quote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Voor iemand die krap bij kas zit gaat maxime wel onzuining met d'r verf om.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
Die service in die kapsalon ook altijd
Ze laten de klanten altijd een half uur wachten om prive gesprekken te voerenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
Die service in die kapsalon ook altijd
Inderdaad. Stom gekutquote:Op woensdag 4 april 2012 20:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat om elkaar heen draaien word ik echt zo schijtziek van
Nee jullie dan, met subtiele signalen die je "onmogelijk kon missen" maar alleen in jullie hoofd bestaanquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee jullie dan, met subtiele signalen die je "onmogelijk kon missen" maar alleen in jullie hoofd bestaan
Ik weet niet waar je het over hebt.....quote:Op woensdag 4 april 2012 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee jullie dan, met subtiele signalen die je "onmogelijk kon missen" maar alleen in jullie hoofd bestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina,s stalker slaat nog wel een keer echt toequote:Op woensdag 4 april 2012 20:28 schreef patat het volgende:
Mike zijn rol is wel een beetje weggevaagd hé? Is nu meer een bijrolletje
echt zo vrouw die werkloos is en de hele dag op hyves dit soort plaatjes stuurd en lid is van ontbijt nieuwsquote:
en in dit topic postquote:Op woensdag 4 april 2012 20:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
echt zo vrouw die werkloos is en de hele dag op hyves dit soort plaatjes stuurd en lid is van ontbijt nieuws
[ afbeelding ]
stuurdquote:Op woensdag 4 april 2012 20:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
echt zo vrouw die werkloos is en de hele dag op hyves dit soort plaatjes stuurd en lid is van ontbijt nieuws
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:46 schreef Gulmez het volgende:
Ik stuur, hij stuuRDE ik heb geleerd altijd de zin in het meervoud te zetten en dan komt de betekenis eruit welke t of een d het is,
Dan heb je op een hele rare school gezeten.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:46 schreef Gulmez het volgende:
Ik stuur, hij stuuRDE ik heb geleerd altijd de zin in het meervoud te zetten en dan komt de betekenis eruit welke t of een d het is,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |