
- Robert die Stan èn Hogendoorn hardhandig zijn huis uit werkt
- Simon die echt hélemaal de weg kwijt is
Frist vond ik in seizoen 3 al geniaal worden, vooral in zijn opmerkingen naar Martine.quote:Ik begin Frits, die ik voor dit alles, dare I say, vooral irritant en een echte etter vond. Nu begin ik hem echt geniaal te vinden
Ach, in seizoen 3 had Daniël een afspraak met Proctor (het schrijfbedrijf van GTST), je had Proper-food (wink naar Rogier Proper) en eind seizoen 4 wordt Patrick Dierdorp (runner, opnameleider en regisseur) uitgenodigd op de bruiloft van Roos en Arnie.quote:Overigens wel mooi, die wink naar Ulli Ullrich en Anneke ... (Naam even kwijt), de jarenlange vaste makeupartists van GTST. Daniël die bij de voorbereidingen van de LindaLook-presentatie hun noemt was wel mooiLeeft Ulli Ullrich eigenlijk nog en zo ja, doen ze eigenlijk nog iets wat betreft de make-up? Misschien een stomme vraag maar ach...
Seizoen 4 vind ik toch iets minder dan seizoen 3, vooral in de duur van de verhaallijnen; bij seizoen 3 ging het toch vaak sneller dan bij 4.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:31 schreef LetsGame het volgende:
In sommige periodes vond ik seizoen 3 een leuker seizoen dan seizoen 4. Uiteindelijk vind ik seizoen 4 toch wel beter.
Zeker, een waardig vervanger voor Peterquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:57 schreef Frey het volgende:
Stan was een veel toffer personage dan ik had gedacht.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
Hoe amateuristisch het er ook uitziet, dít had best een goede zomercliff kunnen zijn, zeker als je de subcliff meerekent (Roos en Arthur die vreemdgaan). In elk geval beter dan Helen Helmink die flauwvalt
I knowquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef Frey het volgende:
[..]
50:14 Voor het bijbehorende commentaar.
Dit klopt volgens mij niet helemaal, Linda wees Arnie af in die hotelkamer, ze had ineens geen zin meer. Wel is ze daarvoor, vlak nadat ze het uitmaakte nog 1 keer (tevens de eerste keer) met Arnie naar bed geweest. Dit was in Huize Dekker, toen werden ze nog betrapt door een woedende Simon.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
...............Olaf Wijnants speelde daar een medewerker van het hotel waar Arnie en Linda overnachtten (en waar Linda zwanger raakte van Arnie).
Ik vind het een zeer wijs besluit dat ze Frits en Martine - die aanvankelijk gezworen vijanden moesten voorstellen - een stel lieten worden.quote:Frist vond ik in seizoen 3 al geniaal worden, vooral in zijn opmerkingen naar Martine.
Dat vind ik trouwens ook reuze meevallen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe amateuristisch het er ook uitziet
Tja, maar ik ben over het algemeen gek op Amerikaans, dan heb je datquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:00 schreef PeterKelder het volgende:
De transformatie van De Cactus vond ik jammer, om eerlijk te zijn. De Cactus was gewoon De Cactus niet meer, het leek verdorie wel op een Amerikaans wegrestaurant
[..]
Frist vond ik in seizoen 3 al geniaal worden, vooral in zijn opmerkingen naar Martine.
[..]
Ach, in seizoen 3 had Daniël een afspraak met Proctor (het schrijfbedrijf van GTST), je had Proper-food (wink naar Rogier Proper) en eind seizoen 4 wordt Patrick Dierdorp (runner, opnameleider en regisseur) uitgenodigd op de bruiloft van Roos en Arnie.
Heb het even nagezocht, en je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit klopt volgens mij niet helemaal, Linda wees Arnie af in die hotelkamer, ze had ineens geen zin meer. Wel is ze daarvoor, vlak nadat ze het uitmaakte nog 1 keer (tevens de eerste keer) met Arnie naar bed geweest. Dit was in Huize Dekker, toen werden ze nog betrapt door een woedende Simon.
Alleen dat liefdesgedoe tussen die twee in het begin en einde van seizoen 4 vond ik irritant. Ik zie die twee liever samen snode plannen bedenkenquote:[..]
Ik vind het een zeer wijs besluit dat ze Frits en Martine - die aanvankelijk gezworen vijanden moesten voorstellen - een stel lieten worden.
Laat ik het zo zeggen; het had er altijd beter uit kunnen zienquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens ook reuze meevallen.
Die cliff vond ik dan weer minder door de verhaallijn eromheen, ze hadden Arnie's "slechte kant" ook op een andere manier kunnen belichten dan met een affaire met Lindaquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat me ook nog te wachten staat is de kano-cliff, die índerdaad als zomercliff had kunnen fungeren en dat indirect ook gedaan heeft. Stel je voor: Men neme Arnie, men neme water, men neme 1 een extra personage aanwezig en verder niemand = Arnie en Linda op een zeilboot in 1996
Nee klopt, is ook. Ineens gebruikte Arnie XTC.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die cliff vond ik dan weer minder door de verhaallijn eromheen, ze hadden Arnie's "slechte kant" ook op een andere manier kunnen belichten dan met een affaire met Linda
Kijk, dát vond ik dus gewoon echt out of character. Had hem dan foute vrienden laten krijgen die hem meesleurden in het onderwereldcircuit, waar Arnie steeds meer van in de ban raakte, drugs ging gebruiken en steeds verder werd verwijderd van zijn familie, vrienden en Roos.quote:Op zondag 6 november 2011 03:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee klopt, is ook. Ineens gebruikte Arnie XTC.
Op punt 2; hij zei dat het gerestaureerd was. Ik weet zeker dat hij dat zei, weet alleen niet meer welke aflevering en zo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
I knowPaul Groot
![]()
Overigens vielen twee dingen mij erg op bij seizoen 4:
1. Op een gegeven moment belt Alex Huygens met haar man en kind, die laatste krijgt ze ook nog even aan de lijn en voert er een klein gesprekje mee. Echter, aan het einde van seizoen 3 bleek Alex zwanger te zijn (wat later Raoul werd) en aan het begin van seizoen 4 kan dat kind blijkbaar al een aardig woordje praten
2. Tijdens de pesterijen (gericht op Daniël) wordt ook het zelfportret van Jeanne weggehaald en later teruggestuurd naar Daniël, waarbij de ogen zijn weggeschilderd. Het vreemde is dat het schilderij voor de rest nog puntgaaf is, terwijl het in seizoen 2 door Stephanie Stenders ernstig vernield is toen ze kwaad was op Daniël. Dus hoe komt dat schilderij in hemelsnaam weer zo netjes
Het personage was niet echt "op" ofzo, maar Reinout begon destijds met het presenteren van "De Telebelshow" op SBS6 (samen met Katja), en had zodoende ook minder tijd voor zijn acteerwerk bij GTST. Op een gegeven moment had-ie alleen nog maar scènes in de hotelkamer van De Rozenboom, zodat hij daar niet veel tijd mee kwijt was en zich verder kon richten op het presenteren.quote:Op zondag 6 november 2011 14:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Achteraf gezien zag ik het als een duidelijk teken dat ze waarschijnlijk dachten dat het personage 'Arnie Alberts' op was.
Nu je het zegtquote:Ik vond zijn laatste jaar een beetje lijken op het laatste jaar van Simon Dekker, in het begin is het allemaal vrij normaal en er eigenlijk vrij weinig tot helemaal niks aan het handje, vervolgens draaien ze een beetje door, net als de rust weer enigzins is wedergekeerd (begin seizoen 7 had Arnie zijn leven weer helemaal op de rit) volgde een vermissing.
Oh, dat zou gerust kunnen, heb sommige stukken met een half oog gevolgd.quote:Op zondag 6 november 2011 15:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Op punt 2; hij zei dat het gerestaureerd was. Ik weet zeker dat hij dat zei, weet alleen niet meer welke aflevering en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |