en die valentijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:48 schreef Nina-Sanders het volgende:
Kan iemand Charlie, Nick en Valentijn even uit de cast-foto in de TS verwijderen.
Alvast bedankt
ninja-edit?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:49 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Toch moet ik zeggen, ik vind die foto van Jef wel baas.
"I want you"
![]()
![]()
![]()
Dat speelde volgens mij in 2005, het schijnt dat Victoria Koblenko, Fajah Lourens en Lieke van Lexmond -lekker sportief- met z'n drieën inderdaad oorlog voerden met Inge Schrama. (Ik was toen sowieso al voor Inge Schrama, omdat die andere 3 me een stel bitch-mutsen bij elkaar lijken)quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Dan heeft Inge Schrama toch de bitchfight in de gtst-crew gewonnen zo te zien.
Is zij niet te jong om zijn vrouw gespeeld te hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Zijn GTSTvrouw is ook uit Spijkerhoek, of vergis ik me?
Nog 1 avond toch.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:48 schreef Nina-Sanders het volgende:
Kan iemand Charlie, Nick en Valentijn even uit de cast-foto in de TS verwijderen.
Alvast bedankt
Vanavond is ze weg...quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog 1 avond toch.
Matige comeback hij wint en gaat weg ik had er meer van verwacht.
Ik heb gehoord dat Jef de opvolger wordt van Angela Groothuizen in TVOH 3quote:Toch moet ik zeggen, ik vind die foto van Jef wel baas.
"I want you"
Hij vertrekt nu in ieder geval schaterlachend, laat Maxime gebroken achter en het ziet er niet naar uit dat hij wraak van haar hoeft te verwachten omdat hij er gewoon simpelweg niet meer is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog 1 avond toch.
Matige comeback hij wint en gaat weg ik had er meer van verwacht.
Daar was ze niet zijn vrouw hoor. Maar kan me die serie echt maar amper herinneren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is zij niet te jong om zijn vrouw gespeeld te hebben?
Welnee, er is niets mis met een vrouw met een oudere man.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is zij niet te jong om zijn vrouw gespeeld te hebben?
Ja.dat wel mooi hij verdient het.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij vertrekt nu in ieder geval schaterlachend, laat Maxime gebroken achter en het ziet er niet naar uit dat hij wraak van haar hoeft te verwachten omdat hij er gewoon simpelweg niet meer is.![]()
Wel jammer dat ie weggaat, maar het was natuurlijk een tijdelijke rol en ik vond het wel leuk Nick eindelijk even op zijn best te zien, bovendien een betere exit kan je je niet wensen, het personage stopt nu echt op zijn hoogtepunt: vrij, rijk, gelukkig en herenigd met zijn gezin.
QFTquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Welnee, er is niets mis met een vrouw met een oudere man.
Ik had het opgezocht, maar kon het nergens vinden, want ik was ook benieuwd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Daar was ze niet zijn vrouw hoor. Maar kan me die serie echt maar amper herinneren.
Voornamelijk Joep en Marylou en er was nog zo'n krullebol. Dirk geloof ik, die kwam later ook terug in een andere soap.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan ze nu ook bij Barbara en Morris wonen?
Arme Nick was die beter af in een inrichting.
Nee joh, die zijn bij de afslag Meerdijk, toen ze de snelweg op gingen, uit de bocht gevlogen. Die liggen nu beiden in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan ze nu ook bij Barbara en Morris wonen?
Arme Nick was die beter af in een inrichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |