das waar, mn nick, tis zn schoonfamiliequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef alors het volgende:
Charlie en Nick kunnen toch ook niet weggaan terwijl Noud dood gaat of begraven moet worden, dat zou echt raar zijn.
Alsof dat veel uitmaakt in GTSTquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef alors het volgende:
Charlie en Nick kunnen toch ook niet weggaan terwijl Noud dood gaat of begraven moet worden, dat zou echt raar zijn.
Wat kan Nick dat boeien? Gewoon een klussende halfzwagerquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef alors het volgende:
Maar wel de man van zijn lievelingszusquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat kan Nick dat boeien? Gewoon een klussende halfzwager
Hij komt speciaal voor de bruiloft van zijn zusje naar Meerdijk en bij de begravenis van haar geliefde kan ze stikken? Ik geloof het niet. Of anders zou ik het heel slecht vinden van de schrijvers.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat kan Nick dat boeien? Gewoon een klussende halfzwager
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat hij dan wat slechts over Noud zegt en Ludo hem neerschiet![]()
Bing was dan ook gewoon aan het stoken in die kamerquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef vincerusso het volgende:
haha Sjors gaat Bing dadelijk keihard naaien
Nou, in het Nederlands anders ook.. Geen goed woord over Bingquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Bing was dan ook gewoon aan het stoken in die kamer
In het Surinaams noem je zo iemand gewoon een misbaksel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
doen wequote:Op woensdag 18 januari 2012 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tijdens de uitzending ben ik nog thuis, dan trekken we tegelijkertijd wel een flesje drank open
Afgelopen zomer een week in België vertoeft, íedere dag Plopsa. Dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
OMG, ik ben nog nooit in Plopsaland geweest en het is stiekem nog altijd 1 van mijn dromen.
hij heeft net zo'n vorm hoofd als V for Vendettamasker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Straks dus weer een nieuw personage in GTST.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |