Die lui? Dat zijn de castledenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:08 schreef James1988 het volgende:
Wie zijn die lui in de OP en wat doen ze daar?
Die foto's die er net nog even stonden kwamen uit het vorige deel (OP wordt automatisch meegenomen) en daar waren ze ontopic, want dat ging over de scenemuziek (die van hen is/was). Inmiddels al aangepast naar dit deel, zie ikquote:Op maandag 30 januari 2012 14:08 schreef James1988 het volgende:
Wie zijn die lui in de OP en wat doen ze daar?
Ja doei, daar zit ik totaal niet op te wachten. Het is geen Days of Our lives.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker wel. Tenminste, wanneer de schrijvers deze geniale ingeving ook krijgen
Dat zou echt kut zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, dit is nog niets: zolang er geen geestenverdrijving, Amerikaanse sektes, voodoovloeken, gedaanteverwisselingen of andere onzinnige dingen voorbijkomen vind ik het best.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja doei, daar zit ik totaal niet op te wachten. Het is geen Days of Our lives.
Volgens de tijdlijn is Sil de vader van Bram. Maarja daar moeten de schrijvers nog achterkomenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan heeft Laura twee kleinkinderen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens de tijdlijn is Sil de vader van Bram. Maarja daar moeten de schrijvers nog achterkomen
Ik vind het nog steeds raar dat Rikki daar zelf niet aan gedacht heeft, ze heeft kort voor Sjoerd met Sil gesekst.
En ze kan het hebben hoor. Die hippe oma Lauraquote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heeft Laura twee kleinkinderen.
Of gewoon alle Amerikaanse soaps in het algemeenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja doei, daar zit ik totaal niet op te wachten. Het is geen Days of Our lives.
Dit dus, nu het is een beetje mosterd na de maaltijd. Laat maar zitten.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:29 schreef roos85 het volgende:
Toen Rikki net zwanger was, leek het mij wel een leuke verhaallijn dat Sil de vader zou zijn.
Gezien de huidige verhaallijn/ontwikkelingen mag Sjoerd gewoon de vader blijven
En heeft hij een relatie met Lanaquote:Op maandag 30 januari 2012 19:13 schreef hugsy33 het volgende:
Als ze het al zo gaan spelen is dat waarschijnlijk pas als bram puber is, denk ik
Met z'n pleegzusje, bahquote:
Het is ook het seizoen van de dodenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel de meest uitgestreken begrafenisperiode ever geloof ik he
mwoa, bij een jong iemand is helemaal in het zwart ook niet standaard.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat doen ze nou allemaal vreemd tegen Anton?
Dat lichtblauwe is gewoon ongepast op een begrafenis.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Sinds wanneer is dat ongepast?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Stom gezeik aan zn kop inderdaad, laat m lekker.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
en dat dus ook, gewoon kleding aan waar je je prettig bij voelt en lekker kleurrijkquote:Op maandag 30 januari 2012 20:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat iedereen als een graf op mijn begrafenis komt. Ben toch al dood, dus herinner liever wie ik was.
Paars was vroeger de kleur voor rouw.. Vertelde iemand toen ik paarse handdoeken had gekochtquote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin had een babyfacequote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Babyblauw?
Zwart hoeft niet per se, maar babyblauw?
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Babyblauw?
Ik zou het niet aanmoedigen, dat mensen lekker kleurrijk op mijn begrafenis verschijnen, maar mensen moeten lekker doen waar ze zin in hebben. Maar als ze mijn mening op prijs stellen. . . ik vind volledig zwart wel mooi, mag ook grijs, ik ben de moeilijkste nietquote:Op maandag 30 januari 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dat dus ook, gewoon kleding aan waar je je prettig bij voelt en lekker kleurrijk
de kleur van de hemelquote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Babyblauw?
Ik ging naar mijn oma's begrafenis in vrolijke kleuren. Omdat zij dat gewild zou hebben.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Babyblauw?
In de kerk staat paars wel symbool voor de dood meen ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Paars was vroeger de kleur voor rouw.. Vertelde iemand toen ik paarse handdoeken had gekocht
Uh ja maar op de dag van de begrafenis is het niet ouderwets om stil te staan bij de dood als iets treurigs hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 20:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ging naar mijn oma's begrafenis in vrolijke kleuren. Omdat zij dat gewild zou hebben.
Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft. Maar volledig zwarte begrafenissen komen eigenlijk niet meer voor?
En waarom? Iedereen gaat dood. Herinner het leven. Niet het niet meer leven.
Bij ons is het vrij gewoonlijk om volledig in het zwart te komen bij een begrafenis.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ging naar mijn oma's begrafenis in vrolijke kleuren. Omdat zij dat gewild zou hebben.
Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft. Maar volledig zwarte begrafenissen komen eigenlijk niet meer voor?
En waarom? Iedereen gaat dood. Herinner het leven. Niet het niet meer leven.
Net als leren broekenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:23 schreef amaranta het volgende:
tijgerprint op begrafenissen daarentegen moet verboden worden
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik trek dit soort scenes altijd heel slecht
Ik denk dat iedereen dat zelf moet weten, net zoals de kleurquote:Op maandag 30 januari 2012 20:23 schreef amaranta het volgende:
tijgerprint op begrafenissen daarentegen moet verboden worden
oke, tijgerprint in zn algemeenheid dan, zo beter?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:27 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat zelf moet weten, net zoals de kleur
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef James1988 het volgende:
Respect voor Sjoerd (Guido Spek), geweldig acteerwerk.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Sjongejonge... je zal het zo over je heen krijgen bij de begrafenis van je kind
Het is echt vreselijk hoe hij telkens in de slachtofferrol kruipt bij tegenslagen en alleen maar aan zichzelf denktquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Murmeli het volgende:
Lucas heeft afgedaan bij mij geloof ik. sukkel
doen kinderen van janine toch al snel, kijk maar naar dat verwende krengquote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk hoe hij telkens in de slachtofferrol kruipt bij tegenslagen en alleen maar aan zichzelf denkt
Nog denk ik dat iedereen dat zelf moet weten maar het ligt natuurlijk aan de manier waaropquote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
oke, tijgerprint in zn algemeenheid dan, zo beter?
Nouja, die mannen zo door elkaar te schreeuwen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef Klipnap het volgende:
Lucas![]()
Dat vooruitzichtLaura mag nog wel wat leren als hoteleigenaar! Gelukkig helpt Maxime haar uit de brand...
dus datquote:Op maandag 30 januari 2012 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Sjongejonge... je zal het zo over je heen krijgen bij de begrafenis van je kind
Welke taal is het eigenlijk? Italiaans, Spaans, Portugees?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, die mannen zo door elkaar te schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |