Maak me wild, doe je hoofddoekje af!quote:

vind je?quote:

Ja want hoe vervelend is het dat je kind gelukkig wordt met een partner van eigen keuzequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vind je?
noem eens wat dan?
dattie lucas eerst niet moest en dat hij niet wilde dat zijn zoon homo was?
welke ouder wenst dat nou voor zijn kind?
ik ken werkelijk niemand die zei: hoera mijn kind is homo
ook mijn ouders niet toen mijn zus met dr coming out kwam, al reageerden ze niet zoals anton.

?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vind je?
noem eens wat dan?
dattie lucas eerst niet moest en dat hij niet wilde dat zijn zoon homo was?
welke ouder wenst dat nou voor zijn kind?
ik ken werkelijk niemand die zei: hoera mijn kind is homo
ook mijn ouders niet toen mijn zus met dr coming out kwam, al reageerden ze niet zoals anton.

Vooral Joep Sertons en Cynthia Abma doen het heel overtuigend, maar zij zijn natuurlijk al wat meer ervaren. Aan Guido Spek kun je zien dat het nieuw voor hem is, maar ook hij doet het goed en erg overtuigend.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:14 schreef Koosnaam het volgende:
Wat een tenenkrommende scene's met Maxime in de Rozenboom en Rik in de Koning.
De familie Bouwhuis speelt het daarentegen inderdaad wel mooi.

Een weekje Napels en mevrouw spreekt vloeiend Italiaans...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:14 schreef Koosnaam het volgende:
Wat een tenenkrommende scene's met Maxime in de Rozenboom en Rik in de Koning.
De familie Bouwhuis speelt het daarentegen inderdaad wel mooi.

Maar door de buitenwereld wordt het lang niet altijd geaccepteerd en heb je te maken met discriminatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja want hoe vervelend is het dat je kind gelukkig wordt met een partner van eigen keuze

Ik ook. Was echt belachelijk dat niemand hem wegstuurde. Gelukkig was daar Ludoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had die Lucas al veel eerder weggestuurd van dat graf. Zo'n lul laat je toch niet zo razen? Jeetje...

trollquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou in Lucas' geval hetzelfde hebben gedaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |