Denk het niet want:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ook vreemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zal het wel erg vaak BE-NOUD hebben, denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik denk dat Noud morgen weer gereanimeerd wordt.
Wat ligt ie eigenlijk vaak in het ziekenhuis.
Ah...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Straks dus weer een nieuw personage in GTST.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina Sanders, dat had ik echt niet uit jouw mond verwachtquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Nouw Bouwt is nu Koud...
Want Noud kreeg het akelig be-noud...
Hi hi
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem een beetje lijken op "Face" Templeton Peck uit de A-Teamquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
hij heeft net zo'n vorm hoofd als V for Vendettamasker.
Als ik hem zie denk ik altijd aan Spijkerhoek...jaja zo oud ben ik!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij is idd wel de aantrekkelijkste man in GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
Neequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij is idd wel de aantrekkelijkste man in GTST.
Ik ben ook zo oud.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef cleany het volgende:
[..]
Als ik hem zie denk ik altijd aan Spijkerhoek...jaja zo oud ben ik!
Hij ligt eruit denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef Nina-Sanders het volgende:
Ligt 't aan mij of is http://www.gtstfanclub.nl/ vaak kut te bereiken?
Zijn GTSTvrouw is ook uit Spijkerhoek, of vergis ik me?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef cleany het volgende:
[..]
Als ik hem zie denk ik altijd aan Spijkerhoek...jaja zo oud ben ik!
Klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Zijn GTSTvrouw is ook uit Spijkerhoek, of vergis ik me?
Louis Talpe!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |