ze kan niet tegen de waarheid .quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janine heeft gelijk wat betteft Aysen maar hoezo valt ze Ludo aan ?
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janine heeft gelijk wat betteft Aysen maar hoezo valt ze Ludo aan ?
Lorena, ze kwam zelfs met de GHB aan (gekocht van iemand in het toilet!)!quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Susie het volgende:
En nu ben ik ff kwijt van wie het idee nou kwam, Lukas of Lorena?
Overkomt jou nooitquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan plaats je een bericht, en dan zie je opeens dat je de LaPo hebt.![]()
Nee, dat moet je zelf doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar als je da LaPo hebt, wordt er dan automatisch een nieuw topic geopend ?
Ik snap niet, want hij was er in een fractie van een seconde,
Uhh, volgens mij was het toch echt in beslag genomen GHB?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:15 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Lorena, ze kwam zelfs met de GHB aan (gekocht van iemand in het toilet!)!
Klopt, die had Lucas afgenomen in Dansatoriaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh, volgens mij was het toch echt in beslag genomen GHB?
Oh echt! Ehehe...quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:15 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Lorena, ze kwam zelfs met de GHB aan (gekocht van iemand in het toilet!)!
Tis wat, dat heeft iedereen wel eens als ie in een reeks postquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan plaats je een bericht, en dan zie je opeens dat je de LaPo hebt.![]()
Yup.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh, volgens mij was het toch echt in beslag genomen GHB?
Die komt er wel mee weg denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef ZaZoe het volgende:
Lorena heeft zichzelf weer behoorlijk in de nesten gewerkt
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Lorena, Lucas en Aysen horen alle drie in de cel thuis.
Mike, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:26 schreef MissJ het volgende:
wtf, wie zit er in Nina's laptop? En vooral: waarom?!
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef loezzzje het volgende:
@ kwiwi
[..]
huilen. omdat het zo slecht is
Maar waarom ?quote:
maar stel hij is het, waarom dan? Wat is zijn doel en wat zijn zijn motieven?quote:
Maar de rechercheur kan zelfs niet zelfstandig poepen dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Lorena, Lucas en Aysen horen alle drie in de cel thuis.
Mij ook, wou het net typenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom zegt Lucas de hele tijd "Eisen" in plaats van Aysan? Valt me al een paar afleveringen op.
Omdat hij Nina juist wil regelen. Op een negatieve manier aandacht vragen.quote:
Ik zeg ook Eisen hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom zegt Lucas de hele tijd "Eisen" in plaats van Aysan? Valt me al een paar afleveringen op. Moeilijk een naam uit spreken...
Omdat jouw oren niet goed werken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom zegt Lucas de hele tijd "Eisen" in plaats van Aysan? Valt me al een paar afleveringen op. Moeilijk een naam uit spreken...
Maar Bing en Sjors zijn getrouwd en ze zit in Zwitserland, maar Bing blijft hier?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
OM OMG OMG OMG match made in heaven hell.
Hij is er niet van gediend. Zo zag het er uit namelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
WTF?
hoewel, dit verbaast me niks eigenlijk. Dat al dat dit zou gaan gebeuren vanaf hun eerste ruzie.
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Bing en Sjors zijn getrouwd en ze zit in Zwitserland, maar Bing blijft hier?
ja in 1e instantie wil hij niet denk ik, maar hij gaat vast wel toegeven hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij is er niet van gediend. Zo zag het er uit namelijk
Hoe ze hem ook zoende, weet ze uberhaupt wel hoe ze een vent moet zoenen
Oh is dat het. Bedankt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat jouw oren niet goed werken.
Ohja tuurlijk want ze is vruchtbaarder dan Sjorsquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja in 1e instantie wil hij niet denk ik, maar hij gaat vast wel toegeven hoor.
Ik hoop dat er meer achterzit 1 idioot als Aysen is genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat hij Nina juist wil regelen. Op een negatieve manier aandacht vragen.
Noud en Nina uit elkaar drijven door negatieve invloeden.
Ik hoop dat Anton Maxime zwanger heeft gemaakt, gewoon voor de extra actie in GTST.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat er meer achterzit 1 idioot als Aysen is genoeg.
Maar hoe dan? Maxime heeft geen baarmoeder meer...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Anton Maxime zwanger heeft gemaakt, gewoon voor de extra actie in GTST.
Dan heeft Bianca helemaal een reden om krankzinnig te worden, nog een kind dat NIET van haar is.
En dat Ludo weer met een evil Martine te maken krijgt.
Die is er ineens spontaan, want dat kan in gtstquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Maxime heeft geen baarmoeder meer...
So truequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tuurlijk niet dat mens opent zelfs nieuwe topics in reeksen waar ze zelf normaal nooit post.
Ik hoor al een paar afleveringen Eisen. Kwiwi ook blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt Aysen / Aysan.
i.p.v. Eisen xd.
Inderdaad, dat IJsen de hele tijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik hoor al een paar afleveringen Eisen. Kwiwi ook blijkbaar.
Vooral door Lucas.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik hoor al een paar afleveringen Eisen. Kwiwi ook blijkbaar.
Ik bedoel dat ik graag wil weten wat er gaat gebeurenquote:
Maar kijken en lezen is toch hetzelfde want je weet het dan al.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik graag wil weten wat er gaat gebeuren
Ik wil zelf geen shorties kijken, dan ga ik me 's avonds ergeren omdat ik de helft al heb gezien.
Dus wie zich geroepen voelt; feeeeed me!!!
Nee da's andersquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar kijken en lezen is toch hetzelfde want je weet het dan al.
In GTST kan alles, dmv een operatie ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Maxime heeft geen baarmoeder meer...
Jij post overal "regelmatig", maar je maakt alleen maar ruzie, wie is hier nou de stalkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aangezien je mijn postgeschiedenis regelmatig checkt, zou je moeten weten dat ik daar ook regelmatig post.
ontvoerd worden door een van Ludo's matties, waarna ze in een heftige shock zal belanden om vervolgens rijp te zijn voor een gesticht....quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef Murmeli het volgende:
Aysen moet niet in de cel, maar in het gesticht
Sowieso, hoe is ze daar binnen gekomen. De club was nog niet open dus neem aan dat de deur op slot zat. Anders kan jan & alleman binnenkomen, wat dus nu gebeurdequote:Op woensdag 4 april 2012 00:49 schreef GSMboy het volgende:
[..]
ontvoerd worden door een van Ludo's matties, waarna ze in een heftige shock zal belanden om vervolgens rijp te zijn voor een gesticht....
Liever niet door Ludo zelf, want straks zien we onze oude maffia-heer niet terug, omdat hij iemand ontvoerd zou hebben.
Trouwens, hoe kwam Aysen nou bij die locker, die zat toch op slot? Heeft ze die sleutels nou gejat?Ik vind het een vage verhaallijn. Heeft Dansatoria geen camerabeelden waarop Aysen zichtbaar is? En doen ze geen vingerafdrukken-test op die zak met GHB die Aysen vast geeft gehad?
Als ik opgepakt zou zijn, was dit het eerste wat me in me opkwam om me vrij te pleiten, en Aysen zelf de cel in laten gaan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw ik versta uit Lucas' mond ook constant eisen![]()
Dat zegt ie ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:36 schreef loezzzje het volgende:
btw ik versta uit Lucas' mond ook constant eisen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |