Huh? Co-op in DR?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:47 schreef AQuila360 het volgende:
Co-op in Dead RisingSpel helaas verkocht maar koop hem dan wel weer ergens!
Whehehe, zou toch geweldig zijn, al die achievement hoeren straks over de zeik als je met player-match kills ook de achievement kan krijgen.quote:Without spoiling everything, Quartermann expects to see new downloadable content for Gears of War in the very near future, but that's not the best part. Those pesky achievements that require "ranked play" to unlock? Word is Epic wants to get rid of the "ranked" requirement. Will Microsoft play ball?
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:42 schreef Smots het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het getuigt van een bedenkelijk niveau als je een game omschrijft als 'vet pauper'.
Dat staat namelijk vrij armetierig.
Ik neem overigens aan dat Strolie dit ook bedoelde.
Jij beschikt enkel over fok niveauquote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
GoT![]()
OP is wel erg mooi ja mijn complimentenAls dat co-op echt doorgaat dan koop ik DR weer!
Hij is PS fanboy en heeft een X360 gekocht. Nu is 'ie teleurgesteld dat ze tegelijkertijd uitkomen. Dan was hij blijkbaar in de veronderstelling dat hij eerder zou komen op de X360, anders had hij dat ding niet gekocht. Of ben ik nou gek?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet eerder maar tegelijk, en daarin heeft hij gelijk..
Geef mij maar GTA 4quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Who needs GTA 4 als je Crackdown hebt
We hebben 'm hoor, de eerste nominatie voor de meest eloquente fokker in dit topic!quote:
Die zijn er toch al? Dat meidje dat nog in act 1 in een helicopter verdwijnt en je eigenlijk alleen nog maar hoort, en de berserker.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa![]()
. En dan ook een tof vrouwelijk persoon bij COG én Locust
.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:55 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Die zijn er toch al? Dat meidje dat nog in act 1 in een helicopter verdwijnt en je eigenlijk alleen nog maar hoort, en de berserker.
Locust hebben een vrouwelijke leiderquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa![]()
. En dan ook een tof vrouwelijk persoon bij COG én Locust
.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Locust hebben een vrouwelijke leider.
Das al meer dan genoeg
Dan kun je ook die niet spelenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:18 schreef Retuobak het volgende:
Nee, dat is gewoon een Theron Guard oid.
Die vrouwelijke leider is de queen, en die hoor je alleen in GoW. (Bij de eindscene)
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:24 schreef Retuobak het volgende:
Jij wilde toch een vrouw met wat mannelijke trekjes ijsmeis? Berserker lijkt daar prima aan te conformeren.
Tja, zo komt ome Ubi wel aan z'n knaken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:28 schreef twi het volgende:
Dat is 't inderdaad. Jammer dat ze de GRAW-truc gaan uithalen ermee en met een full-priced 'map-pack' gaan komen met Rainbow Six: Vegas 2
Hahahaha!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Online de beserker kunnen spelen, dat zou leip zijn.
Het zou wel een grappige spelmodus zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:59 schreef Smots het volgende:
[..]
Hahahaha!
Alleen maar als een dolle in het rond rennen terwijl je links en rechts iedereen tot prut mept.
En al die andere spelers maar zweten terwijl ze als eerste de hammer of dawn proberen te bereiken!
Ik heb gezien dat een vriend van me er al een aantal achievements mee heeft gehaald.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:10 schreef -Dries- het volgende:
GRAW 2 komt vrijdag toch?
In GoW 1 niet nee, maar hoop doet levenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Die kan je ook niet spelen Kabouter!
Lang niet met alle gamesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:13 schreef Retuobak het volgende:
Custom soundtrack heb je toch ook op de PS3?
En ik denk niet dat je die conclusie kunt trekken voordat je uberhaupt de game hebt gezien.
When you ever heard the wind say "Hostiles" to you?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die is dat toch?. Wat een lelijk wijf dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |