Nee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
Met krassen en zonder crackdown, mag dat ook?
Mjaquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat word dan een tijdje Viva Pinata met rust laten MMaRsu
Yea sure, alsof mensen hem daarom hebben gekochtquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik koop crackdown wel op Ebay zodra de Halo3 demo hype voorbij is.
Waar zeg ik dat dan? maar veel mensen die 'm nu kopen zullen crackdown wel houden tot na de halo 3 demo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yea sure, alsof mensen hem daarom hebben gekocht
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Toch raar dat ik iedereen over crackdown hoor, en geen reet over die Halo 3 beta nogwat.
Komt die later pas beschikbaar of zo?
veel mensen wel denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
Yea sure, alsof mensen hem daarom hebben gekocht
Tsja, een game als Mass Effect speel je gewoon met de standaard soundtrack, KotOR doe je toch ook niet zonder Star Wars muziekquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:41 schreef AQuila360 het volgende:
Lezers van IGN kregen enkele dagen geleden de kans om vragen over Mass Effect aan Bioware's Project Director Casey Hudson te stellen en hierdoor zijn er wat kleine nieuwtjes naar buiten gebracht.
Je kon al in Knights of The Old Republic kiezen hoe je personage er uit moest zien, of je personage man of vrouw was en wat voor een soort achtergrond( soldier, tech, etc.) je had. Al deze dingen zijn in Mass Effect terug te vinden, maar met natuurlijk veel meer mogelijkheden dan dit in KOTOR het geval was.
Terwijl Hudson en het development team zegt dat Mass Effect custom soundtracks ondersteunt, geeft hij wel aan dat Mass Effect's soundtrack een orginele score is die zeker iets aan de ambiance van de game toevoegt.
Idd, tenzij een game een simulatie is van het leven, Second Life, speel je gewoon met de soundtrack. Zelfs een game als GTA moet dat gewoon, want de soundtrack is geniaalquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:08 schreef twi het volgende:
Dat doe ik sowieso wel bij de meeste games. Die custom soundtracks zijn echt dikke onzin, films bekijk je toch ook niet met ander geluid, voetbal kijk je toch ook niet met commentaar van een andere wedstrijd?
Games worden als geheel gemaakt, met beeld en geluid die bij elkaar horen.
ach in racegames bijvoorbeeld is het wel tof, of bv arcade games zoals poker/unoquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:08 schreef twi het volgende:
Dat doe ik sowieso wel bij de meeste games. Die custom soundtracks zijn echt dikke onzin, films bekijk je toch ook niet met ander geluid, voetbal kijk je toch ook niet met commentaar van een andere wedstrijd?
Mwah, weet niet of dat het success van de game zo bepaald eigenlijk. Kan me niet voorstellen dat meer dan de helft 60 euro neer heeft geteld alleen voor de beta van Halo 3.quote:
mietjequote:Op donderdag 1 maart 2007 09:23 schreef Sebasser het volgende:
Crackdown demo gespeeld, vond er eigelijk vrij weinig aan.
Maar dat zal wel komen omdat de ruimte veel te klein is, en je steeds aangevallen wordt zonder dat je even normaal kan lopen of iets dergelijks.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
mietje
AAAAAAAH HELP IK WORD BESCHOTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat kan weer zodra je het spel hebt uitgespeeldquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan schiet ik ze neer, of ik trap ze neer, of ik flikker een auto naar hun kop.
Nee, dat is geen enkel probleem.
Maar ik zou het wel leuk vinden om ook gewoon te kunnen cruisen zonder meteen beschoten te worden, alhoewel het natuurlijk wel leuk is.
mahgoe, dat boeit verder ook niet zoveel.
Gewoon eerst twee bazen opruimen dan wordt het al een stuk rustiger in de stad en kun je lekker cruisen tot je erbij neer valt. in het begin is het in een area niet te doen, elke hoek staan gasten te knallen, neem een supply point in en knal een baas om en je hebt rust.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan schiet ik ze neer, of ik trap ze neer, of ik flikker een auto naar hun kop.
Nee, dat is geen enkel probleem.
Maar ik zou het wel leuk vinden om ook gewoon te kunnen cruisen zonder meteen beschoten te worden, alhoewel het natuurlijk wel leuk is.
mahgoe, dat boeit verder ook niet zoveel.
Mwoah, ik vind het tijdens een potje Burnout leuker om te luisteren naar Johnny & Rijk met 'De Bostella' dan naar één of ander obscuur gitaarbandje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:08 schreef twi het volgende:
Waardeloze obscure gitaarbandjes daargelaten, er zijn grenzen aan het begrip smaak. Het vetgedrukte overschrijdt die grenzen ruimschootsquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:17 schreef Smots het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het tijdens een potje Burnout leuker om te luisteren naar Johnny & Rijk met 'De Bostella' dan naar één of ander obscuur gitaarbandje.
Heb eerst een partij agility orbs gezocht zodat ik rond de 2 punten uit kwam... vervolgens kun je wat makkelijker rondspringen. Daarna alle henchmen van Los Muertos omgelegd en de grote baas daarvan gepakt. Toen de rest van de wijk uitgekamd naar orbs en doorgegaan naar Volk. And Repeat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:11 schreef Xcept het volgende:
[..]
Gewoon eerst twee bazen opruimen dan wordt het al een stuk rustiger in de stad en kun je lekker cruisen tot je erbij neer valt. in het begin is het in een area niet te doen, elke hoek staan gasten te knallen, neem een supply point in en knal een baas om en je hebt rust.
Vind het echt een top game! Maar serieus in 4 uur uitspelen? Ben nu al een weekend bezig en heb pas los muertos om en de eerste twee bazen van the volk omgelegd... damn i suck!
Wat dacht je anders van 'Hee! Niet Zoenen op het Zebrapad!' van Willeke Alberti?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waardeloze obscure gitaarbandjes daargelaten, er zijn grenzen aan het begrip smaak. Het vetgedrukte overschrijdt die grenzen ruimschoots
Het is net zoals Smots zegt, bij sommige games vind ik de muziek gewoon ronduit kut en draai ik zelf wel wat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:08 schreef twi het volgende:
Wat voor soort game wordt dat? Point-n-click adventure? Of een goede actiegame?quote:
Geen idee, is volgens mij ook nog niet bekend.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:38 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Wat voor soort game wordt dat? Point-n-click adventure? Of een goede actiegame?
Maar CS/UT valleen natuurlijk in het FPS genre, iets wat online gewoon erg goed werkt, shadowrun is volgens mij niet echt een fps, eerder een ander/nieuw iets dan is het denk ik nogal een gok om alles op de multiplayer in te zetten, daarnaast is iedereen al bekend met FPS maar niet met een game als shadowrun.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:16 schreef devv05 het volgende:
Tja, Counter-Strike en Unreal Tournament hebben eigenlijk ook niet echt een SP en Battlefield idem.. Die domme offline bots noem ik tenminste geen SP... Denk niet dat ik Shadowrun ga halen, trekt me nog helemaal niet die game.
Maar aan de andere kant had ik hetzelfde gevoel bij Crackdown en dat vind ik tot nu toe een van de beste games op de Xbox 360
Word het ook dan goedkoper? Bedoel, multiplayer, stoer enzo, maar domweg schieten is vergeleken met een verhaallijn (naar mijn mening) iets minder...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:12 schreef Niek. het volgende:
http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=4606
Shadowrun krijgt geen singleplayer, al vraag ik me dana f of er echt totaal geen singleplayer gedeelte is of dat het gewoon erg kort en simpel word gehouden.
Je moet trouwens ook wel erg zeker van je game zijn om er "geen" singleplayer in te stoppen.
Was het maar zo dat games met weinig inhoud goedkoper zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef NX het volgende:
[..]
Word het ook dan goedkoper? Bedoel, multiplayer, stoer enzo, maar domweg schieten is vergeleken met een verhaallijn (naar mijn mening) iets minder...
Dan zou EA soms zelfs geld toe moeten geven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
Was het maar zo dat games met weinig inhoud goedkoper zijn![]()
Hoeveel zou je bij filmlicentie-games dan wel niet krijgenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan zou EA soms zelfs geld toe moeten geven.
Bronquote:Mass Effect demo at GDC
BioWare has confirmed to Eurogamer it will be showing demos of Mass Effect at next week's Game Developer Conference in San Francisco.
Both Microsoft and BioWare remain tight-lipped on what we'll see and whether it will be playable, but news of the showing follows recent heightened activity as the game enters its final development push.
While a specific release date isn't known as yet, there's been plenty of recent Mass Effect related news that suggests we may see the game sooner rather than later.
For instance, two prequel novels by game writer Drew Karpyshyn were recently announced, and will fill out the history and setting of Mass Effect.
The first of these, Revelation, will tell the story of Alliance war hero David Anderson, who joins a rogue alien agent to investigate a spooky secret research facility. It's due to go on sale in May for US$ 7.99.
There's also been activity on the game's website, as details of the game's races and characters slowly filter in, as well as a batch of new screenshots being released. Pop over there for a more detailed look at the upcoming title.
Mass Effect is another trump up Microsoft's Xbox 360 sleeve, and rest assured that we'll be grilling game creators Ray Muzyka and Greg Zeschuk at the Game Developer Conference next week.
I know maar sommige achievements zijn gewoon niet te doen, tenminste neem ik de moeite niet eens voor. Alles op hardcore uitspelen, alle auto;s kopen enz.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
Als je niet alle achievements hebt heb je hem ook niet uitgespeeld
While a specific release date isn't known as yet, there's been plenty of recent Mass Effect related news that suggests we may see the game sooner rather than later.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef SToRM81 het volgende:
Deze is volgens mij nog niet gepost:
[..]
Bron
Da's nog niks, ik had laatst een vrouw van in de 70 aan de telefoon, die hadden ze ook die aanbieding gedaan....Toch iets mis met de selectie van klanten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Zit je lekker Crackdown te spelen, word je opeens gebelt door de wehkamp, of je een ps3 wilt reserveren... Blijkbaar wil niemand hem hebben, alleen nogal vervelend dat ze mij daar mee lastig vallen terwijl ik lekker van mijn 360 aan het genieten ben...
tvp
Wat vind je de afrondingsfase?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben bij Just Cause in de afrondingsfase!
Ik zou even wachten met GRAW als ik jou was, die wordt classic namelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef renz0r het volgende:
[..]
I know maar sommige achievements zijn gewoon niet te doen, tenminste neem ik de moeite niet eens voor. Alles op hardcore uitspelen, alle auto;s kopen enz.Ik heb alles op medium met een paar op goud uitgespeeld en is wel goed zo. Nu lekker online racen en in het weekend vele demo's downloaden en checken
Ik koop alleen budget of 2de hands titels. Ik denk eraan om GRAW te kopen. 39 euro. Vast wel de moeite waard?
Van de budget titels boeien mij niet veel of vind ik ze de 30 euro niet waard. DOA4 wil ik nog wel hebben, alleen dan voor 20 euro ofzo. Is die ook wat?
GRAW is zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef renz0r het volgende:
[..]
I know maar sommige achievements zijn gewoon niet te doen, tenminste neem ik de moeite niet eens voor. Alles op hardcore uitspelen, alle auto;s kopen enz.Ik heb alles op medium met een paar op goud uitgespeeld en is wel goed zo. Nu lekker online racen en in het weekend vele demo's downloaden en checken
Ik koop alleen budget of 2de hands titels. Ik denk eraan om GRAW te kopen. 39 euro. Vast wel de moeite waard?
Van de budget titels boeien mij niet veel of vind ik ze de 30 euro niet waard. DOA4 wil ik nog wel hebben, alleen dan voor 20 euro ofzo. Is die ook wat?
Yeahquote:
quote:
Een 2D worms kan gewoon niet tegenvallen. tenzij ze 'm veel te duur maken en dus niemand 'm gaat kopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
En nu zal je zien dat de game een dikke tegenvaller is. Heeft men voor niks elke dag deze thread vol zitten spammen met vragen over die game.
Echt mooi is anders.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Juiced 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer op http://www.xboxyde.com/news_4050_en.html
erm, nee?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erm, mooiste licht-effecten in een racer ooit ?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erm, mooiste licht-effecten in een racer ooit ?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
Als je niet alle achievements hebt heb je hem ook niet uitgespeeld
Als het goed is nu wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:38 schreef Markster het volgende:
Hey Smots, ik heb kinkgkong nog niet binnen
Show me 1 racer waar de lichteffecten op de auto's beter zijn...quote:
Sorry ik vind het ook bagger... ronduit bagger zelfs..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Show me 1 racer waar de lichteffecten op de auto's beter zijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb tuning games nooit leuk gevonden, maar als ik eerlijk ben vind ik dit er beter uit zien dan Forza 2....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sorry ik vind het ook bagger... ronduit bagger zelfs..
Daarbij was Juiced ook klote.. en ik ben persoonlijk klaar met die 'to fast to furious' tuning games.
10 keer mooierquote:
Forza 2 zal wel komen, microsoft kennende wordt dat echt een knaller. Sowieso vind ik games die door de maker van de console worden uitgegeven toch altijd net wat meer hebben als van 3th party developers.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb tuning games nooit leuk gevonden, maar als ik eerlijk ben vind ik dit er beter uit zien dan Forza 2....
De auto's sowieso.
Tis maar hoe je er tegen aan kijkt danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb tuning games nooit leuk gevonden, maar als ik eerlijk ben vind ik dit er beter uit zien dan Forza 2....
De auto's sowieso.
Als Forza 2 de licht-effecten zo goed heeft als in Juiced 2, dan zal het vast weer mooier zijn, maar die effecten doen het 'm toch echt voor me.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis maar hoe je er tegen aan kijkt dan
Baard van gisterenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:39 schreef TwyLight het volgende:
Maareh. GTAIV heeft een nieuw logo en 29 maart komt er een trailer
http://www.rockstargames.com/IV/
Ik heb jusit het idee dat nu het logo in een keer er nogala nders utiziet ze ook heel gta omgooien. Hoop juist dat ze weer beetje een gta maken als gta 3 en vice city, vond die beiden echt veeeel leuker dan san andreas.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:47 schreef TwyLight het volgende:
Ach, het logo boeit me eigenlijk niksik wil de trailer
edit:
omg wat ik nu toch zie![]()
"Grand Theft Auto: San Andreas was released in Japan on the 25th of January, 2007,"wtf
![]()
![]()
- GPS systeem zoals in Saints Rowquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:46 schreef TwyLight het volgende:
Ik ook.
Aantal dingen waar ik op hoop:
- Dat je meer dan 3 gangmembers mee kan nemen als je in een auto zit, dat de overige die er niet meer bij passen een eigen auto pakken en je volgen
- Uiteraard weer zeer toffe vliegtuigen, heb me alleen met de Hydra in San Andreas al uren vermaakt.
- Zelf een character customizen zoals in Saints Row.
- Dat de autos er wat mooier en realistischer uit zien.
En er zijn nog een hoop dingen maar daar kan ik nu even niet meer opkomen
Vind GRAW zeker geen miskoop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:00 schreef renz0r het volgende:
Ik kwam de Dixons binnen om GRAW te kopen. Deze is nu 40 euro.
Dus ik kom bij de kassa en toen gebeurde er dit:
V = verkoper
I = ik
Is dan wel 15 euro meer dan GRAW, maar voor GoW maak ik gerust een uitzondering net als ik later voor GTA4 ga doe.
Gelukkig GRAW niet gekocht, binnenkort dus budget voor 30 euro. Net wat die vent zei en een user hier net als reactie op mn bericht
Eerlijke verkoper en thanx voor de korting
Wanneer ik zulke beelden zien, dan krijg ik gewoon zin om te XBOXenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:43 schreef Bastard het volgende:
Ok... frontlines fuel of war........
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier staan enorm geile filmpjes bij ook...
Ik zeg: in de gaten houden
Ik ken hetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:52 schreef NX het volgende:
[..]
Wanneer ik zulke beelden zien, dan krijg ik gewoon zin om te XBOXenen dat ga ik nu ook doen
Ik koop alleen de spellen die ik perse bij de release wil nog in de winkel. Voor de rest ruil ik vooral dat is goed te doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:33 schreef twi het volgende:
Als je zo'n budget gamer bent, waarom koop je games dan wel nieuw in de winkel? GRAW en GoW had je samen best kunnen kopen voor het bedrag wat je nu aan alleen GoW uit had gegeven. Voor resp. 17,50 en 30 euro moeten ze wel te vinden zijn.
Of jou portie gezeik komt nog, die van mij deed het ook opeens niet meer na gewoon 5 maanden zonder enkele problemen gewerkt te hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:57 schreef Markster het volgende:
Ik heb serieus nog nooit problemen gehad met me Xbox, geen vastlopers (behalve toen ik heb een beetje ingebouwd had en hij het een beetje warm kreeg) geen rings of death ofzo geen krassen niets!
Als ik al die verhalen hoor heb ik behoorlijk geluk ?
uh-ohquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef Un4 het volgende:
[..]
Of jou portie gezeik komt nog, die van mij deed het ook opeens niet meer na gewoon 5 maanden zonder enkele problemen gewerkt te hebben.
*Maar dan bij release lagvrij zodat de game niet is doodgebloed wanneer je hem eindelijk behoorlijk kunt spelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef Erwtensoep het volgende:
- Online zoals in Saints Row
Ik vond SA eigenlijk alleen qua setting een achteruitgang. Qua gameplay was het een grote stap voorwaards. En natuurlijk volwaardige implementatie van vliegtuigenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:13 schreef gijsje79 het volgende:
Ik zie wel of ik GTA aanschaf.
Eerst Halo 3.
Vond SA ook wat minder dan GTA 3 of VC.
Dit was ook een launchconsole, nooit een vuiltje aan de lucht. vanmiddag was het opeens overquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:58 schreef devv05 het volgende:
Valt wel mee, door de verhalen lijkt het erger dan het is. Ik heb ook nog nooit problemen gehad met mijn launchconsole
Mijn launch console is afgelopen zondag gesneuveld. Ik heb er eigenlijk nooit eerder problemen mee gehad en opeens was het zover.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef nexhil het volgende:
[..]
Dit was ook een launchconsole, nooit een vuiltje aan de lucht. vanmiddag was het opeens over
Die sturen 'm over het algemeen binnen 3 werkdagen na ontvangst weer terug, dus dat zit wel goed.quote:
EN WAAR KUNNEN WE DIE BEKIJKEN?????quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Show van deze week heeft een uitgebreide preview van Forza 2.
Ik stond gistermiddag net 10 seconden in de wachtrij bij MS, werd goed geholpen binnen 10 minuten was alles geregeld, ik krijg die ups coupon nog via de mail.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die sturen 'm over het algemeen binnen 3 werkdagen na ontvangst weer terug, dus dat zit wel goed.
eind deze maand Virtua Tennis 3, zeg maar dag tegen WoWquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Godver. Ik wil GRAW 2 ook hebben, maar ik heb geen geld meer.
quote:What is it? You may not have heard of this one; the first two games were put out by a small, boutique publishing house and didn't really generate any buzz. But the young upstarts at Bungie are hoping this one will help them really break into the big time and make a name for themselves.
Why should I care? Don't you think it's important to support lesser-known designers? They work so hard for so little recognition. Besides, you never know -- it could actually be pretty good!
What's the prognosis? Well, the game's going into beta in the spring, which is a little odd given it's not due to come out till the fall. We figure the publishers are hoping to get some grassroots, word-of-mouth hype going so that it's not overshadowed by the big releases this holiday season.
DMXMJ-F7YQ7-GT377-WHYQV-WFK73quote:Op zondag 4 maart 2007 09:53 schreef coldplayer14 het volgende:
sorry dat ik dit weer vraag maar heeft iemand nog een 48 uur trial code?
please?
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Laat de trailer van GTA maar komen
Nee, een eigen nooit gebruikte trial codequote:Op zondag 4 maart 2007 12:40 schreef TwyLight het volgende:
Heb je die code gebruikt die Bastard net postte?
Niet via creditcard, ze zien waar die is geregistreerd en kunnen je account dan blokeren omdat ze willen voorkomen dat mensen buiten de us films gaan downloaden. Je zal dus via internet moeten importeren denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:32 schreef koentje.k het volgende:
Ik wil wel graag Amerikaanse MS points kopen.. Waar kan ik dat het beste doen? Wil toch wel eens een filmpje downloaden in HD
Ja zover was ik ook, creditcard werkt idd niet. Doe het denk maar via Amazon.com ofzo. is er geen winkel die die codes via mail verstuurd? dat zou 10x sneller zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
Niet via creditcard, ze zien waar die is geregistreerd en kunnen je account dan blokeren omdat ze willen voorkomen dat mensen buiten de us films gaan downloaden. Je zal dus via internet moeten importeren denk ik.
Ebay account is geblokkeerdquote:Op zondag 4 maart 2007 14:03 schreef Retarded het volgende:
Via ebay proberen. Vragen aan de verkoper of de code via mail verstuurd kan worden
Formule 1 is toch niet leuk, Moto GP welquote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Maar serieus. Ik mis dat wel een beetje op de 360.
Xbox 360 Wireless Racing Wheelquote:Op zondag 4 maart 2007 16:46 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil trouwens waarschijnlijk dat force-feedback stuur van microsoft gaan halen inc. forza 2 maar is zo'n stuur ook fijn als je hem op je schoot houd?
De xbox staat namelijk op het zelfde bureau als waar ik dat stuur dan aan zou doen en heb geen zin in dat mijn xbox gaat bewegen en krassen gaat maken
quote:Op schoot werkt het ook wel prima, maar het duurt even voordat je er aan gewend bent. Je moet tegelijkertijd ook het stuurtje op je benen houden, wat soms moeite kost. Er had wel een extra steuntje bij kunnen zitten om het stuurtje comfortabel op schoot te zetten.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:51 schreef twi het volgende:
F1 is niet op de X360 omdat Sony de rechten erop heeft. F1 games zijn over het algemeen trouwens gewoon kut. De beste racegames zijn toch de racers met dichte auto's (GT4, Forza, TOCA/DTM, PGR, GT-R).
Dan zet je je Xbox ergens anders neerquote:Op zondag 4 maart 2007 16:51 schreef TwyLight het volgende:
Hmm.
Wil hem eigenlijk gewoon aan de tafel vast maken maar durf niet met de xbox
Heb geen goede plek, en op de grond heb ik vloerbedekking dus daar zet ik hem ook niet neer.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zet je je Xbox ergens anders neer.
Hoe leuk ik de F1 ook vind.. ik mis de spellen absoluut niet als ik kijk naar de PS2 varianten.quote:
Ik heb er ook geen vertrouwen inquote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef twi het volgende:
Met alle respect, racen met een stuurtje op je knieen is best kansloos
ja dat vind ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef twi het volgende:
Met alle respect, racen met een stuurtje op je knieen is best kansloos
Sony heeft trouwens al wat gedaan met die licentie. Een PS3 game in 2007 uitbrengen met de licentie van seizoen 2006
Nee oke, daarom zeg ik ook dat ze er eens wat tofs mee moeten doenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe leuk ik de F1 ook vind.. ik mis de spellen absoluut niet als ik kijk naar de PS2 varianten.
Zo'n stoel kun je ook zelf bouwen toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook
en ja zo'n stoel is helemaal tof natuurlijk maar heb geen euro-boom
Als je Nico heet, of lang haar en een brilletje hebt.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo'n stoel kun je ook zelf bouwen toch?
Zijn daar al video's van?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe leuk ik de F1 ook vind.. ik mis de spellen absoluut niet als ik kijk naar de PS2 varianten.
Maar aankomende Forza2 en CMR:Dirt doe ik het wel voor![]()
Ik heb alvast een kuipstoeltje als bureaustoelquote:Op zondag 4 maart 2007 17:24 schreef twi het volgende:
[..]
Als je Nico heet, of lang haar en een brilletje hebt.
We hebben de FOK F1 manager binnenkort weerquote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee oke, daarom zeg ik ook dat ze er eens wat tofs mee moeten doen.
Een soort managerspel eromheen ofzo ook, dát lijkt me best tof.
Daar ga ik uiteraard ook aan meedoenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
We hebben de FOK F1 manager binnenkort weer
Misschien leuk om weer een GAM F1 manager toernooit te hebben tztquote:Op zondag 4 maart 2007 17:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar ga ik uiteraard ook aan meedoen. Maar daar kun je niet zelf racen
.
Ja, zal ook wel gebeurenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien leuk om weer een GAM F1 manager toernooit te hebben tzt
Lol..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef jp84 het volgende:
gta4 komt gelijk uit voor ps3 en 360voor niks als ps fanboi 360 gekocht
maarja we hebben TDU
Mooi toch? Scheelt je weer 200 euro voor dezelfde graphics.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef jp84 het volgende:
Rainbow Six: Vegasquote:Op zondag 4 maart 2007 20:54 schreef Cid het volgende:
Van wat ik er tot nu toe van heb gezien wel ja! Gears of War was erg leuk om te spelen en het ziet er erg goed uit. Verder Crackdown Demo nog even gespeeld, moet wel wennen aan aimen met een controller maar toen dat eenmaal liep was het ook een leuke game!
Klopt.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ze vallen allebei in het free-roaming genre ja, maar Rainbow Six Vegas kun je toch ook niet echt vergelijken met Prey.
Snap je?
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef devv05 het volgende:
Die vallen niet binnen hetzelfde genre, Prey is een pure FPS, R6 Vegas een tactische shooter.
Maar wat jij wilt hoor, dan delen we het free-roaming genre ook wel weer op in subgenres, dan is Crackdown een OTTFRGWSPACG (over the top fantasy free roaming game with super powers and cell shaded graphics)
Zoals jij het nu zegt :quote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef devv05 het volgende:
Die vallen niet binnen hetzelfde genre, Prey is een pure FPS, R6 Vegas een tactische shooter.
Maar wat jij wilt hoor, dan delen we het free-roaming genre ook wel weer op in subgenres, dan is Crackdown een OTTFRGWSPACG (over the top fantasy free roaming game with super powers and cell shaded graphics)
Dan heb je de Xbox 360 gekocht op misinformatie, er is namelijk helemaal nooit ergens beweerd dat GTA4 eerder op de X360 zou verschijnen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef jp84 het volgende:
maarja we hebben TDU
Dat en TDU is vet pauper.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb je de Xbox 360 gekocht op misinformatie, er is namelijk helemaal nooit ergens beweerd dat GTA4 eerder op de X360 zou verschijnen.
Hij zegt toch ook niet eerder maar tegelijk, en daarin heeft hij gelijk..quote:Op maandag 5 maart 2007 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb je de Xbox 360 gekocht op misinformatie, er is namelijk helemaal nooit ergens beweerd dat GTA4 eerder op de X360 zou verschijnen.
Crackdown Jostiquote:Op maandag 5 maart 2007 01:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoals jij het nu zegt :
Crackdown & Gta zijn hetzelfde genre want het is allebei free roaming.
maar Prey en RB6 Vegas zitten niet in hetzelfde genre ondanks dat het beide FPS games zijn ?
![]()
vet pauper?quote:
ik wil 'm wel een keer op insane met je doorlopen in coop.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:41 schreef twi het volgende:
Wist niet eens dat je 'm hadZag je gisteren samen met gijsje online idd. Supergame blijft het. Ik zou 'm zo nog eens op Insane doorlopen, ondanks dat ik 'm al 3 of 4 keer uit heb gespeeld
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:08 schreef piet_pelle het volgende:
Dat en TDU is vet pauper.
Ik heb hem nog wel, wat bied je?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:24 schreef Bastard het volgende:
http://www.gamershell.com/news/36535.html
Heeft iemand misschien Forza 1 (xbox) slingeren en wil die verkopen aan mij?
Tsja, wat vind je leuk dan aan deze game? Het rijden in Crackdown is een stuk beter terwijl het daar niet eens het belangrijkste in de game is, bij TDU wel.quote:
Je hebt het toch niet over de demo of wel? uiterlijke versie van TDU rijdt stukken beter. Maar goed, ik vind er ook niks aan, maar wel beter als crackdown, want dat vind ik dus vet pauper.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Tsja, wat vind je leuk dan aan deze game? Het rijden in Crackdown is een stuk beter terwijl het daar niet eens het belangrijkste in de game is, bij TDU wel.
Even voor de kick: is dit nou gebaseerd op de film?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:06 schreef Niek. het volgende:
The Golden Compass
Players assume the role of a young girl named Lyra as she travels through the frozen wastes of the North in an attempt to rescue a friend kidnapped by a mysterious organization known as The Gobblers. Travelling with her are an armored polar bear and her pet demon Pantalaimon (Pan). Together, they must use a magical golden compass and other items to explore the land and fight their way through confrontations in order to help Lyra's friend.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Tsja, wat vind je leuk dan aan deze game? Het rijden in Crackdown is een stuk beter terwijl het daar niet eens het belangrijkste in de game is, bij TDU wel.
quote:ar·me·tie·rig (bn.)
1 armoedig
2 onbeduidend, gering => armzalig
3 zonder groeikracht
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
even speciaal voor Piet Pelle:
[..]
Voor 30 euro is ie van jou.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:24 schreef Bastard het volgende:
http://www.gamershell.com/news/36535.html
Heeft iemand misschien Forza 1 (xbox) slingeren en wil die verkopen aan mij?
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef Heintje het volgende:
Echt niet leuk dat ik echt geen tijd meer heb om te gamen. En dan zit ik nou nog mijn tijd te verdoen op school (fok). Heb al meer dan een week niet meer gegamed.
En dus ook geen achievements gehaald.
Klote stage en kut verhuizing.
Ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:42 schreef Smots het volgende:
Ik neem overigens aan dat Strolie dit ook bedoelde.
Ach, ik heb al drie maanden niet meer op m'n 360 gegamedquote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef Heintje het volgende:
Echt niet leuk dat ik echt geen tijd meer heb om te gamen. En dan zit ik nou nog mijn tijd te verdoen op school (fok). Heb al meer dan een week niet meer gegamed.
En dus ook geen achievements gehaald.
Klote stage en kut verhuizing.
Je mag die van mij hebben voor 10 inclquote:Op maandag 5 maart 2007 18:19 schreef Bastard het volgende:
Heb er al 1 via markplaats voor 10 euro incl
Ja die plaatjes waren mooi!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Helaas, alleen enkele geile screens en boxart
BRON: http://www.majornelson.co(...)d-free.aspx#commentsquote:South Park HD (FREE)
Starting tomorrow, Xbox Live members will be able to download, for free, a special HD version of the South Park episode ‘Good Times with Weapons’. Unfortunately, due to restrictions from Comedy Central, South Park in HD will only be available in English (with no options for sub-titles) in the following Xbox Live regions: United States, Canada, Belgium, Netherlands, Hong Kong, Korea, Taiwan, Singapore, Australia and New Zealand. This will be available simultaneously for both Gold and Silver members in those regions. Remember it goes live tomorrow and will be up for two-weeks, so don’t wait until the last minute to grab it. I don’t have the exact time it will release, but it should be a little after 12m PT.
[Read the press release from Comedy Central]
Oh zo vetquote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef Ash het volgende:
[..]
BRON: http://www.majornelson.co(...)d-free.aspx#comments
Ik lees dit toch goed? De nieuwe South Park aflevering in HD vanf morgen op marketplace!!!![]()
Huh? Co-op in DR?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:47 schreef AQuila360 het volgende:
Co-op in Dead RisingSpel helaas verkocht maar koop hem dan wel weer ergens!
Whehehe, zou toch geweldig zijn, al die achievement hoeren straks over de zeik als je met player-match kills ook de achievement kan krijgen.quote:Without spoiling everything, Quartermann expects to see new downloadable content for Gears of War in the very near future, but that's not the best part. Those pesky achievements that require "ranked play" to unlock? Word is Epic wants to get rid of the "ranked" requirement. Will Microsoft play ball?
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:42 schreef Smots het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het getuigt van een bedenkelijk niveau als je een game omschrijft als 'vet pauper'.
Dat staat namelijk vrij armetierig.
Ik neem overigens aan dat Strolie dit ook bedoelde.
Jij beschikt enkel over fok niveauquote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
GoT![]()
OP is wel erg mooi ja mijn complimentenAls dat co-op echt doorgaat dan koop ik DR weer!
Hij is PS fanboy en heeft een X360 gekocht. Nu is 'ie teleurgesteld dat ze tegelijkertijd uitkomen. Dan was hij blijkbaar in de veronderstelling dat hij eerder zou komen op de X360, anders had hij dat ding niet gekocht. Of ben ik nou gek?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet eerder maar tegelijk, en daarin heeft hij gelijk..
Geef mij maar GTA 4quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Who needs GTA 4 als je Crackdown hebt
We hebben 'm hoor, de eerste nominatie voor de meest eloquente fokker in dit topic!quote:
Die zijn er toch al? Dat meidje dat nog in act 1 in een helicopter verdwijnt en je eigenlijk alleen nog maar hoort, en de berserker.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa![]()
. En dan ook een tof vrouwelijk persoon bij COG én Locust
.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:55 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Die zijn er toch al? Dat meidje dat nog in act 1 in een helicopter verdwijnt en je eigenlijk alleen nog maar hoort, en de berserker.
Locust hebben een vrouwelijke leiderquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa![]()
. En dan ook een tof vrouwelijk persoon bij COG én Locust
.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Locust hebben een vrouwelijke leider.
Das al meer dan genoeg
Dan kun je ook die niet spelenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:18 schreef Retuobak het volgende:
Nee, dat is gewoon een Theron Guard oid.
Die vrouwelijke leider is de queen, en die hoor je alleen in GoW. (Bij de eindscene)
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:24 schreef Retuobak het volgende:
Jij wilde toch een vrouw met wat mannelijke trekjes ijsmeis? Berserker lijkt daar prima aan te conformeren.
Tja, zo komt ome Ubi wel aan z'n knaken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:28 schreef twi het volgende:
Dat is 't inderdaad. Jammer dat ze de GRAW-truc gaan uithalen ermee en met een full-priced 'map-pack' gaan komen met Rainbow Six: Vegas 2
Hahahaha!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Online de beserker kunnen spelen, dat zou leip zijn.
Het zou wel een grappige spelmodus zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:59 schreef Smots het volgende:
[..]
Hahahaha!
Alleen maar als een dolle in het rond rennen terwijl je links en rechts iedereen tot prut mept.
En al die andere spelers maar zweten terwijl ze als eerste de hammer of dawn proberen te bereiken!
Ik heb gezien dat een vriend van me er al een aantal achievements mee heeft gehaald.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:10 schreef -Dries- het volgende:
GRAW 2 komt vrijdag toch?
In GoW 1 niet nee, maar hoop doet levenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Die kan je ook niet spelen Kabouter!
Lang niet met alle gamesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:13 schreef Retuobak het volgende:
Custom soundtrack heb je toch ook op de PS3?
En ik denk niet dat je die conclusie kunt trekken voordat je uberhaupt de game hebt gezien.
When you ever heard the wind say "Hostiles" to you?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die is dat toch?. Wat een lelijk wijf dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |