en die valentijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:48 schreef Nina-Sanders het volgende:
Kan iemand Charlie, Nick en Valentijn even uit de cast-foto in de TS verwijderen.
Alvast bedankt
ninja-edit?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:49 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Toch moet ik zeggen, ik vind die foto van Jef wel baas.
"I want you"
![]()
![]()
![]()
Dat speelde volgens mij in 2005, het schijnt dat Victoria Koblenko, Fajah Lourens en Lieke van Lexmond -lekker sportief- met z'n drieën inderdaad oorlog voerden met Inge Schrama. (Ik was toen sowieso al voor Inge Schrama, omdat die andere 3 me een stel bitch-mutsen bij elkaar lijken)quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Dan heeft Inge Schrama toch de bitchfight in de gtst-crew gewonnen zo te zien.
Is zij niet te jong om zijn vrouw gespeeld te hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Zijn GTSTvrouw is ook uit Spijkerhoek, of vergis ik me?
Nog 1 avond toch.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:48 schreef Nina-Sanders het volgende:
Kan iemand Charlie, Nick en Valentijn even uit de cast-foto in de TS verwijderen.
Alvast bedankt
Vanavond is ze weg...quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog 1 avond toch.
Matige comeback hij wint en gaat weg ik had er meer van verwacht.
Ik heb gehoord dat Jef de opvolger wordt van Angela Groothuizen in TVOH 3quote:Toch moet ik zeggen, ik vind die foto van Jef wel baas.
"I want you"
Hij vertrekt nu in ieder geval schaterlachend, laat Maxime gebroken achter en het ziet er niet naar uit dat hij wraak van haar hoeft te verwachten omdat hij er gewoon simpelweg niet meer is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog 1 avond toch.
Matige comeback hij wint en gaat weg ik had er meer van verwacht.
Daar was ze niet zijn vrouw hoor. Maar kan me die serie echt maar amper herinneren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is zij niet te jong om zijn vrouw gespeeld te hebben?
Welnee, er is niets mis met een vrouw met een oudere man.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja.dat wel mooi hij verdient het.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij vertrekt nu in ieder geval schaterlachend, laat Maxime gebroken achter en het ziet er niet naar uit dat hij wraak van haar hoeft te verwachten omdat hij er gewoon simpelweg niet meer is.![]()
Wel jammer dat ie weggaat, maar het was natuurlijk een tijdelijke rol en ik vond het wel leuk Nick eindelijk even op zijn best te zien, bovendien een betere exit kan je je niet wensen, het personage stopt nu echt op zijn hoogtepunt: vrij, rijk, gelukkig en herenigd met zijn gezin.
QFTquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Welnee, er is niets mis met een vrouw met een oudere man.
Ik had het opgezocht, maar kon het nergens vinden, want ik was ook benieuwd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Daar was ze niet zijn vrouw hoor. Maar kan me die serie echt maar amper herinneren.
Voornamelijk Joep en Marylou en er was nog zo'n krullebol. Dirk geloof ik, die kwam later ook terug in een andere soap.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan ze nu ook bij Barbara en Morris wonen?
Arme Nick was die beter af in een inrichting.
Nee joh, die zijn bij de afslag Meerdijk, toen ze de snelweg op gingen, uit de bocht gevlogen. Die liggen nu beiden in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond Nick juist een van de weinigen die die Fischer bende aankon, Morris was sowieso nooit een partij voor hem. En Barbara zat hem nooit echt in de weg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
ze schelen bijna 10 jaar...ach...quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch gewoon in Curacao en weetikveelwaar naar een internationale schoolquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:16 schreef loezzzje het volgende:
Heeft Valentijn geen leerplicht? Je kunt toch niet zomaar je kind van school af halen
Er waren toch al geen klanten vanwege het virusquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:42 schreef vencodark het volgende:
Ze is ook gewoon al binnen een aantal dagen weg.Klanten inlichten? Nee, niet nodig! En al het papierwerk etc. etc. Ook niet nodig! De sloerie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heus wel, mensen verhuizen binnen Nederland toch ook gewoon midden in het schooljaar..quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:39 schreef loezzzje het volgende:
In het midden van een schooljaar? Volgens mij kun je niet zo maar je kind van school halen, die heeft gewoon leerplicht.
Ze acteert ook vrij slecht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
... en van Nick.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gastrol van die Marian Mudder stelt tot nu toe ook helemaal niks voor.
Ja maar toch niet zo snel. Charlie heeft op maandag een ingeving dat ze naar het buitenland wil en op donderdag vertrekt ze alquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:07 schreef alors het volgende:
[..]
Heus wel, mensen verhuizen binnen Nederland toch ook gewoon midden in het schooljaar..
ja, dat was zo'n heerlijke blonde boy was dat ja. In welke andere soap WAS dat dan??quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Daar was ze niet zijn vrouw hoor. Maar kan me die serie echt maar amper herinneren.
Voornamelijk Joep en Marylou en er was nog zo'n krullebol. Dirk geloof ik, die kwam later ook terug in een andere soap.
Dat is Charliequote:Op donderdag 19 januari 2012 18:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar toch niet zo snel. Charlie heeft op maandag een ingeving dat ze naar het buitenland wil en op donderdag vertrekt ze al
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laatste keer Charlie....at last
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laatste keer Charlie....at last
nu weten we of naudje dood gaat of nie maat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef vincerusso het volgende:
Ik ga deze kneuzen-aflevering maar even overslaan..
wat kan mij dat straatschoffie schelen ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu weten we of naudje dood gaat of nie maat.
Nee das morgenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu weten we of naudje dood gaat of nie maat.
nou, dan is er geen bouwbedrijf meer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wat kan mij dat straatschoffie schelen ?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:42 schreef vencodark het volgende:
Ze is ook gewoon al binnen een aantal dagen weg.Klanten inlichten? Nee, niet nodig! En al het papierwerk etc. etc. Ook niet nodig! De sloerie!
Ja, ze is ineens heel slim geworden, en nog zo keurig ingebonden, en het schijnt nog goed te zijn ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:05 schreef amaranta het volgende:
En Lorena schrijft in 1 dag een bedrijfsplan??
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Afscheidsfeestje, ja ik vier hier ook Liekes afscheid
Nou, en Danny die er verstand van heeft....quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ze is ineens heel slim geworden, en nog zo keurig ingebonden, en het schijnt nog goed te zijn ook.
Nou nou, Danny is bijna een makelaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, en Danny die er verstand van heeft....
Ook al zoiets
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef douche-eendje het volgende:
Nou mensen, even genieten/ergeren* van de laatste momenten van Charlie
*doorhalen wat niet van toepassing is
Waarom kan dat niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat ze geen Aukje stukjes kunnen laten zien.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
wil niks zeggen, maar Lieke is in die jaren wel mooier geworden en slanker
Ja, dat komt omdat hij jurylid is geweest van SYTYCD.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, en Danny die er verstand van heeft....
Ook al zoiets
Ja, dat wel ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
wil niks zeggen, maar Lieke is in die jaren wel mooier geworden en slanker
Oh. zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat hij jurylid is geweest van SYTYCD.en oja, hij schrijft boeken.
Mag het ook allebei?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat ze geen Aukje stukjes kunnen laten zien.
Dit was allemaal Lieke, jammer want het gaat om het personage Charlie, Aukje heeft de rol origineel gestalte gegeven. En het kan wel, maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze het laten zien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Wie was die met die ontzettend lelijke tanden? Deze of de vorige?
Aukje had lelijke tanden toen ja.... misschien dat ik haar daarom vies vindquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Wie was die met die ontzettend lelijke tanden? Deze of de vorige?
Ik weet het niet. Maar mooi dat ik mijn vierjarige kei hard HALLO JUMPO laat roepen als we in de jumbo zijn. En het mooie is dat ze dat nog doet ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap die uitspraak echt niet. Waarom zou je hallo zeggen tegen een supermarkt
Heeft ze die laten rechtmaken en bleken? Want ze waren echt heel lelijk??quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aukje had lelijke tanden toen ja.... misschien dat ik haar daarom vies vind
nou zag net in dat terug stukje, kei gele tanden bij liekequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aukje had lelijke tanden toen ja.... misschien dat ik haar daarom vies vind
Whahaha, ja, ik versta ook JUMPO... heb een paar keer geluisterd... vind het prachtig...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar mooi dat ik mijn vierjarige kei hard HALLO JUMPO laat roepen als we in de jumbo zijn. En het mooie is dat ze dat nog doet ook
Klinkt waarschijnlijk een heel stuk minder irritant dan die mensen in de reclame. Die leggen het er zo dik bovenopquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar mooi dat ik mijn vierjarige kei hard HALLO JUMPO laat roepen als we in de jumbo zijn. En het mooie is dat ze dat nog doet ook
Dat kind op het einde van de reclame zegt ook JUMPO. Dat is de grap.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whahaha, ja, ik versta ook JUMPO... heb een paar keer geluisterd... vind het prachtig...
HOERRR!!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef James1988 het volgende:
Jef: "Als ik Charlie in één woord zou willen omschrijven, dan..."
Ik, hardop: "is dat kutwijf!"
Ik vind het prima. Nog een kwartiertje en dan dahaaaaaaaaaaaaaaaag op naar een Charlieloos GTSTquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef James1988 het volgende:
Jef: "Als ik Charlie in één woord zou willen omschrijven, dan..."
Ik, hardop: "is dat kutwijf!"
Ja, dat vind ik echt leuk, lief stemmetje ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat kind op het einde van de reclame zegt ook JUMPO. Dat is de grap.
geen idee, maar op die foto die laatste gepost werd, als ze wel wel witte tanden?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heeft ze die laten rechtmaken en bleken? Want ze waren echt heel lelijk??
Ze heeft de lachers op de hand ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Klinkt waarschijnlijk een heel stuk minder irritant dan die mensen in de reclame. Die leggen het er zo dik bovenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |