Die verhuizing is al bijna twee jaar terug, dus daar heeft het niets mee te makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Had dit niet te maken met de verhuizing van alle decors van Hilversum naar Aalsmeer? Zoiets wilden ze toch doen?
Ow, ik loop wat achter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die verhuizing is al bijna twee jaar terug, dus daar heeft het niets mee te maken
Laura? Heeft zij ook weer eens een rolletje...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hmm wie zou de draagmoeder worden?
Dat mens is over de 60!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:25 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Laura? Heeft zij ook weer eens een rolletje...
Meike was ook zo'n succesquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hmm wie zou de draagmoeder worden?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:25 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Laura? Heeft zij ook weer eens een rolletje...
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dus? Rob de Nijs is ook net opa geworden... Uh Papa bedoel ik natuurlijk
Tsja, het kan, medisch, tegenwoordig. En in de soap zou het sowieso kunnen...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dus? Rob de Nijs is ook net opa geworden... Uh Papa bedoel ik natuurlijk
Barbara toch??quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
pff das lang geleden zeg, voor wie was zij draagmoeder dan?
Die bank bij Lorena & Jack was ook al zo snel binnen. Mijn bank had toen een levertijd van 12 wekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef amaranta het volgende:
En behangen en gordijnen op maat,etc.
En dat overlijdensrapport van de politie was ook al zo snel binnen.
Oef dat weet ik niet meer. Is idd lang geledenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
pff das lang geleden zeg, voor wie was zij draagmoeder dan?
Barbara en Jeffquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Serieus? En met welke man dan en meike heeft het kind zeker zelf gehouden?
Ikea?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die bank bij Lorena & Jack was ook al zo snel binnen. Mijn bank had toen een levertijd van 12 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |