echt zo vrouw die werkloos is en de hele dag op hyves dit soort plaatjes stuurd en lid is van ontbijt nieuwsquote:
en in dit topic postquote:Op woensdag 4 april 2012 20:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
echt zo vrouw die werkloos is en de hele dag op hyves dit soort plaatjes stuurd en lid is van ontbijt nieuws
[ afbeelding ]
stuurdquote:Op woensdag 4 april 2012 20:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
echt zo vrouw die werkloos is en de hele dag op hyves dit soort plaatjes stuurd en lid is van ontbijt nieuws
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:46 schreef Gulmez het volgende:
Ik stuur, hij stuuRDE ik heb geleerd altijd de zin in het meervoud te zetten en dan komt de betekenis eruit welke t of een d het is,
Dan heb je op een hele rare school gezeten.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:46 schreef Gulmez het volgende:
Ik stuur, hij stuuRDE ik heb geleerd altijd de zin in het meervoud te zetten en dan komt de betekenis eruit welke t of een d het is,
Dat is bij een voltooid deelwoordquote:Op woensdag 4 april 2012 20:46 schreef Gulmez het volgende:
Jeetje mens doe eens niet zo ontzettend denigrerend met jequote:
* RaymanNL pakt popcornquote:Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jeetje mens doe eens niet zo ontzettend denigrerend met jeemoticon..
Niet iedereen is even sterk in de Nederlandse taal, laat lekker gaan.
DIt. Ik maak ook veel dt fouten.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je een slecht humeur?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die bestaat zelf alleen nog maar uit gebit.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef ZaZoe het volgende:
Popcorn is keilekker! En gezond! Popcorn bevat meer antioxidanten dan fruit.
Het is ook goed voor je tanden, kijk maar naar Michael Jacksons gebit.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het alleen jammer dat er weer iemand geboren is die alles kan flikken en er schaterlachend mee weg komt. De dood van Danny (al was dat een flapdrol) bijvoorbeeld, beetje matig dat ze er zo makkelijk vanaf is gekomen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Sk00p het volgende:
AysenHoe irritant ze ook is, ze blijft cool
Tja dat was ook met Maxime. No worries! Vroeg of laat maakt ze een fout.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat er weer iemand geboren is die alles kan flikken en er schaterlachend mee weg komt. De dood van Danny (al was dat een flapdrol) bijvoorbeeld, beetje matig dat ze er zo makkelijk vanaf is gekomen.
Ik hoop me de cliff, en dat Martine terugkomt op haar helemaal kapot te makenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:48 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Tja dat was ook met Maxime. No worries! Vroeg of laat maakt ze een fout.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Sk00p het volgende:
Rik en NuranNuran zonder hoofddoek: Ben er klaar voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is bij een voltooid deelwoord![]()
Tegenwoordige tijd
Ik: Stuur
Hij Stuurt (stam +t)
Wij: Sturen
Verleden tijd
Ik Stuurde
Hij Stuurde
Wij Stuurden
Voltooid deelwoord
(Ik heb) gestuurd
Tot zover basisschoolstof.
Trouwens, spannende aflevering. Ben benieuwd of Anton toegeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |