Omdat het, zoals de meeste liedjes, totaal niet bij de scène past.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:41 schreef loezzzje het volgende:
Ik ken het liedje niet. Frey, waarom heb je er zo'n hekel aan?
Volgens shazam is een bepaald nummer, maar dat kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat het, zoals de meeste liedjes, totaal niet bij de scène past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens shazam is een bepaald nummer, maar dat kan ik me niet voorstellenHelaas wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ronald Schilperoort componeerde de muziek in de eerste 21 seizoenen. Fons Merkies doet dat sinds dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zijn die 2 engerds op de eerste foto's?
en wat is de reden dat ze opeens in de OP staanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ronald Schilperoort componeerde de muziek in de eerste 21 seizoenen. Fons Merkies doet dat sinds dit seizoen.
Ja daar hebben meer scenes last van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat het, zoals de meeste liedjes, totaal niet bij de scène past.
Vanwege de titel van het topic?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat is de reden dat ze opeens in de OP staan
quote:Anton..
- moet zijn familie steunen!
- Verwerkt Edwins dood gewoon op zijn eigen manier
Frey heeft hem geopendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja daar hebben meer scenes last van.
Dank je voor het openen C_A
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:06 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Lijkt wel een schuiflade, straks gaat ie weer in de kast
Die meiden mogen van mij er ook uit, niks aan. Weet iemand of Maxime er binnenkort uitgaat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt een hele rare lage kist, hoe hoog moet het boven gedeelte dan wel niet zijn?!
Die opgetrokken benen erin ook![]()
Verdrietige Lucas![]()
Wat een inlevingsvermogen heeft zn zus zeg ahum...
wel tof hoe hij op zn kop kreeg van Ludo, Ludo corrigeert hem eigenlijk helemaal nooit (ok, het is zn zoon ook niet)
Die 2 nieuwe meiden lijken me helemaal niks aan.Slecht geacteerd vond ik dat stuk in de kapsalon waarbij die ene aan het solliciteren was.
wat grappigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Lucas had niet veel praatjes meer toen ome Ludo hem de les las.
When Ludo speaks, people listen!
De donkerharige vrouw die over de adoptie van Bram gaat, is actrice Caya de Groot.
Grappig feitje: zij was de zus van Cynthia Abma in Spijkerhoek.
Kan me nog herinneren dat Caya zich zeer hoerig kleedde, omdat ze de hots had voor Tony Beymer (Joep Sertons).
Cynthia was dan het brave zusje en had ook de hots voor Joep.
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Dus nu zitten er al 3 Spijkerhoek acteurs/actrices in GTST.
Nu nog Hidde Maas als nieuwe GTST schurk erbij graag.
Hij had al een toffe rol in Onderweg Naar Morgen.
[ afbeelding ]
Hij kan dan mooi de broer van Maximiliaan Sanders spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het liefst zie ik Hero Muller (Cor de Zeeuw in Onderweg naar Morgen) ook in GTST verschijnen.
[ afbeelding ]
al zullen de schrijvers hem wel te oud vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |