Neeeeeeeee!!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk nu al uit naar morgen, weer een aan/uit/aan/uit tafereeltje met Sjors & Bing
Het lijken Ludo & Janine wel, maar dan in een paar weken in plaats van verspreid over een aantal jarenquote:
Ze moeten eens Bing een sms'je sturen dat hij naar een verlaten loods in de Vogeltjesbuurt moet gaan, en wat hij daar aantreft...quote:Op maandag 12 maart 2012 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk nu al uit naar morgen, weer een aan/uit/aan/uit tafereeltje met Sjors & Bing
Oh god, Lucas zegt 1 keer iets onhandigs. Ik hoop niet dat ze nu elke keer als ze wat flikt de racistcard speeltquote:Op maandag 12 maart 2012 20:42 schreef vencodark het volgende:
Ik begin inmiddels ook te hopen dat het oorlog wordt tussen Ludo en Aysen. Dat Ludo minstens zo'n grondige hekel aan haar krijgt als aan Dian en Bowien.
Om welke reden dan ook. Ik zag alleen wel in de shortie dat Aysen zich in de slachtofferrol gooit.Trut!
Dat hoop ik dus ook niet. Maar dat moet Lucas ook niet doen met de gaycard natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Oh god, Lucas zegt 1 keer iets onhandigs. Ik hoop niet dat ze nu elke keer als ze wat flikt de racistcard speelt
"Oh, jij hebt iets tegen homo's! Dat zie je toch vaak bij jullie?"quote:Op maandag 12 maart 2012 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook niet. Maar dat moet Lucas ook niet doen met de gaycard natuurlijk.
Nee, inderdaad. Daar word ik ook echt gestoord van.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook niet. Maar dat moet Lucas ook niet doen met de gaycard natuurlijk.
Hij trollt haar gewoon terug.quote:
Wat moet het moeilijk zijn om een homoseksuele Turk te zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Daar word ik ook echt gestoord van.
Die oprijlaan staat al helemaal vol met de pooierbakken van Ludoquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Sinds wanneer hebben ze bij de familie Sanders de auto op straat staan trouwens? Ze hebben toch een enorme oprijlaan..
Laat haar maar, hopelijk maakt Ludo gehakt van haar.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef loezzzje het volgende:
Aysen moet zich tot Bing beperken. Ze wil echt niet fucken met de familie Sanders
Hopelijk ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Laat haar maar, hopelijk maakt Ludo gehakt van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |