Dit is iemand die elke keer klaarkomt als ie een topic kan openen, viel me vandaag al vaker opquote:
Best, op voorwaarde dat deze die we nu hebben voor #401 wordt gebruikt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:42 schreef kwiwi het volgende:
Maar roos, als jij nou een leuke TT verzint dan vragen we gewoon even een TT change aan
ach man, je wou gewoon een "bijzonder" deel openenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:38 schreef GSMboy het volgende:
Blijkbaar waren we tegelijkertijd? Tja...
Niks, gewoon een nieuw topic en dan blijft gsmboy maar weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:42 schreef kwiwi het volgende:
Maar roos, als jij nou een leuke TT verzint dan vragen we gewoon even een TT change aan
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:43 schreef datisstom het volgende:
[..]
Niks, gewoon een nieuw topic en dan blijft gsmboy maar weg.
Alleen is deze al gereekst... Maar goed, ook dat kan aangepast worden natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:43 schreef datisstom het volgende:
[..]
Niks, gewoon een nieuw topic en dan blijft gsmboy maar weg.
Hadden ze dat contract dan niet gewoon kunnen verlengen???quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:10 schreef GSMboy het volgende:
Dames en heren, ik heb nieuws van GTST over de filmpjes op Youtube:
[..]
Ze doen vermoeden dat AL het materiaal welke eigendom is van RTL van Youtube is gehaald. Ik denk zelf dat het alleen bij het materiaal blijft, welke op Youtube heeft gestaan en door RTL zelf is geupload, met name seizoen 21.
Veel filmpjes werken nog.
Haha dankjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:51 schreef kwiwi het volgende:
Roos ik heb 'm voor je aangevraagd hoor![SHO FB] kom maar op
Hebben we in ieder geval nog een toepasselijke TT.
Lijkt me ook, het is en blijft een commerciele zender natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hadden ze dat contract dan niet gewoon kunnen verlengen???
Er zal vast iets van een geldkwestie achter zitten
RTL is echt stom bezig; met YouTube hebben ze een véél groter bereik dan met RTLXL. Óók met GTST.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me ook, het is en blijft een commerciele zender natuurlijk.
Inderdaad. Het zou veel slimmer zijn om het te laten staan als je kijkt naar de lange termijn. Ook financieel gezien. Maar goed, wie zijn wij he? Wij zijn maar fans, en fans doen er blijkbaar niet toe hoewel je het daar juist van moet hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
RTL is echt stom bezig; met YouTube hebben ze een véél groter bereik dan met RTLXL. Óók met GTST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |