wat kan mij dat straatschoffie schelen ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu weten we of naudje dood gaat of nie maat.
Nee das morgenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu weten we of naudje dood gaat of nie maat.
nou, dan is er geen bouwbedrijf meer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wat kan mij dat straatschoffie schelen ?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:42 schreef vencodark het volgende:
Ze is ook gewoon al binnen een aantal dagen weg.Klanten inlichten? Nee, niet nodig! En al het papierwerk etc. etc. Ook niet nodig! De sloerie!
Ja, ze is ineens heel slim geworden, en nog zo keurig ingebonden, en het schijnt nog goed te zijn ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:05 schreef amaranta het volgende:
En Lorena schrijft in 1 dag een bedrijfsplan??
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Afscheidsfeestje, ja ik vier hier ook Liekes afscheid
Nou, en Danny die er verstand van heeft....quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ze is ineens heel slim geworden, en nog zo keurig ingebonden, en het schijnt nog goed te zijn ook.
Nou nou, Danny is bijna een makelaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, en Danny die er verstand van heeft....
Ook al zoiets
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef douche-eendje het volgende:
Nou mensen, even genieten/ergeren* van de laatste momenten van Charlie
*doorhalen wat niet van toepassing is
Waarom kan dat niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat ze geen Aukje stukjes kunnen laten zien.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef douche-eendje het volgende:
Nou mensen, even genieten/ergeren* van de laatste momenten van Charlie
*doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
wil niks zeggen, maar Lieke is in die jaren wel mooier geworden en slanker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |