Ja ik vond het ook vet zielig! Maar het komt vast nog wel goed, ik wens dat kind echt geen vader zoals Bingquote:
Hoe kom je toch zo snel aan die screenshots steeds?quote:
RTL gemistquote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoe kom je toch zo snel aan die screenshots steeds?
Dan denk ik dat je voorlopig wel uitgekeken bent.quote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarschuw mij even als Rikki en Sjoerd hun kindje terughebben, voor die tijd kijk ik maar niet meer, beter voor m'n gezondheid
Ik hoop dat Sjoerd z'n zoon terug gaat halen en Bing in het proces vermoord zonder sporen achter te laten. Maar ja, ik hoop al jaren dat Bing eruit gaatquote:Op maandag 21 november 2011 22:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je voorlopig wel uitgekeken bent.
Want ik dit hele gedoe zal voorlopig wel even doorgaan.![]()
Ik hoop dat de echte Stanley even terugkomt.
En die verschrikkelijke zoon van hem. Even op z'n plaats zet.
Goede insteek, maar eigenlijk vind ik dat Sjoerd zijn handen er niet vuil aan moet maken, Bing moet gewoon een door een of andere oerdomme bokito vermoord worden.quote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sjoerd z'n zoon terug gaat halen en Bing in het proces vermoord zonder sporen achter te laten. Maar ja, ik hoop al jaren dat Bing eruit gaat
Als Sjoerd hem Roderik had genoemd dan had Bing van mij de naam mogen veranderenquote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook vet zielig! Maar het komt vast nog wel goed, ik wens dat kind echt geen vader zoals Bing
Inderdaad. Weg met Bing! Hem laten verongelukken is natuurlijk ook een optie!quote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goede insteek, maar eigenlijk vind ik dat Sjoerd zijn handen er niet vuil aan moet maken, Bing moet gewoon een door een of andere oerdomme bokito vermoord worden.
Dat nieuwe project van Lorena is dus wel een optie.quote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bing moet gewoon een door een of andere oerdomme bokito vermoord worden.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat nieuwe project van Lorena is dus wel een optie.
Nick werkt er wel maar al te graag aan mee, het past in ieder geval in zijn eigen plannetjes, de spoiler voorspellen ook veel goeds overigens.quote:Op maandag 21 november 2011 23:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing.![]()
Dat plan van Ludo, Janine en Nick is ook compleet nutteloos ... hoe kan Maxime zichzelf nou verraden als ze onschuldig is?![]()
Ik kan niet wachten tot vooral Janine erachter komt dat Nick de schuldige is .. die gaat zich echt voor het hoofd slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |