abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 09:23:15 #26
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_46798257
Crackdown demo gespeeld, vond er eigelijk vrij weinig aan.
Maar dat zal wel komen omdat de ruimte veel te klein is, en je steeds aangevallen wordt zonder dat je even normaal kan lopen of iets dergelijks.
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:36:03 #27
34586 kepler
No bounce, no play
pi_46798455
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:08 schreef twi het volgende:
Dat doe ik sowieso wel bij de meeste games. Die custom soundtracks zijn echt dikke onzin, films bekijk je toch ook niet met ander geluid, voetbal kijk je toch ook niet met commentaar van een andere wedstrijd?

Games worden als geheel gemaakt, met beeld en geluid die bij elkaar horen.
ach in racegames bijvoorbeeld is het wel tof, of bv arcade games zoals poker/uno
The line is a dot to you!
pi_46798672
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:25 schreef kepler het volgende:

[..]

veel mensen wel denk ik
Mwah, weet niet of dat het success van de game zo bepaald eigenlijk. Kan me niet voorstellen dat meer dan de helft 60 euro neer heeft geteld alleen voor de beta van Halo 3.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:48:23 #29
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_46798700
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:23 schreef Sebasser het volgende:
Crackdown demo gespeeld, vond er eigelijk vrij weinig aan.
Maar dat zal wel komen omdat de ruimte veel te klein is, en je steeds aangevallen wordt zonder dat je even normaal kan lopen of iets dergelijks.
mietje

AAAAAAAH HELP IK WORD BESCHOTEN
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:51:21 #30
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46798751
Ik vond het anders ook irritant, dat je de hele tijd werd beschoten. Dan krijg ik de neiging ze allemaal af te maken, maar dat is knap nutteloos. Ze respawnen toch. Nee, ik vond Crackdown in de demo gewoon een zeer matig spel.
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 09:53:54 #31
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_46798799
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:48 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

mietje

AAAAAAAH HELP IK WORD BESCHOTEN

Dan schiet ik ze neer, of ik trap ze neer, of ik flikker een auto naar hun kop.
Nee, dat is geen enkel probleem.
Maar ik zou het wel leuk vinden om ook gewoon te kunnen cruisen zonder meteen beschoten te worden, alhoewel het natuurlijk wel leuk is.
mahgoe, dat boeit verder ook niet zoveel.
pi_46798926
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:53 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Maar ik zou het wel leuk vinden om ook gewoon te kunnen cruisen zonder meteen beschoten te worden, alhoewel het natuurlijk wel leuk is.
En dat kan weer zodra je het spel hebt uitgespeeld
Beetje effort en je hebt met een uurtje of 4 de stad wel schoon.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_46798959
Trouwens een paar keer springen en je staat bovenop een gebouw waar he niet beschoten wordt.
pi_46799109
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:53 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Gewoon eerst twee bazen opruimen dan wordt het al een stuk rustiger in de stad en kun je lekker cruisen tot je erbij neer valt. in het begin is het in een area niet te doen, elke hoek staan gasten te knallen, neem een supply point in en knal een baas om en je hebt rust.

Vind het echt een top game! Maar serieus in 4 uur uitspelen? Ben nu al een weekend bezig en heb pas los muertos om en de eerste twee bazen van the volk omgelegd... damn i suck!
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:17:29 #35
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_46799225
quote:
Dat doe ik sowieso wel bij de meeste games. Die custom soundtracks zijn echt dikke onzin, films bekijk je toch ook niet met ander geluid, voetbal kijk je toch ook niet met commentaar van een andere wedstrijd?

Mwoah, ik vind het tijdens een potje Burnout leuker om te luisteren naar Johnny & Rijk met 'De Bostella' dan naar één of ander obscuur gitaarbandje.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:26:15 #36
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_46799422
http://www.youtube.com/watch?v=fELjyD62L2A

Nieuw materiaal forza 2
opgenomen uit de serie forza showdown
Drop you like an ill, bad habit
pi_46799960
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:17 schreef Smots het volgende:

[..]

Mwoah, ik vind het tijdens een potje Burnout leuker om te luisteren naar Johnny & Rijk met 'De Bostella' dan naar één of ander obscuur gitaarbandje.
Waardeloze obscure gitaarbandjes daargelaten, er zijn grenzen aan het begrip smaak. Het vetgedrukte overschrijdt die grenzen ruimschoots
pi_46799969
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:11 schreef Xcept het volgende:

[..]

Gewoon eerst twee bazen opruimen dan wordt het al een stuk rustiger in de stad en kun je lekker cruisen tot je erbij neer valt. in het begin is het in een area niet te doen, elke hoek staan gasten te knallen, neem een supply point in en knal een baas om en je hebt rust.

Vind het echt een top game! Maar serieus in 4 uur uitspelen? Ben nu al een weekend bezig en heb pas los muertos om en de eerste twee bazen van the volk omgelegd... damn i suck!
Heb eerst een partij agility orbs gezocht zodat ik rond de 2 punten uit kwam... vervolgens kun je wat makkelijker rondspringen. Daarna alle henchmen van Los Muertos omgelegd en de grote baas daarvan gepakt. Toen de rest van de wijk uitgekamd naar orbs en doorgegaan naar Volk. And Repeat.
Die Shai-Geng waren nog de lastigste, vooral omdat die nogal snel hittezoekende raketten gebruiken waardoor je vlot uit de lucht wordt geschoten.
Over het algemeen heeft elke baas bij Crackdown (afgezien van de laatste Don) een manier om zonder al teveel kleerscheuren direct bij de baas zelf uit te komen (als je agility maar hoog genoeg is). Paar handgranaatjes erop en klaar.
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:49:33 #39
10785 Smots
pi_46801551
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waardeloze obscure gitaarbandjes daargelaten, er zijn grenzen aan het begrip smaak. Het vetgedrukte overschrijdt die grenzen ruimschoots
Wat dacht je anders van 'Hee! Niet Zoenen op het Zebrapad!' van Willeke Alberti?
Die is ook best cool, hoor.
Offeh de roffe beats van 'Alle Leuke jongens willen vrijen' van Gonny Baars?
En anders de kneiterharde geluidsmuur die Trea Dobbs optrekt met haar 'Ploem Ploem Jenka'?

Jaaaah, 't is een waar muzikaal feest als de Smots achter zijn 360 kruipt.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:20:17 #40
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_46802490
quote:

Het is net zoals Smots zegt, bij sommige games vind ik de muziek gewoon ronduit kut en draai ik zelf wel wat.
Die Oblivion soundtrack kwam me ook mijn strot uit na een tijdje spelen.
En bij online arcade games zoals Uno is het ook lekker je eigen muziek te hebben.
Of Viva pinata bijvoorbeeld, ook een prima game voor een custom soundtrack
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_46803076
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:06 schreef Niek. het volgende:
The Golden Compass
[...]
[afbeelding]
Wat voor soort game wordt dat? Point-n-click adventure? Of een goede actiegame?
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
pi_46806330
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 12:38 schreef Ron.666 het volgende:

[..]

Wat voor soort game wordt dat? Point-n-click adventure? Of een goede actiegame?
Geen idee, is volgens mij ook nog niet bekend.
pi_46806550
http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=4606

Shadowrun krijgt geen singleplayer, al vraag ik me dana f of er echt totaal geen singleplayer gedeelte is of dat het gewoon erg kort en simpel word gehouden.

Je moet trouwens ook wel erg zeker van je game zijn om er "geen" singleplayer in te stoppen.
pi_46806731
Tja, Counter-Strike en Unreal Tournament hebben eigenlijk ook niet echt een SP en Battlefield idem.. Die domme offline bots noem ik tenminste geen SP... Denk niet dat ik Shadowrun ga halen, trekt me nog helemaal niet die game.

Maar aan de andere kant had ik hetzelfde gevoel bij Crackdown en dat vind ik tot nu toe een van de beste games op de Xbox 360
pi_46808187
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:16 schreef devv05 het volgende:
Tja, Counter-Strike en Unreal Tournament hebben eigenlijk ook niet echt een SP en Battlefield idem.. Die domme offline bots noem ik tenminste geen SP... Denk niet dat ik Shadowrun ga halen, trekt me nog helemaal niet die game.

Maar aan de andere kant had ik hetzelfde gevoel bij Crackdown en dat vind ik tot nu toe een van de beste games op de Xbox 360
Maar CS/UT valleen natuurlijk in het FPS genre, iets wat online gewoon erg goed werkt, shadowrun is volgens mij niet echt een fps, eerder een ander/nieuw iets dan is het denk ik nogal een gok om alles op de multiplayer in te zetten, daarnaast is iedereen al bekend met FPS maar niet met een game als shadowrun.

Maarja we zien het wel he, geen game die ik ga halen, misschien een keertje 2de hands of als hij een stuk goedkoper gaat worden.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:08:04 #46
10785 Smots
pi_46808379
pi_46812555
TvP
pi_46814375
blaat
  donderdag 1 maart 2007 @ 18:02:45 #49
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_46814781
Shadowrun

Ziet er ook wel leuk uit.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:14:24 #50
116613 NX
mixin...
pi_46817071
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:12 schreef Niek. het volgende:
http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=4606

Shadowrun krijgt geen singleplayer, al vraag ik me dana f of er echt totaal geen singleplayer gedeelte is of dat het gewoon erg kort en simpel word gehouden.

Je moet trouwens ook wel erg zeker van je game zijn om er "geen" singleplayer in te stoppen.
Word het ook dan goedkoper? Bedoel, multiplayer, stoer enzo, maar domweg schieten is vergeleken met een verhaallijn (naar mijn mening) iets minder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')