Er waren toch al geen klanten vanwege het virusquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:42 schreef vencodark het volgende:
Ze is ook gewoon al binnen een aantal dagen weg.Klanten inlichten? Nee, niet nodig! En al het papierwerk etc. etc. Ook niet nodig! De sloerie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heus wel, mensen verhuizen binnen Nederland toch ook gewoon midden in het schooljaar..quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:39 schreef loezzzje het volgende:
In het midden van een schooljaar? Volgens mij kun je niet zo maar je kind van school halen, die heeft gewoon leerplicht.
Ze acteert ook vrij slecht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
... en van Nick.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gastrol van die Marian Mudder stelt tot nu toe ook helemaal niks voor.
Ja maar toch niet zo snel. Charlie heeft op maandag een ingeving dat ze naar het buitenland wil en op donderdag vertrekt ze alquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:07 schreef alors het volgende:
[..]
Heus wel, mensen verhuizen binnen Nederland toch ook gewoon midden in het schooljaar..
ja, dat was zo'n heerlijke blonde boy was dat ja. In welke andere soap WAS dat dan??quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Daar was ze niet zijn vrouw hoor. Maar kan me die serie echt maar amper herinneren.
Voornamelijk Joep en Marylou en er was nog zo'n krullebol. Dirk geloof ik, die kwam later ook terug in een andere soap.
Dat is Charliequote:Op donderdag 19 januari 2012 18:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar toch niet zo snel. Charlie heeft op maandag een ingeving dat ze naar het buitenland wil en op donderdag vertrekt ze al
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laatste keer Charlie....at last
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laatste keer Charlie....at last
nu weten we of naudje dood gaat of nie maat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef vincerusso het volgende:
Ik ga deze kneuzen-aflevering maar even overslaan..
wat kan mij dat straatschoffie schelen ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu weten we of naudje dood gaat of nie maat.
Nee das morgenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu weten we of naudje dood gaat of nie maat.
nou, dan is er geen bouwbedrijf meer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wat kan mij dat straatschoffie schelen ?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:42 schreef vencodark het volgende:
Ze is ook gewoon al binnen een aantal dagen weg.Klanten inlichten? Nee, niet nodig! En al het papierwerk etc. etc. Ook niet nodig! De sloerie!
Ja, ze is ineens heel slim geworden, en nog zo keurig ingebonden, en het schijnt nog goed te zijn ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:05 schreef amaranta het volgende:
En Lorena schrijft in 1 dag een bedrijfsplan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |