Daar ga ik uiteraard ook aan meedoenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
We hebben de FOK F1 manager binnenkort weer
Misschien leuk om weer een GAM F1 manager toernooit te hebben tztquote:Op zondag 4 maart 2007 17:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar ga ik uiteraard ook aan meedoen. Maar daar kun je niet zelf racen
.
Ja, zal ook wel gebeurenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien leuk om weer een GAM F1 manager toernooit te hebben tzt
Lol..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef jp84 het volgende:
gta4 komt gelijk uit voor ps3 en 360voor niks als ps fanboi 360 gekocht
maarja we hebben TDU
Mooi toch? Scheelt je weer 200 euro voor dezelfde graphics.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef jp84 het volgende:
Rainbow Six: Vegasquote:Op zondag 4 maart 2007 20:54 schreef Cid het volgende:
Van wat ik er tot nu toe van heb gezien wel ja! Gears of War was erg leuk om te spelen en het ziet er erg goed uit. Verder Crackdown Demo nog even gespeeld, moet wel wennen aan aimen met een controller maar toen dat eenmaal liep was het ook een leuke game!
Klopt.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ze vallen allebei in het free-roaming genre ja, maar Rainbow Six Vegas kun je toch ook niet echt vergelijken met Prey.
Snap je?
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef devv05 het volgende:
Die vallen niet binnen hetzelfde genre, Prey is een pure FPS, R6 Vegas een tactische shooter.
Maar wat jij wilt hoor, dan delen we het free-roaming genre ook wel weer op in subgenres, dan is Crackdown een OTTFRGWSPACG (over the top fantasy free roaming game with super powers and cell shaded graphics)
Zoals jij het nu zegt :quote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef devv05 het volgende:
Die vallen niet binnen hetzelfde genre, Prey is een pure FPS, R6 Vegas een tactische shooter.
Maar wat jij wilt hoor, dan delen we het free-roaming genre ook wel weer op in subgenres, dan is Crackdown een OTTFRGWSPACG (over the top fantasy free roaming game with super powers and cell shaded graphics)
Dan heb je de Xbox 360 gekocht op misinformatie, er is namelijk helemaal nooit ergens beweerd dat GTA4 eerder op de X360 zou verschijnen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef jp84 het volgende:
maarja we hebben TDU
Dat en TDU is vet pauper.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb je de Xbox 360 gekocht op misinformatie, er is namelijk helemaal nooit ergens beweerd dat GTA4 eerder op de X360 zou verschijnen.
Hij zegt toch ook niet eerder maar tegelijk, en daarin heeft hij gelijk..quote:Op maandag 5 maart 2007 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb je de Xbox 360 gekocht op misinformatie, er is namelijk helemaal nooit ergens beweerd dat GTA4 eerder op de X360 zou verschijnen.
Crackdown Jostiquote:Op maandag 5 maart 2007 01:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoals jij het nu zegt :
Crackdown & Gta zijn hetzelfde genre want het is allebei free roaming.
maar Prey en RB6 Vegas zitten niet in hetzelfde genre ondanks dat het beide FPS games zijn ?
![]()
vet pauper?quote:
ik wil 'm wel een keer op insane met je doorlopen in coop.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:41 schreef twi het volgende:
Wist niet eens dat je 'm hadZag je gisteren samen met gijsje online idd. Supergame blijft het. Ik zou 'm zo nog eens op Insane doorlopen, ondanks dat ik 'm al 3 of 4 keer uit heb gespeeld
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:08 schreef piet_pelle het volgende:
Dat en TDU is vet pauper.
Ik heb hem nog wel, wat bied je?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:24 schreef Bastard het volgende:
http://www.gamershell.com/news/36535.html
Heeft iemand misschien Forza 1 (xbox) slingeren en wil die verkopen aan mij?
Tsja, wat vind je leuk dan aan deze game? Het rijden in Crackdown is een stuk beter terwijl het daar niet eens het belangrijkste in de game is, bij TDU wel.quote:
Je hebt het toch niet over de demo of wel? uiterlijke versie van TDU rijdt stukken beter. Maar goed, ik vind er ook niks aan, maar wel beter als crackdown, want dat vind ik dus vet pauper.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Tsja, wat vind je leuk dan aan deze game? Het rijden in Crackdown is een stuk beter terwijl het daar niet eens het belangrijkste in de game is, bij TDU wel.
Even voor de kick: is dit nou gebaseerd op de film?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:06 schreef Niek. het volgende:
The Golden Compass
Players assume the role of a young girl named Lyra as she travels through the frozen wastes of the North in an attempt to rescue a friend kidnapped by a mysterious organization known as The Gobblers. Travelling with her are an armored polar bear and her pet demon Pantalaimon (Pan). Together, they must use a magical golden compass and other items to explore the land and fight their way through confrontations in order to help Lyra's friend.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Tsja, wat vind je leuk dan aan deze game? Het rijden in Crackdown is een stuk beter terwijl het daar niet eens het belangrijkste in de game is, bij TDU wel.
quote:ar·me·tie·rig (bn.)
1 armoedig
2 onbeduidend, gering => armzalig
3 zonder groeikracht
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
even speciaal voor Piet Pelle:
[..]
Voor 30 euro is ie van jou.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:24 schreef Bastard het volgende:
http://www.gamershell.com/news/36535.html
Heeft iemand misschien Forza 1 (xbox) slingeren en wil die verkopen aan mij?
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef Heintje het volgende:
Echt niet leuk dat ik echt geen tijd meer heb om te gamen. En dan zit ik nou nog mijn tijd te verdoen op school (fok). Heb al meer dan een week niet meer gegamed.
En dus ook geen achievements gehaald.
Klote stage en kut verhuizing.
Ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:42 schreef Smots het volgende:
Ik neem overigens aan dat Strolie dit ook bedoelde.
Ach, ik heb al drie maanden niet meer op m'n 360 gegamedquote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef Heintje het volgende:
Echt niet leuk dat ik echt geen tijd meer heb om te gamen. En dan zit ik nou nog mijn tijd te verdoen op school (fok). Heb al meer dan een week niet meer gegamed.
En dus ook geen achievements gehaald.
Klote stage en kut verhuizing.
Je mag die van mij hebben voor 10 inclquote:Op maandag 5 maart 2007 18:19 schreef Bastard het volgende:
Heb er al 1 via markplaats voor 10 euro incl
Ja die plaatjes waren mooi!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Helaas, alleen enkele geile screens en boxart
BRON: http://www.majornelson.co(...)d-free.aspx#commentsquote:South Park HD (FREE)
Starting tomorrow, Xbox Live members will be able to download, for free, a special HD version of the South Park episode ‘Good Times with Weapons’. Unfortunately, due to restrictions from Comedy Central, South Park in HD will only be available in English (with no options for sub-titles) in the following Xbox Live regions: United States, Canada, Belgium, Netherlands, Hong Kong, Korea, Taiwan, Singapore, Australia and New Zealand. This will be available simultaneously for both Gold and Silver members in those regions. Remember it goes live tomorrow and will be up for two-weeks, so don’t wait until the last minute to grab it. I don’t have the exact time it will release, but it should be a little after 12m PT.
[Read the press release from Comedy Central]
Oh zo vetquote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef Ash het volgende:
[..]
BRON: http://www.majornelson.co(...)d-free.aspx#comments
Ik lees dit toch goed? De nieuwe South Park aflevering in HD vanf morgen op marketplace!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |