Die lui? Dat zijn de castledenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:08 schreef James1988 het volgende:
Wie zijn die lui in de OP en wat doen ze daar?
Die foto's die er net nog even stonden kwamen uit het vorige deel (OP wordt automatisch meegenomen) en daar waren ze ontopic, want dat ging over de scenemuziek (die van hen is/was). Inmiddels al aangepast naar dit deel, zie ikquote:Op maandag 30 januari 2012 14:08 schreef James1988 het volgende:
Wie zijn die lui in de OP en wat doen ze daar?
Ja doei, daar zit ik totaal niet op te wachten. Het is geen Days of Our lives.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker wel. Tenminste, wanneer de schrijvers deze geniale ingeving ook krijgen
Dat zou echt kut zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, dit is nog niets: zolang er geen geestenverdrijving, Amerikaanse sektes, voodoovloeken, gedaanteverwisselingen of andere onzinnige dingen voorbijkomen vind ik het best.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja doei, daar zit ik totaal niet op te wachten. Het is geen Days of Our lives.
Volgens de tijdlijn is Sil de vader van Bram. Maarja daar moeten de schrijvers nog achterkomenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan heeft Laura twee kleinkinderen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens de tijdlijn is Sil de vader van Bram. Maarja daar moeten de schrijvers nog achterkomen
Ik vind het nog steeds raar dat Rikki daar zelf niet aan gedacht heeft, ze heeft kort voor Sjoerd met Sil gesekst.
En ze kan het hebben hoor. Die hippe oma Lauraquote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heeft Laura twee kleinkinderen.
Of gewoon alle Amerikaanse soaps in het algemeenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja doei, daar zit ik totaal niet op te wachten. Het is geen Days of Our lives.
Dit dus, nu het is een beetje mosterd na de maaltijd. Laat maar zitten.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:29 schreef roos85 het volgende:
Toen Rikki net zwanger was, leek het mij wel een leuke verhaallijn dat Sil de vader zou zijn.
Gezien de huidige verhaallijn/ontwikkelingen mag Sjoerd gewoon de vader blijven
En heeft hij een relatie met Lanaquote:Op maandag 30 januari 2012 19:13 schreef hugsy33 het volgende:
Als ze het al zo gaan spelen is dat waarschijnlijk pas als bram puber is, denk ik
Met z'n pleegzusje, bahquote:
Het is ook het seizoen van de dodenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel de meest uitgestreken begrafenisperiode ever geloof ik he
mwoa, bij een jong iemand is helemaal in het zwart ook niet standaard.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat doen ze nou allemaal vreemd tegen Anton?
Dat lichtblauwe is gewoon ongepast op een begrafenis.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Sinds wanneer is dat ongepast?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Stom gezeik aan zn kop inderdaad, laat m lekker.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
en dat dus ook, gewoon kleding aan waar je je prettig bij voelt en lekker kleurrijkquote:Op maandag 30 januari 2012 20:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat iedereen als een graf op mijn begrafenis komt. Ben toch al dood, dus herinner liever wie ik was.
Paars was vroeger de kleur voor rouw.. Vertelde iemand toen ik paarse handdoeken had gekochtquote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin had een babyfacequote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Babyblauw?
Zwart hoeft niet per se, maar babyblauw?
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Babyblauw?
Ik zou het niet aanmoedigen, dat mensen lekker kleurrijk op mijn begrafenis verschijnen, maar mensen moeten lekker doen waar ze zin in hebben. Maar als ze mijn mening op prijs stellen. . . ik vind volledig zwart wel mooi, mag ook grijs, ik ben de moeilijkste nietquote:Op maandag 30 januari 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dat dus ook, gewoon kleding aan waar je je prettig bij voelt en lekker kleurrijk
de kleur van de hemelquote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Babyblauw?
Ik ging naar mijn oma's begrafenis in vrolijke kleuren. Omdat zij dat gewild zou hebben.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Babyblauw?
In de kerk staat paars wel symbool voor de dood meen ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Paars was vroeger de kleur voor rouw.. Vertelde iemand toen ik paarse handdoeken had gekocht
Uh ja maar op de dag van de begrafenis is het niet ouderwets om stil te staan bij de dood als iets treurigs hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 20:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ging naar mijn oma's begrafenis in vrolijke kleuren. Omdat zij dat gewild zou hebben.
Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft. Maar volledig zwarte begrafenissen komen eigenlijk niet meer voor?
En waarom? Iedereen gaat dood. Herinner het leven. Niet het niet meer leven.
Bij ons is het vrij gewoonlijk om volledig in het zwart te komen bij een begrafenis.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ging naar mijn oma's begrafenis in vrolijke kleuren. Omdat zij dat gewild zou hebben.
Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft. Maar volledig zwarte begrafenissen komen eigenlijk niet meer voor?
En waarom? Iedereen gaat dood. Herinner het leven. Niet het niet meer leven.
Net als leren broekenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:23 schreef amaranta het volgende:
tijgerprint op begrafenissen daarentegen moet verboden worden
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik trek dit soort scenes altijd heel slecht
Ik denk dat iedereen dat zelf moet weten, net zoals de kleurquote:Op maandag 30 januari 2012 20:23 schreef amaranta het volgende:
tijgerprint op begrafenissen daarentegen moet verboden worden
oke, tijgerprint in zn algemeenheid dan, zo beter?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:27 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat zelf moet weten, net zoals de kleur
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef James1988 het volgende:
Respect voor Sjoerd (Guido Spek), geweldig acteerwerk.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Sjongejonge... je zal het zo over je heen krijgen bij de begrafenis van je kind
Het is echt vreselijk hoe hij telkens in de slachtofferrol kruipt bij tegenslagen en alleen maar aan zichzelf denktquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Murmeli het volgende:
Lucas heeft afgedaan bij mij geloof ik. sukkel
doen kinderen van janine toch al snel, kijk maar naar dat verwende krengquote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk hoe hij telkens in de slachtofferrol kruipt bij tegenslagen en alleen maar aan zichzelf denkt
Nog denk ik dat iedereen dat zelf moet weten maar het ligt natuurlijk aan de manier waaropquote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
oke, tijgerprint in zn algemeenheid dan, zo beter?
Nouja, die mannen zo door elkaar te schreeuwen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef Klipnap het volgende:
Lucas![]()
Dat vooruitzichtLaura mag nog wel wat leren als hoteleigenaar! Gelukkig helpt Maxime haar uit de brand...
dus datquote:Op maandag 30 januari 2012 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Sjongejonge... je zal het zo over je heen krijgen bij de begrafenis van je kind
Welke taal is het eigenlijk? Italiaans, Spaans, Portugees?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, die mannen zo door elkaar te schreeuwen.
En ook wel voor Ferryquote:Op maandag 30 januari 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Respect voor het acteren van Joep, Cynthia en met name Guido vandaag
Spaans dacht ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Welke taal is het eigenlijk? Italiaans, Spaans, Portugees?
Geweldige familie inderdaad. Ik vind ze tof. Een familie zoals de Alberts eigenlijk (of is dit een hele foute vergelijking?)quote:Op maandag 30 januari 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Respect voor het acteren van Joep, Cynthia en met name Guido vandaag
Mijn moeder keek helemaal "Schandalig!!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:
Kan Lucas hier niet voor aangeklaagd worden ofzo?Speelde het trouwens wel briljant, ik schrok toen hij begon!
Ik dacht nog: hij je bek!
Moet je nagaan hoe Edwins familie dat heeft.
Heb het al vaker gezegd... jammer dat ze ze nu al uit elkaar hebben getrokken door Edwin te lozen... maar het haalt wel mooie scenes naar bovenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geweldige familie inderdaad. Ik vind ze tof. Een familie zoals de Alberts eigenlijk (of is dit een hele foute vergelijking?)
En dan krijg je die Aysen en Nuran (?) er voor terug...quote:Op maandag 30 januari 2012 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd... jammer dat ze ze nu al uit elkaar hebben getrokken door Edwin te lozen... maar het haalt wel mooie scenes naar boven
Ja precies... waarom haal je zo'n gezin uit elkaar als je weet dat er ook al heel veel andere acteurs vertrekken dus met dat verse bloed zit het wel goed... je had bijvoorbeeld ook kunnen toewerken naar een echte gaywedding ofzoquote:Op maandag 30 januari 2012 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan krijg je die Aysen en Nuran (?) er voor terug...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft zeg....
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef Frey het volgende:
Shortie:Zie je, net als de Alberts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Nee hoor. Ik doe nog altijd zwart aan bij begrafenissen en met mij meerdere.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:55 schreef alors het volgende:
En begrafenissen in het zwart heb ik nog nooit meegemaakt, dat is toch al lang achterhaald.
Nou als de hele familie (en waar ik dan ook toe behoor) niet hoofdzakelijk zwart draagt, dan kan het toch prima? Ik zou het onrespectvol vinden als mensen op mijn begrafenis onvrijwillig in het zwart komenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe nog altijd zwart aan bij begrafenissen en met mij meerdere.
Ik vind het niet erg respectvol naar de familie om rood, roze, geel etc. te dragen maar dat is mijn mening. Iedereen moet natuurlijk dragen waar die zich fijn in voelt.
Daarom zeg ik ook, iedereen moet dragen wat hij zelf fijn vindt.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nou als de hele familie (en waar ik dan ook toe behoor) niet hoofdzakelijk zwart draagt, dan kan het toch prima? Ik zou het onrespectvol vinden als mensen op mijn begrafenis onvrijwillig in het zwart komen
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:17 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens. Als het maar netjes is hoeft het niet per sé zwart te zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, iedereen moet dragen wat hij zelf fijn vindt.Ik vind het eigenlijk belangrijker wat diegene draagt dan de kleur. Ik vind het echt niet kunnen als iemand een mini rokje of mini jurkje aantrekt. Dat vind ik gewoon niet gepast.
Eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, iedereen moet dragen wat hij zelf fijn vindt.Ik vind het eigenlijk belangrijker wat diegene draagt dan de kleur. Ik vind het echt niet kunnen als iemand een mini rokje of mini jurkje aantrekt. Dat vind ik gewoon niet gepast.
Precies hoe ik er ook erover denkquote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eens.
Zwart/grijs/wit/ gebroken wit/donkerblauw vind ik wel passend. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je die persoon kent. Bij familie zal ik eerder zwart/wit/grijs of een combi dragen. Voor mij heeft het iets van respect voor de dode, tenzij de persoon uitdrukkelijk een andere wens heeft.
Als ik iemand maar zijdelings ken, dan ga ik niet in felle kleuren, maar niet perse in zwart, maar wel bedekte kleuren.
Meende dat ze het voor het eerst deed in dat vakantiehuisje.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:45 schreef vencodark het volgende:
Overigens, als ze Sil de vader van Bram maken, stop ik met kijken.Verhaallijn rond Rikki, Sjoerd etc. vind ik namelijk 1 van de weinige positieve dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij het dus walgelijk vindt heeft hij het inderdaad goed gedaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel heel goed geacteerd van Ferry Doedens, dat wel.
Alleen een walgelijke scène.
Ik dacht dat ik het ergens gelezen had. Er is al een paar keer gespeculeerd met wie Anton aan de haal zou gaan. En ik zie net (was wel in een spoiler) dat het geopperd werd.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef hugsy33 het volgende:
Maxime en anton? Waar haal je dat vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:48 schreef James1988 het volgende:
Goed....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton is anders minstens net zo hard bezig met het verpesten van z'n huwelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Och nee he, krijgen we nu weer een Maxime die gaat stoken in een huwelijk? Dit lijkt me een goedkope herhaling van Maxime (via Barbara) vs Martijn en Irene, maar dan met Maxime in haar eentje.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist omdat ze zo weinig te doen heeft. Zou dit kunnen gebeuren!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:36 schreef James1988 het volgende:
Waarom zou Maxime dat doen? Ze heeft al bijna niks meer, nu gaan stoken in de relatie van een gewaardeerd gezin dat net hun zoon is verloren zou helemaal funest zijn.
Goed....Wait whut... Schandalig!! Arme Bianca!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Goed....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ThunderBitch op 31-01-2012 08:26:11 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Dat maakt me al niet eens meer uit. Deze verhaallijn verdient eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dadelijk maar even kijken.
Kleurrijk voor mij niet meteen dat mensen in allemaal felle kleuren gaan rondlopen, M_P vond lichtblauw al ongepast, terwijl dat naar mijn mening gewoon prima kan.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eens.
Zwart/grijs/wit/ gebroken wit/donkerblauw vind ik wel passend. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je die persoon kent. Bij familie zal ik eerder zwart/wit/grijs of een combi dragen. Voor mij heeft het iets van respect voor de dode, tenzij de persoon uitdrukkelijk een andere wens heeft.
Als ik iemand maar zijdelings ken, dan ga ik niet in felle kleuren, maar niet perse in zwart, maar wel bedekte kleuren.
Die twee appels zijn echt ver van de moederlijke boom gevallen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef vincerusso het volgende:
doen kinderen van janine toch al snel, kijk maar naar dat verwende kreng
Ook van de vaderlijke boom..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Die twee appels zijn echt ver van de moederlijke boom gevallen.
Nou, het ego en de arrogantie die Nina heeft is bij Ludo ook wel terug te zien. Die Stefano ken ik niet, dus in hoevere Lucas daar wel/niet op lijkt kan ik niet zeggen.quote:
Het gedrag van Nina is meer aangeleerd dan aangeboren, zij is door Ludo en Janine gewoon teveel verwend.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou, het ego en de arrogantie die Nina heeft is bij Ludo ook wel terug te zien. Die Stefano ken ik niet, dus in hoevere Lucas daar wel/niet op lijkt kan ik niet zeggen.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 10:34:29 ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dat klopt wel. Ze is immers ''Princess''quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:18 schreef roos85 het volgende:
Het gedrag van Nina is meer aangeleerd dan aangeboren, zij is door Ludo en Janine gewoon teveel verwend.
Ik vind ze ook slecht acteren, maar het is het begin, misschien worden ze nog wel beterquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef Moofasah het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat de twee newbies, de zusjes hoe ze ook alweer heten, echt aanfluitend slecht acteren?
Nee, je bent zeker niet de enige.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef Moofasah het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat de twee newbies, de zusjes hoe ze ook alweer heten, echt aanfluitend slecht acteren?
Dat mag ik hopen. Maar er zijn inderdaad wel meer karakters die als het ware in hun rol zijn gegroeid en nu ook een stuk overtuigender zijn dan als in het begin.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ze ook slecht acteren, maar het is het begin, misschien worden ze nog wel beter
Lorena bijvoorbeeld, die was in het begin ook best kutquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Maar er zijn inderdaad wel meer karakters die als het ware in hun rol zijn gegroeid en nu ook een stuk overtuigender zijn dan als in het begin.
Ik heb het begin van Lorena maar half gezien. Keek toen alleen de herhalingen in de zomervakantie als ik ze toevallig tegenkwam. Maar ze viel me wel meteen op vanwege de belspelletjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
Lorena bijvoorbeeld, die was in het begin ook best kutEn nu vind ik haar best goed
Zelfde met Lucas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo is zo'n baas
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:55 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]Dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat een bijpassende UI voor deze situatie
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:02 schreef Marrije het volgende:
Klopt Ludo altijd met zijn princes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het gedrag van Nina is meer aangeleerd dan aangeboren, zij is door Ludo en Janine gewoon teveel verwend.
Lucas lijkt niets op Stefano
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:05 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:02 schreef Marrije het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:09 schreef Marrije het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Ik wou het net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:20 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:16 schreef MissBitchy het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:26 schreef MissBitchy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Je weet ook niet wat Lucas in Amerika geleerd heeft he?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt Ludo altijd met zijn princes.
Waarom Lucas qua gedrag net Nina is weet ik niet.
Mischien noemde Stefano hem ook princes ?
Ik geloof niet dat Stefano Lucas zijn prinses noemdequote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat Lucas in Amerika geleerd heeft he?
Misschien noemde hij hem wel ridderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Stefano Lucas zijn prinses noemde
Nee maar buiten Stefano om bedoel ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Stefano Lucas zijn prinses noemde
Ik vond Sil juist weer erg saai, voor zover ik gekeken heb. Die periode beetje aan mij voorbij laten gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:49 schreef LWD-Godius het volgende:
Sil was duizend maal een toffere gozer dan Lucas Edwin en die broer van hem samen.
Ik dacht eerst dat het Ron Wemel uit Harry Potter wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:15 schreef loezzzje het volgende:
Ik zie nou pas die foto van Sil in de opening
Ik dacht die ene gozer uit Spangas, met die irritante mond.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Ron Wemel uit Harry Potter was
Nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
prima ideequote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:18 schreef alors het volgende:
Nu we het toch over de op hebben, is het geen idee om al die topicnummers in een spoiler te zetten? Dat scheelt met name op mobiel echt zoveel scrollen....
nee, dit is die eendagsvlieg uit gtst met die irritant lellike neusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht die ene gozer uit Spangas, met die irritante mond.
Wtf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal hier. Vond Sil ook saai voor zover ik toen gezien heb.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:00 schreef vencodark het volgende:
Ik vond Sil juist weer erg saai, voor zover ik gekeken heb. Die periode beetje aan mij voorbij laten gaan.
Het komt door de ijsmutsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:33 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het komt door de ijsmuts
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het acteer niveau hoger had gelegen had hij zo een van de Wemel broertjes kunnen spelen.
Ik ging in protest omdat Rikki en Sil ineens zo oud waren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal hier. Vond Sil ook saai voor zover ik toen gezien heb.
Bianca lijkt me wel vergevingsgezindquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin eindelijk weg, maar Lucas wordt nu helemaal verpest, het huwelijk van Anton en Bianca gaat kapot ...
Ze hadden hem beter kunnen laten emigreren i.p.v. te laten sterven.
Wat een drama zeg.
En ik hoopte op Maxime en Jef.
En dan krijg je ook nog die Aysen en Nuran erin.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin eindelijk weg, maar Lucas wordt nu helemaal verpest, het huwelijk van Anton en Bianca gaat kapot ...
Wat een drama zeg.
Wat heeft iedereen toch tegen Maxime? En zijn er serieus mensen die Lucas als een leuk personage beschouwenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een drama zeg.
Ik weet niet meer wie wie is, maar vooral die niet gesluierde vind ik zo'n arrogante kop hebben. Denk dat ik vooral haar niet ga moeten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:59 schreef DeLuna het volgende:
En dan krijg je ook nog die Aysen en Nuran erin.
Daar begrijp ik ook niks van. Ik vind haar geweldig! Ik wil haar als tante.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen Maxime?
Ik heb helemaal niks tegen Maxime. Ik vind haar juist leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen Maxime? En zijn er serieus mensen die Lucas als een leuk personage beschouwen
Ja, genoeg mensen hoor. Ik vind Lucas ook leuk, maar niet als hij zich zo gedraagt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen Maxime? En zijn er serieus mensen die Lucas als een leuk personage beschouwen
Ik vind die semi-evil aard van haar wel leuk. Enige moment waarop ze me echt heeft geirriteerd is toen ze Nina daadwerkelijk van Janine probeerde af te pakken. Janine mag ik te graag daarvoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Daar begrijp ik ook niks van. Ik vind haar geweldig! Ik wil haar als tante.
QFT.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:14 schreef Moofasah het volgende:
Nick is pas een figuur waaraan ik me echt stoor. Die afschuwelijke blije kop van hem altijd terwijl je weet dat hij niet spoort
Ook ik heb niks tegen Lucas, maar idd, zoals hij zich nu gedraagt hoeft voor mij ook nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, genoeg mensen hoor. Ik vind Lucas ook leuk, maar niet als hij zich zo gedraagt.
Dat ga ik niet nog een keer uitleggen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat volgens mijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef roos85 het volgende:
Dat ga ik niet nog een keer uitleggen hoorlees maar wat topics terug..
Klopt, maar heb geen zin dat weer een welles/nietes spel rondom Maxime komtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:40 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat volgens mij![]()
![]()
Ik ben niet echt vast te vinden in dit topic, dus ik ben niet echt op de hoogte van wat iedereen hier zegt en vind
Nietesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, maar heb geen zin dat weer een welles/nietes spel rondom Maxime komt
Maar de meeste hier hebben dus een hekel aan het personage Maxime
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:35 schreef loezzzje het volgende:
Het virus is ineens verdwenen denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:05 schreef Moofasah het volgende:
Lucasx10.000
Ik had het eigenlijk al kunnen verwachten. Die dramaqueen moet natuurlijk zelfs iets als een begrafenis om hemzelf laten draaien. Plaatsvervangende schaamte kreeg ik ervan.
Net alsof hij de enige is in rouw. En daarbij, als hij zoveel om Edwin gaf, heb dan op zijn minst het respect om zijn begrafenis niet tot een chaos te maken. Net alsof die Edwin hem dat in dank had afgenomen.
Hij verwijt Anton wel van alles, maar mensen als Sjoerd en Bianca vind hij ook niet belangrijk genoeg om gewoon even stil te zijn. Stomme nicht dat ie is, had hij niet op zijn minst tot na de begrafenis kunnen wachten met zijn tirade
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:28 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik dacht er vorige week nog aan dat Maxime wel in de rozenboom kon gaan werken, en nu heeft Laura haar hulp nodig...De Rozenboom is ook van Ludo dus dat zal wel niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shuffle up and deal!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Noud is beter dus iedereen denkt; ohhh het virus is weg jongens. We kunnen weer naar de koning!quote:
Inderdaad. Nu er een serum is zal ineens ook wel niemand meer ziek worden. ''Virus, welk virus?''quote:
denk het ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef Koosnaam het volgende:
Die Samantha van Londen zullen we dan ook wel niet meer terugzien.
Kloptquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
die samantha van londen is toch marian mudder ?
(ik heb het een beetje druk met de studie de laatste tijd, dus ik volg het maar zo af en toe en lees hier bij)
de monitor van Edwin uitzettenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
dat is dan eigenlijk ook maar een rol van niks geweest.
wat heeft ze nou eigenlijk toegevoegd?
Das geen acteren, ik zou hem ook gewoon graag voor zijn bek stompen en ik heb niet eens een rol in GTST.quote:
dat zou wel een goede wraak zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:06 schreef roos85 het volgende:
Ik zie nog wel wat opbloeien tussen die 2
een mofquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:08 schreef alors het volgende:
Wtf had lorena nou aan dr armik dacht gisteren dat het t uiteinde van dr sjaal was
kan wel wezen maar dit sloeg echt nergens op. Als ik die Anton was geweest had ik m echt een keiharde knal op zn smoel gegeven.quote:
Dat wou Anton ook doen, maar hij werd tegenhouden. Heel droevige scènes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kan wel wezen maar dit sloeg echt nergens op. Als ik die Anton was geweest had ik m echt een keiharde knal op zn smoel gegeven.
Maak me wild, doe je hoofddoekje af!quote:
vind je?quote:
Ja want hoe vervelend is het dat je kind gelukkig wordt met een partner van eigen keuzequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vind je?
noem eens wat dan?
dattie lucas eerst niet moest en dat hij niet wilde dat zijn zoon homo was?
welke ouder wenst dat nou voor zijn kind?
ik ken werkelijk niemand die zei: hoera mijn kind is homo
ook mijn ouders niet toen mijn zus met dr coming out kwam, al reageerden ze niet zoals anton.
?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vind je?
noem eens wat dan?
dattie lucas eerst niet moest en dat hij niet wilde dat zijn zoon homo was?
welke ouder wenst dat nou voor zijn kind?
ik ken werkelijk niemand die zei: hoera mijn kind is homo
ook mijn ouders niet toen mijn zus met dr coming out kwam, al reageerden ze niet zoals anton.
Vooral Joep Sertons en Cynthia Abma doen het heel overtuigend, maar zij zijn natuurlijk al wat meer ervaren. Aan Guido Spek kun je zien dat het nieuw voor hem is, maar ook hij doet het goed en erg overtuigend.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:14 schreef Koosnaam het volgende:
Wat een tenenkrommende scene's met Maxime in de Rozenboom en Rik in de Koning.
De familie Bouwhuis speelt het daarentegen inderdaad wel mooi.
Een weekje Napels en mevrouw spreekt vloeiend Italiaans...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:14 schreef Koosnaam het volgende:
Wat een tenenkrommende scene's met Maxime in de Rozenboom en Rik in de Koning.
De familie Bouwhuis speelt het daarentegen inderdaad wel mooi.
Maar door de buitenwereld wordt het lang niet altijd geaccepteerd en heb je te maken met discriminatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja want hoe vervelend is het dat je kind gelukkig wordt met een partner van eigen keuze
Ik ook. Was echt belachelijk dat niemand hem wegstuurde. Gelukkig was daar Ludoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had die Lucas al veel eerder weggestuurd van dat graf. Zo'n lul laat je toch niet zo razen? Jeetje...
trollquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou in Lucas' geval hetzelfde hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |