Het is meer ergenis dan haat. Haar rol is gewoon ronduit kut.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:57 schreef alors het volgende:
[..]
Zij is echt zo opgehemeldzeker hier, voor de Charlie van haar leeftijd was ze prima, maar als persoon vind ik het maar een raar kind. Laatst was ze ergens te gast, en echt
dat beschreef het wel.
Ik vind Lieke mooi en leuk, (Charlie is wel een matig personage hoor) maar ik snap de haat op haar nooit zo.
Waar heb ik het over haar geurquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het eens, ik snap niet hoe je iemand op een televisiescherm vies kunt vinden en dan nog wel qua geur, tenzij je een televisie bezit die ook reuk reproduceert.![]()
Qua zweterigheid vind ik Lieke erger dan Aukje, altijd zo een glimmende, gladde kop, het zou me niks verbazen als ze een partij natte frisbee's in d'r kleding onder d'r armen heeft
Mag ik ook even een paar dagen offline zijn?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Wat is het GTST topic trouwens dood vergeleken met een paar topics hiervoor. Ik denk omdat er geen discussies meer met Madam Paon zijn...
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Geen Nick meer![]()
Geen Charlie meer
Ach, het was toch een koppel van niks. Laat ze anders maar gewoon vrienden blijven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Danny is altijd een heel stuk minder onuitstaanbaar als hij bij Maxime is.
Ik vind het nog steeds waardeloos dat ze die uit elkaar hebben gehaald omdat Danny verliefd moest worden op Charlie.
Heb je wel grlijk in. al komt fat ook meer omdat ik de Maxime Danny scenes niet gevolgd heb.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Danny is altijd een heel stuk minder onuitstaanbaar als hij bij Maxime is.
Ik vind het nog steeds waardeloos dat ze die uit elkaar hebben gehaald omdat Danny verliefd moest worden op Charlie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:42 schreef fotostarter het volgende:
Vertel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Daar zou niemand van wakker liggen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |