Die lui? Dat zijn de castledenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:08 schreef James1988 het volgende:
Wie zijn die lui in de OP en wat doen ze daar?
Die foto's die er net nog even stonden kwamen uit het vorige deel (OP wordt automatisch meegenomen) en daar waren ze ontopic, want dat ging over de scenemuziek (die van hen is/was). Inmiddels al aangepast naar dit deel, zie ikquote:Op maandag 30 januari 2012 14:08 schreef James1988 het volgende:
Wie zijn die lui in de OP en wat doen ze daar?
Ja doei, daar zit ik totaal niet op te wachten. Het is geen Days of Our lives.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker wel. Tenminste, wanneer de schrijvers deze geniale ingeving ook krijgen
Dat zou echt kut zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, dit is nog niets: zolang er geen geestenverdrijving, Amerikaanse sektes, voodoovloeken, gedaanteverwisselingen of andere onzinnige dingen voorbijkomen vind ik het best.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja doei, daar zit ik totaal niet op te wachten. Het is geen Days of Our lives.
Volgens de tijdlijn is Sil de vader van Bram. Maarja daar moeten de schrijvers nog achterkomenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan heeft Laura twee kleinkinderen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens de tijdlijn is Sil de vader van Bram. Maarja daar moeten de schrijvers nog achterkomen
Ik vind het nog steeds raar dat Rikki daar zelf niet aan gedacht heeft, ze heeft kort voor Sjoerd met Sil gesekst.
En ze kan het hebben hoor. Die hippe oma Lauraquote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heeft Laura twee kleinkinderen.
Of gewoon alle Amerikaanse soaps in het algemeenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja doei, daar zit ik totaal niet op te wachten. Het is geen Days of Our lives.
Dit dus, nu het is een beetje mosterd na de maaltijd. Laat maar zitten.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:29 schreef roos85 het volgende:
Toen Rikki net zwanger was, leek het mij wel een leuke verhaallijn dat Sil de vader zou zijn.
Gezien de huidige verhaallijn/ontwikkelingen mag Sjoerd gewoon de vader blijven
En heeft hij een relatie met Lanaquote:Op maandag 30 januari 2012 19:13 schreef hugsy33 het volgende:
Als ze het al zo gaan spelen is dat waarschijnlijk pas als bram puber is, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |