Ik ga strax ook ff een filmpje bekijken, nog niet gekeken namelijk.. maar ik was altijd fan van de vroegere "Alone"quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:23 schreef Smots het volgende:
Ik heb die filmpjes van Alone in the Dark zitten te bekijken en ik werd er helemaal niet enthousiast van.
Best jammer, want ik hou enorm van survival horror partytime.
Euhh ik vind hem niet echt wat omdat het niet mijn genre is maar het ziet er wel tof uit, heb ook nog maar 30 min gespeeld en toen was ik behoorlijk brakquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens Kameo voor de Xbox. Is dat wat? Heb het nog niet echt gespeeld..
Had er dan Kameoké van gemaakt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:48 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb Kameo nog nooit gespeeld, maar jorienvdherik zei dat het een kut spel was, en op zijn mening moet je nooit vertrouwen dus vandaar de TT![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:48 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb Kameo nog nooit gespeeld, maar jorienvdherik zei dat het een kut spel was, en op zijn mening moet je nooit vertrouwen dus vandaar de TT![]()
Maartquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:11 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wellicht nog een keer kopen in de aanbieding. Weet iemand wanneer Guitar Hero 2 uitkomt?
Misschien in de winkel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Is PGR3 al ergens een beetje goedkoop te krijgen?
ja overal 30quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Is PGR3 al ergens een beetje goedkoop te krijgen?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:48 schreef TwyLight het volgende:
en het is echt een tof spelquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef NrSiX het volgende:
hij is (bijna) overal 29,99 euro toch? valt best mee
nu is de vraag wie van de velen mensen pikt hij er uit om toe te voegen spannendquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef SpookY22 het volgende:
ik ga ff wat mensen toevoegen van de gamercard list van fok......niemand bezwaar neem ik aan. zoja wel, dan accept je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |