twitter:Basmuijs twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:48:15@ferrydoedens @knbos @MJK_88 Ik heb net even Stefano gebeld, hij zat midden in een kunstveiling, maar hij wil zijn zoon wel weer eens zien. reageer retweet
Isabella was daarna toch nog lesbisch met Ronja?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
please nee zeg, ik vond dat met Yasmin, Charlie, Isabella ook al zo dom dat hetero's opeens lesbisch werdenom daarna weer 100% hetero te zijn
alsof mensen irl zomaar van seksualiteit switchen
Echt? Ik heb het verdrongen iigquote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Isabella was daarna toch nog lesbisch met Ronja?
Dat niet nee, maar er zijn sommige mensen die iets willen uitproberen of permanent in het grijze gebied tussen homo en hetereo inzitten, maar toch meer naar hetero neigen (die mensen bestaan in het echt ook overigens, Theo van Gogh was bijvoorbeeld zo).quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
please nee zeg, ik vond dat met Yasmin, Charlie, Isabella ook al zo dom dat hetero's opeens lesbisch werdenom daarna weer 100% hetero te zijn
alsof mensen irl zomaar van seksualiteit switchen
O ja, jij was van de negerliefde hè?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
Lees ik nou dat Bing ook van de herenliefde is? Even gegoogled, kwam dit tegen.
[ http://img46.imageshack.us/img46/1057/binga.jpg (copy/paste deze link) ]
Whehe, hoe dat zo?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
O ja, jij was van de negerliefde hè?
Lijkt me sterk dat het in dit onderdeel ter sprake is gekomen, maar als je het toch wil weten, het maakt me geen fuck uit. Leuke mannen vind je onder alle groepen. Ik ben niet eenkennig, donkere mannen kunnen heel sexy zijn, maar blanke mannen ook.(Overigens, Bing vind ik niet aantrekkelijk).quote:Op maandag 6 februari 2012 18:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat je het daar ooit over hebt gehad op dit forum.
Is er uberhaupt wel iemand die Bing aantrekkelijk vindt op dit moment?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het in dit onderdeel ter sprake is gekomen, maar als je het toch wil weten, het maakt me geen fuck uit. Leuke mannen vind je onder alle groepen. Ik ben niet eenkennig, donkere mannen kunnen heel sexy zijn, maar blanke mannen ook.(Overigens, Bing vind ik niet aantrekkelijk).
Had ik van jou ook niet verwacht dat je Bing aantrekkelijk zou vinden. Wil niet zeggen dat ik je ken maar een zekere indruk heb ik wel van je door dit forumquote:Op maandag 6 februari 2012 18:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het in dit onderdeel ter sprake is gekomen, maar als je het toch wil weten, het maakt me geen fuck uit. Leuke mannen vind je onder alle groepen. Ik ben niet eenkennig, donkere mannen kunnen heel sexy zijn, maar blanke mannen ook.(Overigens, Bing vind ik niet aantrekkelijk).
Er zijn vast wel mensen die hem aantrekkelijk zullen vinden, alleen ben ik daar niet een van.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is er uberhaupt wel iemand die Bing aantrekkelijk vindt op dit moment?
Sjors?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb 'm nooit aantrekkelijk gevondenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
zou ik ook zijn als ik bing zou zijn. heb je meer kansquote:Op maandag 6 februari 2012 18:46 schreef Supermen12 het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat Everon bi-seksueel is
Wat wil je daar precies mee zeggen? Meer kans op wat?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou ik ook zijn als ik bing zou zijn. heb je meer kans
Leg een uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hadeen zekere indruk heb ik wel van je door dit forum
[..]
Er zijn vast wel mensen die hem aantrekkelijk zullen vinden, alleen ben ik daar niet een van.
Meer ass.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:53 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat wil je daar precies mee zeggen? Meer kans op wat?
Doordat ik wel herhaaldelijk posts van jou tegen ben gekomen waaruit blijkt hoe je in bepaalde zaken staat. Zo heb jij bepaalde ideeën over waar een man aan moet voldoen om jouw man te kunnen zijn, en ben je niet geweldig weg van homoseksualiteit.quote:
quote:Meer ass.
Nee, meer pieces of ass, moet je niet letterlijk nemen.quote:
Okay.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Doordat ik wel herhaaldelijk posts van jou tegen ben gekomen waaruit blijkt hoe je in bepaalde zaken staat. Zo heb jij bepaalde ideeën over waar een man aan moet voldoen om jouw man te kunnen zijn, en ben je niet geweldig weg van homoseksualiteit.
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |