Was het maar zo dat games met weinig inhoud goedkoper zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef NX het volgende:
[..]
Word het ook dan goedkoper? Bedoel, multiplayer, stoer enzo, maar domweg schieten is vergeleken met een verhaallijn (naar mijn mening) iets minder...
Dan zou EA soms zelfs geld toe moeten geven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
Was het maar zo dat games met weinig inhoud goedkoper zijn![]()
Hoeveel zou je bij filmlicentie-games dan wel niet krijgenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan zou EA soms zelfs geld toe moeten geven.
Bronquote:Mass Effect demo at GDC
BioWare has confirmed to Eurogamer it will be showing demos of Mass Effect at next week's Game Developer Conference in San Francisco.
Both Microsoft and BioWare remain tight-lipped on what we'll see and whether it will be playable, but news of the showing follows recent heightened activity as the game enters its final development push.
While a specific release date isn't known as yet, there's been plenty of recent Mass Effect related news that suggests we may see the game sooner rather than later.
For instance, two prequel novels by game writer Drew Karpyshyn were recently announced, and will fill out the history and setting of Mass Effect.
The first of these, Revelation, will tell the story of Alliance war hero David Anderson, who joins a rogue alien agent to investigate a spooky secret research facility. It's due to go on sale in May for US$ 7.99.
There's also been activity on the game's website, as details of the game's races and characters slowly filter in, as well as a batch of new screenshots being released. Pop over there for a more detailed look at the upcoming title.
Mass Effect is another trump up Microsoft's Xbox 360 sleeve, and rest assured that we'll be grilling game creators Ray Muzyka and Greg Zeschuk at the Game Developer Conference next week.
I know maar sommige achievements zijn gewoon niet te doen, tenminste neem ik de moeite niet eens voor. Alles op hardcore uitspelen, alle auto;s kopen enz.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
Als je niet alle achievements hebt heb je hem ook niet uitgespeeld
While a specific release date isn't known as yet, there's been plenty of recent Mass Effect related news that suggests we may see the game sooner rather than later.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef SToRM81 het volgende:
Deze is volgens mij nog niet gepost:
[..]
Bron
Da's nog niks, ik had laatst een vrouw van in de 70 aan de telefoon, die hadden ze ook die aanbieding gedaan....Toch iets mis met de selectie van klanten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Zit je lekker Crackdown te spelen, word je opeens gebelt door de wehkamp, of je een ps3 wilt reserveren... Blijkbaar wil niemand hem hebben, alleen nogal vervelend dat ze mij daar mee lastig vallen terwijl ik lekker van mijn 360 aan het genieten ben...
tvp
Wat vind je de afrondingsfase?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben bij Just Cause in de afrondingsfase!
Ik zou even wachten met GRAW als ik jou was, die wordt classic namelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef renz0r het volgende:
[..]
I know maar sommige achievements zijn gewoon niet te doen, tenminste neem ik de moeite niet eens voor. Alles op hardcore uitspelen, alle auto;s kopen enz.Ik heb alles op medium met een paar op goud uitgespeeld en is wel goed zo. Nu lekker online racen en in het weekend vele demo's downloaden en checken
Ik koop alleen budget of 2de hands titels. Ik denk eraan om GRAW te kopen. 39 euro. Vast wel de moeite waard?
Van de budget titels boeien mij niet veel of vind ik ze de 30 euro niet waard. DOA4 wil ik nog wel hebben, alleen dan voor 20 euro ofzo. Is die ook wat?
GRAW is zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef renz0r het volgende:
[..]
I know maar sommige achievements zijn gewoon niet te doen, tenminste neem ik de moeite niet eens voor. Alles op hardcore uitspelen, alle auto;s kopen enz.Ik heb alles op medium met een paar op goud uitgespeeld en is wel goed zo. Nu lekker online racen en in het weekend vele demo's downloaden en checken
Ik koop alleen budget of 2de hands titels. Ik denk eraan om GRAW te kopen. 39 euro. Vast wel de moeite waard?
Van de budget titels boeien mij niet veel of vind ik ze de 30 euro niet waard. DOA4 wil ik nog wel hebben, alleen dan voor 20 euro ofzo. Is die ook wat?
Yeahquote:
quote:
Een 2D worms kan gewoon niet tegenvallen. tenzij ze 'm veel te duur maken en dus niemand 'm gaat kopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
En nu zal je zien dat de game een dikke tegenvaller is. Heeft men voor niks elke dag deze thread vol zitten spammen met vragen over die game.
Echt mooi is anders.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Juiced 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer op http://www.xboxyde.com/news_4050_en.html
erm, nee?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erm, mooiste licht-effecten in een racer ooit ?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erm, mooiste licht-effecten in een racer ooit ?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
Als je niet alle achievements hebt heb je hem ook niet uitgespeeld
Als het goed is nu wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:38 schreef Markster het volgende:
Hey Smots, ik heb kinkgkong nog niet binnen
Show me 1 racer waar de lichteffecten op de auto's beter zijn...quote:
Sorry ik vind het ook bagger... ronduit bagger zelfs..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Show me 1 racer waar de lichteffecten op de auto's beter zijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb tuning games nooit leuk gevonden, maar als ik eerlijk ben vind ik dit er beter uit zien dan Forza 2....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sorry ik vind het ook bagger... ronduit bagger zelfs..
Daarbij was Juiced ook klote.. en ik ben persoonlijk klaar met die 'to fast to furious' tuning games.
10 keer mooierquote:
Forza 2 zal wel komen, microsoft kennende wordt dat echt een knaller. Sowieso vind ik games die door de maker van de console worden uitgegeven toch altijd net wat meer hebben als van 3th party developers.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb tuning games nooit leuk gevonden, maar als ik eerlijk ben vind ik dit er beter uit zien dan Forza 2....
De auto's sowieso.
Tis maar hoe je er tegen aan kijkt danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb tuning games nooit leuk gevonden, maar als ik eerlijk ben vind ik dit er beter uit zien dan Forza 2....
De auto's sowieso.
Als Forza 2 de licht-effecten zo goed heeft als in Juiced 2, dan zal het vast weer mooier zijn, maar die effecten doen het 'm toch echt voor me.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis maar hoe je er tegen aan kijkt dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |