Zonder make-up lijken ze nog ouderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:08 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor ellende zou deze man hebben aanricht in het leven van de zusjes Baydar...?
We lezen het binnenkort in de spoilers van LetsGame
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zijn gordijnen zijn al aangestoken net
Haha geweldigquote:
Misschien doe ik dat ook nog echt, maar als iemand anders dat doet zou ik het niet erg vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha geweldigje moet dit voor de grap op dat gtst forum zetten
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Edit vertelde het net aan mij. Na haar etentje met Sjaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]Nu wel. Sjaak was een louche mannetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet Jessica zeker wetenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nu wel. Sjaak was een louche mannetje!
Ik heb daar wel een accaunt hold on.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook nog echt, maar als iemand anders dat doet zou ik het niet erg vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jou kan ik tenminste praten, dacht al dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:29 schreef Lostie het volgende:
Ik vind die Aysen zo'n geile blik hebben steeds! Heerlijk!
Dat dacht ik ook. En hij doet altijd zo stoer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef Blossom86 het volgende:
Bah die Aysen, ik kan daar bijna niet naar kijken hoor, zo walgelijk hoe ze doet.
Natuurlijk niet, agenten zijn altijd met z'n tweeënquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:15 schreef loezzzje het volgende:
Ik zou die boete niet betalen. Mag een stagiaire die wel uitschrijven? Mag ze uberhaupt wel controles doen in haar eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |