Ja ik vind het ook best spannendquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:23 schreef vencodark het volgende:
Ik ben nu aan het kijken dus ben nu wel erg benieuwd wat Sjoerd gaat doen!
Attack! Lekker slim Sjoerd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook best spannend
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Attack! Lekker slim Sjoerd.Impulsieve sukkel. Aan de andere kant: die kutkop van Bing zou mij ook tot mishandeling toe zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 11:42:32 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannende aflevering dat wel.....
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 11:58:43 ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
Wandelende pinautomaatNoud is mentalistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannende aflevering dat wel.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet die site voor de spoilers niet uit mijn hoofd maar als je gtst spoilers googlet dan kom je er ook![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:10 schreef loezzzje het volgende:
Ze zullen wel weer die dingen gebruiken.ja ik heb gegoogled, maar die ene site kom ik niet op.... ligt eruit geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet die site voor de spoilers niet uit mijn hoofd maar als je gtst spoilers googlet dan kom je er ook![]()
Ligt dus niet aan mij! Ik heb al 60x op die link geklikt maar kom er niet opquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik heb gegoogled, maar die ene site kom ik niet op.... ligt eruit geloof ik
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en dat meen ik nog echt ook, ik zit dan sowieso al in een Leidse kroeg, dus wie zin heeft pm't maar
Je bedoeld gtstfanclub.nl toch? Daar probeer ik ook al meer als een dag op te komen.. misschien opgeheven?quote:ja ik heb gegoogled, maar die ene site kom ik niet op.... ligt eruit geloof ik
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:42 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
idd
een smerig zweterig wijf.... het zal me niks verbazen als ze enorm stinkt
Met dat laatste ben ik het eens, ik snap niet hoe je iemand op een televisiescherm vies kunt vinden en dan nog wel qua geur, tenzij je een televisie bezit die ook reuk reproduceert.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd zo vies. Geen idee hoe het komt
Ik vind haar eng.
Personage Charly hoeft van mij helemaal niet terug te komen
Tijdens de uitzending ben ik nog thuis, dan trekken we tegelijkertijd wel een flesje drank openquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helaas is Leiden een beetje ver.. ik trek hier wel een fles champagne open
Zij is echt zo opgehemeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |