Ik zeg ook Eisen hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom zegt Lucas de hele tijd "Eisen" in plaats van Aysan? Valt me al een paar afleveringen op. Moeilijk een naam uit spreken...

Omdat jouw oren niet goed werken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom zegt Lucas de hele tijd "Eisen" in plaats van Aysan? Valt me al een paar afleveringen op. Moeilijk een naam uit spreken...

Maar Bing en Sjors zijn getrouwd en ze zit in Zwitserland, maar Bing blijft hier?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
OM OMG OMG OMG match made in heaven hell.

Hij is er niet van gediend. Zo zag het er uit namelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
WTF?
hoewel, dit verbaast me niks eigenlijk. Dat al dat dit zou gaan gebeuren vanaf hun eerste ruzie.

Jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Bing en Sjors zijn getrouwd en ze zit in Zwitserland, maar Bing blijft hier?

ja in 1e instantie wil hij niet denk ik, maar hij gaat vast wel toegeven hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij is er niet van gediend. Zo zag het er uit namelijk
Hoe ze hem ook zoende, weet ze uberhaupt wel hoe ze een vent moet zoenen

Oh is dat het. Bedankt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat jouw oren niet goed werken.

Ohja tuurlijk want ze is vruchtbaarder dan Sjorsquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja in 1e instantie wil hij niet denk ik, maar hij gaat vast wel toegeven hoor.

Ik hoop dat er meer achterzit 1 idioot als Aysen is genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat hij Nina juist wil regelen. Op een negatieve manier aandacht vragen.
Noud en Nina uit elkaar drijven door negatieve invloeden.

Ik hoop dat Anton Maxime zwanger heeft gemaakt, gewoon voor de extra actie in GTST.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat er meer achterzit 1 idioot als Aysen is genoeg.

Maar hoe dan? Maxime heeft geen baarmoeder meer...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Anton Maxime zwanger heeft gemaakt, gewoon voor de extra actie in GTST.
Dan heeft Bianca helemaal een reden om krankzinnig te worden, nog een kind dat NIET van haar is.
En dat Ludo weer met een evil Martine te maken krijgt.

Die is er ineens spontaan, want dat kan in gtstquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Maxime heeft geen baarmoeder meer...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |