DMXMJ-F7YQ7-GT377-WHYQV-WFK73quote:Op zondag 4 maart 2007 09:53 schreef coldplayer14 het volgende:
sorry dat ik dit weer vraag maar heeft iemand nog een 48 uur trial code?
please?
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Laat de trailer van GTA maar komen
Nee, een eigen nooit gebruikte trial codequote:Op zondag 4 maart 2007 12:40 schreef TwyLight het volgende:
Heb je die code gebruikt die Bastard net postte?
Niet via creditcard, ze zien waar die is geregistreerd en kunnen je account dan blokeren omdat ze willen voorkomen dat mensen buiten de us films gaan downloaden. Je zal dus via internet moeten importeren denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:32 schreef koentje.k het volgende:
Ik wil wel graag Amerikaanse MS points kopen.. Waar kan ik dat het beste doen? Wil toch wel eens een filmpje downloaden in HD
Ja zover was ik ook, creditcard werkt idd niet. Doe het denk maar via Amazon.com ofzo. is er geen winkel die die codes via mail verstuurd? dat zou 10x sneller zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
Niet via creditcard, ze zien waar die is geregistreerd en kunnen je account dan blokeren omdat ze willen voorkomen dat mensen buiten de us films gaan downloaden. Je zal dus via internet moeten importeren denk ik.
Ebay account is geblokkeerdquote:Op zondag 4 maart 2007 14:03 schreef Retarded het volgende:
Via ebay proberen. Vragen aan de verkoper of de code via mail verstuurd kan worden
Formule 1 is toch niet leuk, Moto GP welquote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Maar serieus. Ik mis dat wel een beetje op de 360.
Xbox 360 Wireless Racing Wheelquote:Op zondag 4 maart 2007 16:46 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil trouwens waarschijnlijk dat force-feedback stuur van microsoft gaan halen inc. forza 2 maar is zo'n stuur ook fijn als je hem op je schoot houd?
De xbox staat namelijk op het zelfde bureau als waar ik dat stuur dan aan zou doen en heb geen zin in dat mijn xbox gaat bewegen en krassen gaat maken
quote:Op schoot werkt het ook wel prima, maar het duurt even voordat je er aan gewend bent. Je moet tegelijkertijd ook het stuurtje op je benen houden, wat soms moeite kost. Er had wel een extra steuntje bij kunnen zitten om het stuurtje comfortabel op schoot te zetten.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:51 schreef twi het volgende:
F1 is niet op de X360 omdat Sony de rechten erop heeft. F1 games zijn over het algemeen trouwens gewoon kut. De beste racegames zijn toch de racers met dichte auto's (GT4, Forza, TOCA/DTM, PGR, GT-R).
Dan zet je je Xbox ergens anders neerquote:Op zondag 4 maart 2007 16:51 schreef TwyLight het volgende:
Hmm.
Wil hem eigenlijk gewoon aan de tafel vast maken maar durf niet met de xbox
Heb geen goede plek, en op de grond heb ik vloerbedekking dus daar zet ik hem ook niet neer.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zet je je Xbox ergens anders neer.
Hoe leuk ik de F1 ook vind.. ik mis de spellen absoluut niet als ik kijk naar de PS2 varianten.quote:
Ik heb er ook geen vertrouwen inquote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef twi het volgende:
Met alle respect, racen met een stuurtje op je knieen is best kansloos
ja dat vind ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef twi het volgende:
Met alle respect, racen met een stuurtje op je knieen is best kansloos
Sony heeft trouwens al wat gedaan met die licentie. Een PS3 game in 2007 uitbrengen met de licentie van seizoen 2006
Nee oke, daarom zeg ik ook dat ze er eens wat tofs mee moeten doenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe leuk ik de F1 ook vind.. ik mis de spellen absoluut niet als ik kijk naar de PS2 varianten.
Zo'n stoel kun je ook zelf bouwen toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook
en ja zo'n stoel is helemaal tof natuurlijk maar heb geen euro-boom
Als je Nico heet, of lang haar en een brilletje hebt.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo'n stoel kun je ook zelf bouwen toch?
Zijn daar al video's van?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe leuk ik de F1 ook vind.. ik mis de spellen absoluut niet als ik kijk naar de PS2 varianten.
Maar aankomende Forza2 en CMR:Dirt doe ik het wel voor![]()
Ik heb alvast een kuipstoeltje als bureaustoelquote:Op zondag 4 maart 2007 17:24 schreef twi het volgende:
[..]
Als je Nico heet, of lang haar en een brilletje hebt.
We hebben de FOK F1 manager binnenkort weerquote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee oke, daarom zeg ik ook dat ze er eens wat tofs mee moeten doen.
Een soort managerspel eromheen ofzo ook, dát lijkt me best tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |