Oke, ik begin:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Juustem, hier kunnen we onze laatste woorden vuil maken aan Charlie, daarna is Bing weer aan de beurt![]()
Ik kijk nog niet zo heel lang GTST, ik vroeg me af of Charlie überhaupt ooit leuk is geweest?
+1quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:32 schreef Sannne het volgende:
Toen Aukje Charlie speelde vond ik haar wel leuk ja.. Lieke is gewoon zo'n doos.....
Ik zit me net te bedenken dat ik sinds de eerste aflevering (1 oktober 1990) al zit te kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Juustem, hier kunnen we onze laatste woorden vuil maken aan Charlie, daarna is Bing weer aan de beurt![]()
Ik kijk nog niet zo heel lang GTST, ik vroeg me af of Charlie überhaupt ooit leuk is geweest?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij zegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:50 schreef loezzzje het volgende:
Voor degene die de afl. van vanavond al gezien heeft.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:52 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
ShortieSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O was jij dat!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik nog iemand geilde toch op hem..
Nog 3 dagen Charlie... ik word er gewoon depressief van.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef loezzzje het volgende:
19 januari toch? Dus dat zou donderdag zijn.
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Nog 3 dagen Charlie... ik word er gewoon depressief van.
Wat ik me afvraag is wie die schuld afbetaald. Ze gaan nou scheiden, wordt die schuld dan verdeeld? Of kan Rik dat alleen gaan ophoestenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ze weg gaat zou ze Charlie's kunnen verkopen om de schuld af te betalen. Dan zijn ze allebei uit de shit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:59 schreef loezzzje het volgende:
Wat ik me afvraag is wie die schuld afbetaald. Ze gaan nou scheiden, wordt die schuld dan verdeeld? Of kan Rik dat alleen gaan ophoesten
Stuur dit direct op naar de scriptschrijvers!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een anti- (Charlie) Fischer betoog:
knip
Ik vond Lieke Charlie wel leuk toen ze nog in de rolstoel zat en met Nick ging..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop