Baard van gisterenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:39 schreef TwyLight het volgende:
Maareh. GTAIV heeft een nieuw logo en 29 maart komt er een trailer
http://www.rockstargames.com/IV/
Ik heb jusit het idee dat nu het logo in een keer er nogala nders utiziet ze ook heel gta omgooien. Hoop juist dat ze weer beetje een gta maken als gta 3 en vice city, vond die beiden echt veeeel leuker dan san andreas.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:47 schreef TwyLight het volgende:
Ach, het logo boeit me eigenlijk niksik wil de trailer
edit:
omg wat ik nu toch zie![]()
"Grand Theft Auto: San Andreas was released in Japan on the 25th of January, 2007,"wtf
![]()
![]()
- GPS systeem zoals in Saints Rowquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:46 schreef TwyLight het volgende:
Ik ook.
Aantal dingen waar ik op hoop:
- Dat je meer dan 3 gangmembers mee kan nemen als je in een auto zit, dat de overige die er niet meer bij passen een eigen auto pakken en je volgen
- Uiteraard weer zeer toffe vliegtuigen, heb me alleen met de Hydra in San Andreas al uren vermaakt.
- Zelf een character customizen zoals in Saints Row.
- Dat de autos er wat mooier en realistischer uit zien.
En er zijn nog een hoop dingen maar daar kan ik nu even niet meer opkomen
Vind GRAW zeker geen miskoop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:00 schreef renz0r het volgende:
Ik kwam de Dixons binnen om GRAW te kopen. Deze is nu 40 euro.
Dus ik kom bij de kassa en toen gebeurde er dit:
V = verkoper
I = ik
Is dan wel 15 euro meer dan GRAW, maar voor GoW maak ik gerust een uitzondering net als ik later voor GTA4 ga doe.
Gelukkig GRAW niet gekocht, binnenkort dus budget voor 30 euro. Net wat die vent zei en een user hier net als reactie op mn bericht
Eerlijke verkoper en thanx voor de korting
Wanneer ik zulke beelden zien, dan krijg ik gewoon zin om te XBOXenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:43 schreef Bastard het volgende:
Ok... frontlines fuel of war........
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier staan enorm geile filmpjes bij ook...
Ik zeg: in de gaten houden
Ik ken hetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:52 schreef NX het volgende:
[..]
Wanneer ik zulke beelden zien, dan krijg ik gewoon zin om te XBOXenen dat ga ik nu ook doen
Ik koop alleen de spellen die ik perse bij de release wil nog in de winkel. Voor de rest ruil ik vooral dat is goed te doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:33 schreef twi het volgende:
Als je zo'n budget gamer bent, waarom koop je games dan wel nieuw in de winkel? GRAW en GoW had je samen best kunnen kopen voor het bedrag wat je nu aan alleen GoW uit had gegeven. Voor resp. 17,50 en 30 euro moeten ze wel te vinden zijn.
Of jou portie gezeik komt nog, die van mij deed het ook opeens niet meer na gewoon 5 maanden zonder enkele problemen gewerkt te hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:57 schreef Markster het volgende:
Ik heb serieus nog nooit problemen gehad met me Xbox, geen vastlopers (behalve toen ik heb een beetje ingebouwd had en hij het een beetje warm kreeg) geen rings of death ofzo geen krassen niets!
Als ik al die verhalen hoor heb ik behoorlijk geluk ?
uh-ohquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef Un4 het volgende:
[..]
Of jou portie gezeik komt nog, die van mij deed het ook opeens niet meer na gewoon 5 maanden zonder enkele problemen gewerkt te hebben.
*Maar dan bij release lagvrij zodat de game niet is doodgebloed wanneer je hem eindelijk behoorlijk kunt spelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef Erwtensoep het volgende:
- Online zoals in Saints Row
Ik vond SA eigenlijk alleen qua setting een achteruitgang. Qua gameplay was het een grote stap voorwaards. En natuurlijk volwaardige implementatie van vliegtuigenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:13 schreef gijsje79 het volgende:
Ik zie wel of ik GTA aanschaf.
Eerst Halo 3.
Vond SA ook wat minder dan GTA 3 of VC.
Dit was ook een launchconsole, nooit een vuiltje aan de lucht. vanmiddag was het opeens overquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:58 schreef devv05 het volgende:
Valt wel mee, door de verhalen lijkt het erger dan het is. Ik heb ook nog nooit problemen gehad met mijn launchconsole
Mijn launch console is afgelopen zondag gesneuveld. Ik heb er eigenlijk nooit eerder problemen mee gehad en opeens was het zover.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef nexhil het volgende:
[..]
Dit was ook een launchconsole, nooit een vuiltje aan de lucht. vanmiddag was het opeens over
Die sturen 'm over het algemeen binnen 3 werkdagen na ontvangst weer terug, dus dat zit wel goed.quote:
EN WAAR KUNNEN WE DIE BEKIJKEN?????quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Show van deze week heeft een uitgebreide preview van Forza 2.
Ik stond gistermiddag net 10 seconden in de wachtrij bij MS, werd goed geholpen binnen 10 minuten was alles geregeld, ik krijg die ups coupon nog via de mail.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die sturen 'm over het algemeen binnen 3 werkdagen na ontvangst weer terug, dus dat zit wel goed.
eind deze maand Virtua Tennis 3, zeg maar dag tegen WoWquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Godver. Ik wil GRAW 2 ook hebben, maar ik heb geen geld meer.
quote:What is it? You may not have heard of this one; the first two games were put out by a small, boutique publishing house and didn't really generate any buzz. But the young upstarts at Bungie are hoping this one will help them really break into the big time and make a name for themselves.
Why should I care? Don't you think it's important to support lesser-known designers? They work so hard for so little recognition. Besides, you never know -- it could actually be pretty good!
What's the prognosis? Well, the game's going into beta in the spring, which is a little odd given it's not due to come out till the fall. We figure the publishers are hoping to get some grassroots, word-of-mouth hype going so that it's not overshadowed by the big releases this holiday season.
DMXMJ-F7YQ7-GT377-WHYQV-WFK73quote:Op zondag 4 maart 2007 09:53 schreef coldplayer14 het volgende:
sorry dat ik dit weer vraag maar heeft iemand nog een 48 uur trial code?
please?
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Laat de trailer van GTA maar komen
Nee, een eigen nooit gebruikte trial codequote:Op zondag 4 maart 2007 12:40 schreef TwyLight het volgende:
Heb je die code gebruikt die Bastard net postte?
Niet via creditcard, ze zien waar die is geregistreerd en kunnen je account dan blokeren omdat ze willen voorkomen dat mensen buiten de us films gaan downloaden. Je zal dus via internet moeten importeren denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:32 schreef koentje.k het volgende:
Ik wil wel graag Amerikaanse MS points kopen.. Waar kan ik dat het beste doen? Wil toch wel eens een filmpje downloaden in HD
Ja zover was ik ook, creditcard werkt idd niet. Doe het denk maar via Amazon.com ofzo. is er geen winkel die die codes via mail verstuurd? dat zou 10x sneller zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
Niet via creditcard, ze zien waar die is geregistreerd en kunnen je account dan blokeren omdat ze willen voorkomen dat mensen buiten de us films gaan downloaden. Je zal dus via internet moeten importeren denk ik.
Ebay account is geblokkeerdquote:Op zondag 4 maart 2007 14:03 schreef Retarded het volgende:
Via ebay proberen. Vragen aan de verkoper of de code via mail verstuurd kan worden
Formule 1 is toch niet leuk, Moto GP welquote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Maar serieus. Ik mis dat wel een beetje op de 360.
Xbox 360 Wireless Racing Wheelquote:Op zondag 4 maart 2007 16:46 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil trouwens waarschijnlijk dat force-feedback stuur van microsoft gaan halen inc. forza 2 maar is zo'n stuur ook fijn als je hem op je schoot houd?
De xbox staat namelijk op het zelfde bureau als waar ik dat stuur dan aan zou doen en heb geen zin in dat mijn xbox gaat bewegen en krassen gaat maken
quote:Op schoot werkt het ook wel prima, maar het duurt even voordat je er aan gewend bent. Je moet tegelijkertijd ook het stuurtje op je benen houden, wat soms moeite kost. Er had wel een extra steuntje bij kunnen zitten om het stuurtje comfortabel op schoot te zetten.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:51 schreef twi het volgende:
F1 is niet op de X360 omdat Sony de rechten erop heeft. F1 games zijn over het algemeen trouwens gewoon kut. De beste racegames zijn toch de racers met dichte auto's (GT4, Forza, TOCA/DTM, PGR, GT-R).
Dan zet je je Xbox ergens anders neerquote:Op zondag 4 maart 2007 16:51 schreef TwyLight het volgende:
Hmm.
Wil hem eigenlijk gewoon aan de tafel vast maken maar durf niet met de xbox
Heb geen goede plek, en op de grond heb ik vloerbedekking dus daar zet ik hem ook niet neer.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zet je je Xbox ergens anders neer.
Hoe leuk ik de F1 ook vind.. ik mis de spellen absoluut niet als ik kijk naar de PS2 varianten.quote:
Ik heb er ook geen vertrouwen inquote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef twi het volgende:
Met alle respect, racen met een stuurtje op je knieen is best kansloos
ja dat vind ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef twi het volgende:
Met alle respect, racen met een stuurtje op je knieen is best kansloos
Sony heeft trouwens al wat gedaan met die licentie. Een PS3 game in 2007 uitbrengen met de licentie van seizoen 2006
Nee oke, daarom zeg ik ook dat ze er eens wat tofs mee moeten doenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe leuk ik de F1 ook vind.. ik mis de spellen absoluut niet als ik kijk naar de PS2 varianten.
Zo'n stoel kun je ook zelf bouwen toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook
en ja zo'n stoel is helemaal tof natuurlijk maar heb geen euro-boom
Als je Nico heet, of lang haar en een brilletje hebt.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo'n stoel kun je ook zelf bouwen toch?
Zijn daar al video's van?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe leuk ik de F1 ook vind.. ik mis de spellen absoluut niet als ik kijk naar de PS2 varianten.
Maar aankomende Forza2 en CMR:Dirt doe ik het wel voor![]()
Ik heb alvast een kuipstoeltje als bureaustoelquote:Op zondag 4 maart 2007 17:24 schreef twi het volgende:
[..]
Als je Nico heet, of lang haar en een brilletje hebt.
We hebben de FOK F1 manager binnenkort weerquote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee oke, daarom zeg ik ook dat ze er eens wat tofs mee moeten doen.
Een soort managerspel eromheen ofzo ook, dát lijkt me best tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |