Wat kijkt ze toch leuk als ze vol walging is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef vincerusso het volgende:
haha Sjors gaat Bing dadelijk keihard naaien
Advocaat is genoeg, die treedt immers op als vertegenwoordiger.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef amaranta het volgende:
Is het trouwens normaal dat er bij zo;n zitting geen volwassene bij is om (in dit geval Ricky en Sjoerd) bij te staan? Los van de advocaat dan?
Waarom krijgt Bing sowieso een kind met zijn strafblad wtfquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die logica van Bing. Sjoerd onvolwassen vinden met zijn gedrag, maar zelf een strafblad hebben is wel normaal zeker.
Ik denk omdat ze onderling die afspraken gemaakt hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom krijgt Bing sowieso een kind met zijn strafblad wtf
Omdat het niet via de officiele weg is gegaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom krijgt Bing sowieso een kind met zijn strafblad wtf
Geen slechte tijden daar in ieder gevalquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Curaçao, Hawaii, het kan allemaal als je schulden hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Geld van Nick?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Ach dat betaalt Nick vast wel. Voor de Fishers zijn mannen er tenslotte om van te profiterenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Visum hebben ze ook nooit van gehoord zekerquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Dat betekent niet dat ze het verdient.quote:
Wie?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
Jij bent zelf moeder 'Weet je nog"'
Oh verrek, Lana...
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:28 schreef Renesite het volgende:
"Mijn zoon"
Ooooooooooo mongolenaap shut up
Een beetje onhandig gequote door mij, ik bedoelde degene die voor jou gepost hadquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar heb ik het over haar geur
Inderdaad, bovendien wat heeft Sjoerd nou helemaal gedaan, hij kon zich gewoon op tijd inhouden, Bing daarentegen heeft zijn partner Sjors ooit 2 maal vol in het gezicht geslagen. Dat is gewoon huiselijk geweld, da's lekker voordelig voor een het opvoeden van een kind.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die logica van Bing. Sjoerd onvolwassen vinden met zijn gedrag, maar zelf een strafblad hebben is wel normaal zeker.
das waar, mn nick, tis zn schoonfamiliequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef alors het volgende:
Charlie en Nick kunnen toch ook niet weggaan terwijl Noud dood gaat of begraven moet worden, dat zou echt raar zijn.
Alsof dat veel uitmaakt in GTSTquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef alors het volgende:
Charlie en Nick kunnen toch ook niet weggaan terwijl Noud dood gaat of begraven moet worden, dat zou echt raar zijn.
Wat kan Nick dat boeien? Gewoon een klussende halfzwagerquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef alors het volgende:
Maar wel de man van zijn lievelingszusquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat kan Nick dat boeien? Gewoon een klussende halfzwager
Hij komt speciaal voor de bruiloft van zijn zusje naar Meerdijk en bij de begravenis van haar geliefde kan ze stikken? Ik geloof het niet. Of anders zou ik het heel slecht vinden van de schrijvers.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat kan Nick dat boeien? Gewoon een klussende halfzwager
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat hij dan wat slechts over Noud zegt en Ludo hem neerschiet![]()
Bing was dan ook gewoon aan het stoken in die kamerquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef vincerusso het volgende:
haha Sjors gaat Bing dadelijk keihard naaien
Nou, in het Nederlands anders ook.. Geen goed woord over Bingquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Bing was dan ook gewoon aan het stoken in die kamer
In het Surinaams noem je zo iemand gewoon een misbaksel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
doen wequote:Op woensdag 18 januari 2012 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tijdens de uitzending ben ik nog thuis, dan trekken we tegelijkertijd wel een flesje drank open
Afgelopen zomer een week in België vertoeft, íedere dag Plopsa. Dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
OMG, ik ben nog nooit in Plopsaland geweest en het is stiekem nog altijd 1 van mijn dromen.
hij heeft net zo'n vorm hoofd als V for Vendettamasker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Straks dus weer een nieuw personage in GTST.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
Denk het niet want:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ook vreemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zal het wel erg vaak BE-NOUD hebben, denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik denk dat Noud morgen weer gereanimeerd wordt.
Wat ligt ie eigenlijk vaak in het ziekenhuis.
Ah...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina Sanders, dat had ik echt niet uit jouw mond verwachtquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Nouw Bouwt is nu Koud...
Want Noud kreeg het akelig be-noud...
Hi hi
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem een beetje lijken op "Face" Templeton Peck uit de A-Teamquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
hij heeft net zo'n vorm hoofd als V for Vendettamasker.
Als ik hem zie denk ik altijd aan Spijkerhoek...jaja zo oud ben ik!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij is idd wel de aantrekkelijkste man in GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
Neequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij is idd wel de aantrekkelijkste man in GTST.
Ik ben ook zo oud.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef cleany het volgende:
[..]
Als ik hem zie denk ik altijd aan Spijkerhoek...jaja zo oud ben ik!
Hij ligt eruit denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef Nina-Sanders het volgende:
Ligt 't aan mij of is http://www.gtstfanclub.nl/ vaak kut te bereiken?
Zijn GTSTvrouw is ook uit Spijkerhoek, of vergis ik me?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef cleany het volgende:
[..]
Als ik hem zie denk ik altijd aan Spijkerhoek...jaja zo oud ben ik!
Klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Zijn GTSTvrouw is ook uit Spijkerhoek, of vergis ik me?
Louis Talpe!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |