Tja, maar dat is niet zo moeilijk aangezien het maar vier straten heeft: de Kennard Bos-weg, het Martin van Steijn-plein, de Jantien van der Meer-straat en de Rohan Gottschalk-rotondequote:
het is anders nog lang niet zo'n speeltuin als toko!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
rommelig, ook het huis van de Bouwhuisjes.
Ja is ook zo'n volle bende.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
het is anders nog lang niet zo'n speeltuin als toko!
Wat vind je van dr oorbellen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
waarom heeft rikkie altijd haar haar zo, los vind ik mooier
oh die heb ik net gemistquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat vind je van dr oorbellen?
Haha ja dat dus!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef loezzzje het volgende:
Oh wacht, waar Lucas net binnen kwam, zo ga je naar de voordeur toch?
Ik snap er echt geen reet van
Het is echt heeel vaag nuquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Crohnjurist het volgende:
De indeling van die kamer klopt echt niet meer!
Als je door die deur links gaat dan ga je naar de voordeur, en rechts kan niet. Dus hoe kan Lucas daar dan vandaan komen, tenzij hij van buiten kwamquote:
Die verhuizing is al bijna twee jaar terug, dus daar heeft het niets mee te makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Had dit niet te maken met de verhuizing van alle decors van Hilversum naar Aalsmeer? Zoiets wilden ze toch doen?
Ow, ik loop wat achter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die verhuizing is al bijna twee jaar terug, dus daar heeft het niets mee te maken
Laura? Heeft zij ook weer eens een rolletje...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hmm wie zou de draagmoeder worden?
Dat mens is over de 60!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:25 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Laura? Heeft zij ook weer eens een rolletje...
Meike was ook zo'n succesquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hmm wie zou de draagmoeder worden?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:25 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Laura? Heeft zij ook weer eens een rolletje...
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dus? Rob de Nijs is ook net opa geworden... Uh Papa bedoel ik natuurlijk
Tsja, het kan, medisch, tegenwoordig. En in de soap zou het sowieso kunnen...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dus? Rob de Nijs is ook net opa geworden... Uh Papa bedoel ik natuurlijk
Barbara toch??quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
pff das lang geleden zeg, voor wie was zij draagmoeder dan?
Die bank bij Lorena & Jack was ook al zo snel binnen. Mijn bank had toen een levertijd van 12 wekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef amaranta het volgende:
En behangen en gordijnen op maat,etc.
En dat overlijdensrapport van de politie was ook al zo snel binnen.
Oef dat weet ik niet meer. Is idd lang geledenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
pff das lang geleden zeg, voor wie was zij draagmoeder dan?
Barbara en Jeffquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Serieus? En met welke man dan en meike heeft het kind zeker zelf gehouden?
Ikea?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die bank bij Lorena & Jack was ook al zo snel binnen. Mijn bank had toen een levertijd van 12 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |