SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Frey op 12-02-2012 21:39:20 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Bing mag wel doodneervallenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:29 schreef Frey het volgende:
Ik doe vrolijk mee.
Het wordt spannend:Dit zijn echt goede spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit wel echt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit zijn echt goede spoilers![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:29 schreef Frey het volgende:
Ik doe vrolijk mee.
Het wordt spannend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
Mijn spoilers, als vervolg op die van Frey:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier achter m'n beeldscherm in een slappe lach haha. Wat zouden m'n leerlingen nu wel niet van mij denken?Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Die reacties, alsof GTST gaat stoppen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
De spoilers van LetsGame staan nu ook op het GTST Forum:
http://interactief.rtl.nl(...)msg=1182546&rootpg=0![]()
![]()
Eigenlijk zijn ze heel serieus.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier achter m'n beeldscherm in een slappe lach haha. Wat zouden m'n leerlingen nu wel niet van mij denken?
Ik vond die van PeterKelder inderdaad wat grappiger met "Eduard Bouwhuis" , maar Rik en Lorena, Laura die slecht nieuws heeft voor Noud en Robert d.m.v. een pakketje!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze heel serieus.
Zo zouden ze moeten zijn.
En Bing die van de aardbodem verdwenen is!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vond die van PeterKelder inderdaad wat grappiger met "Eduard Bouwhuis" , maar Rik en Lorena, Laura die slecht nieuws heeft voor Noud en Robert d.m.v. een pakketje!!
Bing was toch dood? Tenminste dat dacht ik gelezen te hebben. Maarja ik las ook dat ze bij Brams begrafenis waren en nu zit Rikki weer aan zijn ziektebedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En Bing die van de aardbodem verdwenen is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef ejiraM het volgende:
En natuurlijk alvast voor eind dit jaar;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spoilers van begin van het volgende seizoen....
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:10 schreef GSMboy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef ejiraM het volgende:
En natuurlijk alvast voor eind dit jaar;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:10 schreef GSMboy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spoilers van begin van het volgende seizoen....![]()
![]()
+
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |