SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja dan heeft er tenminste íemand weer eens een behoorlijke verhaallijn..quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik heb het idee dat die twee moslims nog een behoorlijke verhaallijn gaan krijgen.
Aysen is dan ook gewoon een baas!quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:39 schreef loezzzje het volgende:
Aysen tegen Bing
My god, eindelijk iemand die hem de waarheid zegt
Die logeert al maanden bij vriendinnetjes dus dat zal niet veel uitmakenquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:59 schreef GSMboy het volgende:
Waar is Amy nou eigenlijk?Weet ze eigenlijk wel dat de fam. Sanders nu tijdelijk in de Rozenboom woont?
Haha ja daar zat ik ook al aan te denken. Heel vreemd allemaalquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:59 schreef GSMboy het volgende:
Waar is Amy nou eigenlijk?Weet ze eigenlijk wel dat de fam. Sanders nu tijdelijk in de Rozenboom woont?
Aysen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:18 schreef inZanity het volgende:
Zul je zien dat die galbak van een Bing er met het (op een na) lekkerste wijf van de serie vandoor gaat..
Aysen inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Aysen?( vind ik ook overigens niet)
Ach ja, hij heeft Lorena en Sjors natuurlijk ook al gehad. En 1 van die twee zul je wel het mooiste vinden?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die logeert al maanden bij vriendinnetjes dus dat zal niet veel uitmaken
Dit vond ik achteraf gezien toch wel de leukste en de beste tijd, deels zal dit pure nostalgie zijn, maar als je feitelijk bekijkt wat er toen en wat er nu gebeurde kom je tot grote verschillen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:33 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Frits van Houten.
[ afbeelding ]
Tom van Beek (Herman Hogendoorn) uit de tv-serie Willem van Oranje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een uitstraling had die man.
Nog wat foto's uit de goede tijden van Goede Tijden, Slechte Tijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim (Angela Schijf).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof man ! ik vermoedt die man rechts boven in die uit dat glas drinkt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Van een website van de Artez toneelschool te Arnhem, ik kan alleen niet goed zien wie Wik Jongsma nou eigenlijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |