Ik denk dat het een strikvraag is, het is niemand uit GTST.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat het Danny op de foto is!
Niemand die ziet dat het de pizzabexorger van eergisteren isquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat het een strikvraag is, het is niemand uit GTST.
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Christophe Haddad acteert goed dat ie goed kan acteren
Dat kan ook nog, ik ga smsen!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat het een strikvraag is, het is niemand uit GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk als ik dit dan niet in spoiler tags zet krijg ik daar weer gezeik over![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Erik Linschoten incognito als hotelmedewerker.
Heeft zij misschien Dorothea vermoord en niet René Meijer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef PeterKelder het volgende:
(Ja, ik weet dat ze kwaad was om de scheiding van Jef en Karin, maar dat is toch vreemd gezien deze kaart. Zou Karin wellicht een rol hebben gehad in de haat van Dian naar Sylvia?)
Ze heeft ook haar beste vriendin, Tanya Dupont, op Jef afgestuurd om zich te wreken op alle ellendige jaren met hemquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Heeft zij misschien Dorothea vermoord en niet René Meijer.
Die Amerikaanse schrijvers, tja, en daar waren we allemaal destijds ook heel erg positief over. Teruglezend vond bijna iedereen het belachelijk dat er advies moest worden ingewonnen bij de Amerikaanse soapschrijvers.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens naar een Amerikaanse soap? Daar gelden die regels namelijk, en waar hebben de makers van GTST een paar jaar geleden advies ingewonnen toen het wat minder ging? Juist, bij de schrijvers van Amerikaanse soaps.
[..]
Correctie: "dan zie je pas wat de soapregels destijds inhielden". Want iedere schrijver/uitvoerend producent heeft weer een andere visie op het eindproduct. Lees er maar eens een paar artikelen op na.
[..]
Tja... hier ga ik niet inhoudelijk op reageren.
Zeg... Is dat niet die vent die met Marieke afspreekt in De Koning om te praten over haar ouders?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Erik Linschoten incognito als hotelmedewerker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |