quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Lorena, Lucas en Aysen horen alle drie in de cel thuis.
Mike, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:26 schreef MissJ het volgende:
wtf, wie zit er in Nina's laptop? En vooral: waarom?!
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef loezzzje het volgende:
@ kwiwi
[..]
huilen. omdat het zo slecht is
Maar waarom ?quote:
maar stel hij is het, waarom dan? Wat is zijn doel en wat zijn zijn motieven?quote:
Maar de rechercheur kan zelfs niet zelfstandig poepen dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Lorena, Lucas en Aysen horen alle drie in de cel thuis.
Mij ook, wou het net typenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom zegt Lucas de hele tijd "Eisen" in plaats van Aysan? Valt me al een paar afleveringen op.
Omdat hij Nina juist wil regelen. Op een negatieve manier aandacht vragen.quote:
Ik zeg ook Eisen hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom zegt Lucas de hele tijd "Eisen" in plaats van Aysan? Valt me al een paar afleveringen op. Moeilijk een naam uit spreken...
Omdat jouw oren niet goed werken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom zegt Lucas de hele tijd "Eisen" in plaats van Aysan? Valt me al een paar afleveringen op. Moeilijk een naam uit spreken...
Maar Bing en Sjors zijn getrouwd en ze zit in Zwitserland, maar Bing blijft hier?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
OM OMG OMG OMG match made in heaven hell.
Hij is er niet van gediend. Zo zag het er uit namelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
WTF?
hoewel, dit verbaast me niks eigenlijk. Dat al dat dit zou gaan gebeuren vanaf hun eerste ruzie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |