Ja, dat komt omdat hij jurylid is geweest van SYTYCD.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, en Danny die er verstand van heeft....
Ook al zoiets
Ja, dat wel ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
wil niks zeggen, maar Lieke is in die jaren wel mooier geworden en slanker
Oh. zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat hij jurylid is geweest van SYTYCD.en oja, hij schrijft boeken.
Mag het ook allebei?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef douche-eendje het volgende:
Nou mensen, even genieten/ergeren* van de laatste momenten van Charlie
*doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat ze geen Aukje stukjes kunnen laten zien.
Dit was allemaal Lieke, jammer want het gaat om het personage Charlie, Aukje heeft de rol origineel gestalte gegeven. En het kan wel, maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze het laten zien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Wie was die met die ontzettend lelijke tanden? Deze of de vorige?
Aukje had lelijke tanden toen ja.... misschien dat ik haar daarom vies vindquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Wie was die met die ontzettend lelijke tanden? Deze of de vorige?
Ik weet het niet. Maar mooi dat ik mijn vierjarige kei hard HALLO JUMPO laat roepen als we in de jumbo zijn. En het mooie is dat ze dat nog doet ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap die uitspraak echt niet. Waarom zou je hallo zeggen tegen een supermarkt
Heeft ze die laten rechtmaken en bleken? Want ze waren echt heel lelijk??quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aukje had lelijke tanden toen ja.... misschien dat ik haar daarom vies vind
nou zag net in dat terug stukje, kei gele tanden bij liekequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aukje had lelijke tanden toen ja.... misschien dat ik haar daarom vies vind
Whahaha, ja, ik versta ook JUMPO... heb een paar keer geluisterd... vind het prachtig...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar mooi dat ik mijn vierjarige kei hard HALLO JUMPO laat roepen als we in de jumbo zijn. En het mooie is dat ze dat nog doet ook
Klinkt waarschijnlijk een heel stuk minder irritant dan die mensen in de reclame. Die leggen het er zo dik bovenopquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar mooi dat ik mijn vierjarige kei hard HALLO JUMPO laat roepen als we in de jumbo zijn. En het mooie is dat ze dat nog doet ook
Dat kind op het einde van de reclame zegt ook JUMPO. Dat is de grap.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whahaha, ja, ik versta ook JUMPO... heb een paar keer geluisterd... vind het prachtig...
HOERRR!!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef James1988 het volgende:
Jef: "Als ik Charlie in één woord zou willen omschrijven, dan..."
Ik, hardop: "is dat kutwijf!"
Ik vind het prima. Nog een kwartiertje en dan dahaaaaaaaaaaaaaaaag op naar een Charlieloos GTSTquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef James1988 het volgende:
Jef: "Als ik Charlie in één woord zou willen omschrijven, dan..."
Ik, hardop: "is dat kutwijf!"
Ja, dat vind ik echt leuk, lief stemmetje ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat kind op het einde van de reclame zegt ook JUMPO. Dat is de grap.
geen idee, maar op die foto die laatste gepost werd, als ze wel wel witte tanden?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heeft ze die laten rechtmaken en bleken? Want ze waren echt heel lelijk??
Ze heeft de lachers op de hand ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Klinkt waarschijnlijk een heel stuk minder irritant dan die mensen in de reclame. Die leggen het er zo dik bovenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |