stuur de rekening maar naar mij op!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal de VBL-modjes maar een handje helpen
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:44 schreef rubbereend het volgende:
En vanaf het volgende deel zullen we alle TVP's in het Ajaxtopic in het begin verwijderen.
Om eerlijk te zijn denk ik dat jullie het veel te lang hebben door laten lopen om het nu nog aan te pakken. Het Ajax topic is nu gewoon veranderd in een hoop geblaat, veel herhaling van nieuws en onzin met af en toe een zinnige post wat leidt tot een zinnige discussie tussendoor. Het is verre van hetzelfde als het PSV of Feyenoord topic, waar discussies en nieuws de boventoon voeren ipv de "slowchat" en geblaat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zie je het voor je om daar wat aan te veranderen? De groep samen maakt het topic zoals het is. Af en toe wat anders inbrengen doet al veel goed, dat gebeurt ook door velen. Het is toch voor het grootste gedeelte aan de Ajacieden zelf wat ervan gemaakt wordt. TVP's weghalen kunnen we doen verder.
Ik vind dat je de verantwoordelijkheid niet alleen bij ons kunt neerleggen. In het Ajax topic komen veel meer users, de users maken het topic en zolang er weinig tegen de policy in gaat en wij geen wanklanken horen, gaan we niet opeens drastisch ingrijpen in een topic. Natuurlijk hebben we het er eerder wel over gehad en of we er iets aan kunnen doen, maar wat zie je dan als oplossing? Iedere offtopic reactie verwijderen? En wat is offtopic? Een geintje van een usual bezoeker die iets zegt over Kluivert of een post waar het woord Feyenoord in voorkomt? Denk maar met ons mee, graag zelfs!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat jullie het veel te lang hebben door laten lopen om het nu nog aan te pakken. Het Ajax topic is nu gewoon veranderd in een hoop geblaat, veel herhaling van nieuws en onzin met af en toe een zinnige post wat leidt tot een zinnige discussie tussendoor. Het is verre van hetzelfde als het PSV of Feyenoord topic, waar discussies en nieuws de boventoon voeren ipv de "slowchat" en geblaat.
Selectiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
AiRRaid, zet in FB of mail me maar even (zie profiel) wat ik moet wijzigen in de OP. Dan regel ik dat.
ik ga binnenkort nieuwe makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En wat moet er met de spelersprofielen/ verhaaltjes gebeuren? Sommigen hebben nog geen beschrijving namelijk.
He! Dat wilde ik net vragenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:26 schreef golfer het volgende:
Gaan alle VBL-spelletjes nu ook naar Mens erger je niet geschopt worden?
Voor het overzicht in VBL mbt "echte voetbaltopics" zou het geen kwaad kunnen om ze te verhuizen vind ik.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:30 schreef Suijk het volgende:
We wilden dat eigenlijk eerst met de users overleggen. Ze staan ons niet in de weg, maar als hier wordt aangegeven dat iedereen ze toch weg wil hebben, wie zijn wij dan om dat tegen te houden...
Die is daar al, Oefenwedstrijden (een overzicht)quote:Op maandag 22 mei 2006 01:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[Centraal] Oefenwedstrijden/interlands
Die kan eventueel tijdelijk naar het WK forum?
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor het overzicht in VBL mbt "echte voetbaltopics" zou het geen kwaad kunnen om ze te verhuizen vind ik.
ach iedereen maakt fouten dus dat mag welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:20 schreef DeVinger het volgende:
Kan LosMillonarios ook ff in het rijtje Vitesse-supps in de OP van Vitesse topic
zeker, voor werk wordt over het algemeen ook betaaldquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:15 schreef DeVinger het volgende:
Voor je werk moet je objectief blijven he
Dat klinkt al beter. Ik mag hopen dat het nu omdat het al de zoveelste keer is een behoorlijk lange tijd wordtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan zelf niet de knop omdraaien, moet wachten op hulp.
Dat is wel een klassieker jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:11 schreef VoreG het volgende:
Kan er nu eindelijk wat gedaan worden aan die DK ipv dat eeuwige "we kijken het even aan".
whehequote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Interlands boeien het jochie toch niet, dus waarom de spreekwoordelijke kat op het spreekwoordelijke spek binden?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:16 schreef Jump het volgende:
Dirk-Kuijt is een maand uit VBL, offtopic en bagger.
Heb je al gemaild naar forum@fok.nl? Daar moet je naar toe mailen voor een unban.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:56 schreef Keke het volgende:
Ik heb met me account RedGuy na anderhalve maand nog steeds een ban wat een weekban was, dat klopt niet helemaal toch he?.
Dirk-Kuijt snapt iets niet, maanban in VBL, en dan elders verder gaan klooien, even een tijdje helemaal weg dus.quote:
Mag je je mening geven op FOK! ????quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dirk-Kuijt snapt iets niet, maanban in VBL, en dan elders verder gaan klooien, even een tijdje helemaal weg dus.
Ach gossie,Dirk,wat doe je nu?
Heb er een gastslotje op gedaan, Bedankt voor het opmerkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:15 schreef Beschouw het volgende:
Hoeveel dagen is Franky MG eigenlijk jarig?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:54 schreef popolon het volgende:
Mag deze weer open?
Zijn er nog leuke meisjes(14>17) hier?
Post is heel serieus bedoelt, dat zie jij toch ook wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat nergens over man, dat zie jij toch ook wel.
Graag gedaanquote:Op maandag 29 mei 2006 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Bedankt Bos!
Het was sterker dan mezelf.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:34 schreef tong80 het volgende:
Had je niks te doen Suijk ? En dacht ik moet gvd een slotje zetten vanavond.
[TV-TIP] Documentaire Patrick Kluivert. Ned-1.
Is ok hoor. Maar de urgentie ontgaat me
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Meedoen aan de wk-pool kan nog...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef Radegast het volgende:
Wat moet je dan invullen?
Heeft iemand DD's emailadres?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
wk-pool. Als je mee wilt doen, mail me even dan leg ik het uit...
Het zou je een ban opleveren. Minimaal.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef VoreG het volgende:
In ONZ en PUB zouden dit soort topics nog van een laag niveau zijn
Er spreekt hier een ervaringsdeskundige. Dit soort oordelen zijn zeer betrouwbaar.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het zou je een ban opleveren. Minimaal.
Weet zeker dat menigeen het met me eens is. En je geeft zelf al aan dat iets samengevoegd kan worden. En dat het topic an sich dus eigenlijk weinig bestaansrecht heeft.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat jij flut vindt hoeft een ander niet flut te vinden.
Uiteraard niet. Maar een topic dient toch wel enige toegevoegde waarde (op discussie, entertainment of wat voor niveau dan ook) te hebben. En je hoeft geen Sherlock Holmes te zijn om te zien dat die topics daar nou niet echt in uitblinken.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:35 schreef Suijk het volgende:
Want VBL is alleen voor de intelligentsia?
Ja dat was mijn verzoek dus ook.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:41 schreef Suijk het volgende:
Het Ronaldo topic is na beantwoording van zijn vraag dicht, dat 'waren we lief voor duitsers' is ook dicht.
Dat vind ik een beetje onzin eerlijk gezegd, Er is een psv topic, een Aisatti topic en een Koeman topic waar dit in kan. Moet daar echt een heel topic voor komen? What's next? een "Ruud Brood verpest Sota Hirajama want hij lust geen loempia's topic"?quote:Het topic met Aisatti en Koeman kan gewoon een discussie opleveren, die in een van de centrale topics dood zou vallen.
Ik denk dat we allemaal onzin kunnen onderscheiden van iets wat toch een serieuze poging tot discussie is. Zoals Vaduz ook al aangaf, zullen we dat topic laten mergen met het het Ronald Koeman topic.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat vind ik een beetje onzin eerlijk gezegd, Er is een psv topic, een Aisatti topic en een Koeman topic waar dit in kan. Moet daar echt een heel topic voor komen? What's next? een "Ruud Brood verpest Sota Hirajama want hij lust geen loempia's topic"?
't Kan 'm aan mij liggen hoor, maar ik kan (nog) niet zien dat er aan mijn verzoekje gehoor is gegeven...quote:Op maandag 5 juni 2006 10:55 schreef Suijk het volgende:
Uiteraard!
Iedereen is welkom. Dresscode: geen oranjequote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
de url, dus de http://www.enz straks tussen [[url= ]afbeelding[/url]] zetten.
Ik hoop dat je dit bedoelt met de vraag.
Gastslotjequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote AFC Ajax-topic #384: Klaar voor het nieuwe seizoen
Te laat.
Ookal ben ik geen VBL-mod, heb ik het gedaan. Ik heb ook deel 6 en 7 gevonden en deze erbij gezetquote:Op maandag 19 juni 2006 10:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kan de link Patrick Kluivert, deel 8 in de OP van Patrick Kluivert #10 Een nieuwe start - terug naar Oranje? onder 'eerdere topics' worden geplaatst?
Bij voorbaat dank![]()
Superquote:Op maandag 19 juni 2006 10:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ookal ben ik geen VBL-mod, heb ik het gedaan. Ik heb ook deel 6 en 7 gevonden en deze erbij gezet![]()
Dankquote:
De discussie opzich is best een topicje waard, alleen nu worden beide clubs van voorbeeld nu onderwerp. Da's een beetje jammer.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:46 schreef Eilanden het volgende:
Geen trainer, wat nu ?
Waarom in een apart topic? Is het NAC en Vitesse topic niet goed genoeg?
Wat voor discussie? Dat een club nog geen trainer heeft? Bij het begin van het seizoen is er bij iedere club heus wel een trainer hoor.. hetzij uit eigen gelederen, hetzij van buiten. Past m.i. perfect in de club topics en een aprt topic lijkt me overdrevenquote:Op maandag 19 juni 2006 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De discussie opzich is best een topicje waard, alleen nu worden beide clubs van voorbeeld nu onderwerp. Da's een beetje jammer.
weet je wat dat gastmodden tegenwoordig kostquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef DutchGooner het volgende:
4 Mods tegenwoordig,tof!
die heb ik weggehaald omdat ze van vorig seizoen waren, ik wacht op de nieuwequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
Ik mis de hoofdklassetopics in deze lijst PM.
Die gingen harder dan de andere amateurtopics.
het is net de zon in Noorwegenquote:
heb al ff in het topic gereageerdquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:11 schreef stefmans het volgende:
In het Ajax topic blijven TVP's komen zoals Ajaxxx of iets dergelijks maar zouden jullie daar weer eens naar kunnen kijken want hier word je misselijk van zeker toen er gezegt is dat jullie er iets aan zouden doen.
in het 'centrale open brieven topic'quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:53 schreef Eilanden het volgende:
Open brief Hugo Borst aan Edgar Davids
Moet er voor iedere open brief een nieuw topic geopend wordenDergelijke zaken kunnen m.i. perfect in het centrale topic
dus populariteit is een argument om een topic open te laten of te sluiten?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een populair topic, om dat nou ergens in een ander topic te stoppen is wat jammer.
ikquote:
Actualiteit, populariteit, hoe loopt het...ja, dat zijn wel argumenten. Een topic loopt goed (er is dus behoefte aan) zal binnen 2 dagen vol zijn en dan gaan we gewoon verder in het andere topic. Het hoeft natuurlijk geen reeks te worden ofzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
dus populariteit is een argument om een topic open te laten of te sluiten?
Helaas is hier, naar mijn mening, niets van waar.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:48 schreef rubbereend het volgende:
De laatste tijd zien we een grote toename in het gebruik van allerlei ziektes en het flamen naar elkaar toe, in verschillende topics. Veel users kunnen dit niet waarderen. Het is onnodig, sfeerverziekend en je kwetst er mede-users mee. De komende tijd zullen we hier harder tegenop treden. Dit houdt in dat we die reacties gewoon verwijderen en dat je bij overmatig gebruik geband wordt.
Zijn jullie niet je eigen regels aan het mijden? Ik bedoel, TerroRobbie verpest het voor de rest. Moet hij dan niet gebanned worden? Of moeten zijn posts niet gedelete worden? Wat maakt het ons uit dat je er geen zin meer in hebt Suijk, je bent toch een moderator? Dan hoor je het toch gewoon te doen, niks vrijwilligs werk ofso, of ''Ik doe dit voor me lol!'' Dan moet je het niet doen! Een ban is de oplossing, dat zeggen jullie zelf ook. Waarom doen jullie het niet dan? Deze jongen, die vrij nieuw is op Fok, heeft waarschijnlijk geen idee wat er gebeurt en ziet tot zijn grote verdriet opeens zijn topic worden gesloten omdat een zielig persoon als Robbie (en misschien andere) het voor hem verpesten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:40 schreef Suijk het volgende:
Ik gooi hem dicht, heb geen zin meer in weer dat gescheld heen en weer. Als je daar behoefte aan hebt, mail, msn, etc.
Als je goed kijkt, is dit topic al een half jaar oud. Er is toendertijd echt heel erg veel (van beide kanten!) verwijderd. De TS heeft zijn email adres in de OP neergezet en daarop kunnen mensen nog steeds reageren neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:01 schreef Chen het volgende:
Een tijdje geleden verscheen dit bericht:
[..]
Helaas is hier, naar mijn mening, niets van waar.
Het volgende topic is een goed voorbeeld van dat de ''regels'' niet worden toegepast. (Gez) Slechthorenden en dove voetballers , deze jongen komt met het leuke idee om een team voor doven en slechthorende op te richten! Iedereen vind dit een super leuk plan, maar Terrorobbie (iemand waarvan ik het niet zo 1,2,3 verwacht had) moet het verpesten. Jammer.
Vervolgens komt Suijk met de volgende mededeling:
[..]
Zijn jullie niet je eigen regels aan het mijden? Ik bedoel, TerroRobbie verpest het voor de rest. Moet hij dan niet gebanned worden? Of moeten zijn posts niet gedelete worden? Wat maakt het ons uit dat je er geen zin meer in hebt Suijk, je bent toch een moderator? Dan hoor je het toch gewoon te doen, niks vrijwilligs werk ofso, of ''Ik doe dit voor me lol!'' Dan moet je het niet doen! Een ban is de oplossing, dat zeggen jullie zelf ook. Waarom doen jullie het niet dan? Deze jongen, die vrij nieuw is op Fok, heeft waarschijnlijk geen idee wat er gebeurt en ziet tot zijn grote verdriet opeens zijn topic worden gesloten omdat een zielig persoon als Robbie (en misschien andere) het voor hem verpesten.
Het aangehaalde bericht gaat trouwens over het gebruik van allerlei ziektes naar elkaar toe waar we veel klachten over kregen, dat gebeurt in dit topic verder niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:01 schreef Chen het volgende:
Een tijdje geleden verscheen dit bericht:
[..]
Helaas is hier, naar mijn mening, niets van waar.
Er stonden veel meer posts. Van mij zijn er een paar blijven staan. Dan is het, een half jaar later, makkelijk om mij aan te wijzen. Verder sluit ik me bij Suijk aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:28 schreef Chen het volgende:
Ach goed, ik vraag geen ban aan voor Robbie hoor. Ik vind het alleen raar dat ze dit zelf als dreig middel gebruiken en het dan toch maar niet uitvoeren! Verder weet ik niet of Robbie de enige was, maar aan de reacties te lezen is hij wel de gene die de meeste ergenis verwekt.
Waarom moeten dat soort topics nog steeds in VBL vraag ik me dan af.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:35 schreef tong80 het volgende:
Felicitatietopic voor de jarige Beschouw
Waarom nou op slot ?
Laat hem eerst reageren. Is toch leuk voor zo'n ouew fokkert ?
Ja je kunt het ook onpersoonlijk houden. Dit zijn gewoon leuke topics. Wordt er iemand even uitgeligt uit de leuke VBL fokkers.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom moeten dat soort topics nog steeds in VBL vraag ik me dan af.
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef popolon het volgende:
en die topics staan vol met plaatjes van dikke vette taarten.
Alsof ik die niet al genoeg zie zeg.
Dan trek ik me helemaal terug, toch vind ik dat er dan toch aandacht moet besteed worden aan het topic om het e.v.t in een sticky topic door te verwijzen! Nu het eenmaal op slot is valt het weg en zal het niet gauw gelezen worden door iemand, alhoewel.. de search is nu zo waardeloos dat het misschien wel lukt als je een topic over reizen in Roemenie zoekt [14.gif]quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er stonden veel meer posts. Van mij zijn er een paar blijven staan. Dan is het, een half jaar later, makkelijk om mij aan te wijzen. Verder sluit ik me bij Suijk aan.
Ik en Paul_NL misschien kandidaat voor de Materazzi en Zidane awardquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb een reeks verwijderd, hopelijk nu weer normaal verder. Paul werd ook uitgelokt en hapte dus.
Je lokt het ook niet uit moet ik zeggenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:52 schreef Adothehague het volgende:
Kan je weer even kijken in ''sneijder overshcta'' die jasza is vervelend aan het doen en wijkt van het topic af. Ook doet hij in het ajax topic verveldn. Kan je dit ff verwijderen.
Ik geef mn mening maar jasza gaat offtopic door mij kneusje te noemen en over ado te beginnen. Dit heeft niks met het topic te maken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je lokt het ook niet uit moet ik zeggen![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:52 schreef Adothehague het volgende:
Kan je weer even kijken in ''sneijder overshcta'' die jasza is vervelend aan het doen en wijkt van het topic af. Ook doet hij in het ajax topic verveldn. Kan je dit ff verwijderen.
Jij begint met schelden hoor dus over laag iq gesproken. Als je al een IQ hebquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kansloze gozer ben je toch ook he, je geeft het iq van de gemiddelde hagenees goed weer
![]()
Mammie, Mammiequote:Op woensdag 12 juli 2006 13:57 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij begint met schelden hoor dus over laag iq gesproken. Als je al een IQ heb
En nu in het Nederlandsquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
hmm laat maar mod ik bespreek ut wel ff met misje inte
So? Je doet maar joh, ik spreek dat wijf toch nooitquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
hmm laat maar mod ik bespreek ut wel ff met misje inte
Dat is iemand die hij en ik kennen ik spreek het wel ff met haar uit. Of wil je ook meedoen? moderator? Dan zet ik het emailadress ff neer.quote:
Dan word het tijd om mn dingen amar is om te zetten in daden. Als je niet gelooft dat ik het doequote:Op woensdag 12 juli 2006 14:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
So? Je doet maar joh, ik spreek dat wijf toch nooitDreigen met dingen ben je trouwens wel goed in, als je dat leuk vind doe je dat toch lekker joh
![]()
Het boeit me niet eens dat je het doet, dus ga je gang lekker johquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dan word het tijd om mn dingen amar is om te zetten in daden. Als je niet gelooft dat ik het doe
doe het!!!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dan word het tijd om mn dingen amar is om te zetten in daden. Als je niet gelooft dat ik het doe
Is iedereen moderator bij jou?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat is iemand die hij en ik kennen ik spreek het wel ff met haar uit. Of wil je ook meedoen? moderator? Dan zet ik het emailadress ff neer.
Ligt het nu aan mijquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom moet het nou weer zo? Discussieren kan toch ook normaal Jasza? Ook al denk je dat hij ernaast zit. Met die huilsmileys en zwaaidingen maak je een discussie er niet hoogstaander op.
Idd ik reageer normaal maar Jasza vind het nodig gelijk mij uit te lokken met allerlei opmerkingen. Hij moet eens leren on-topic te blijvenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom moet het nou weer zo? Discussieren kan toch ook normaal Jasza? Ook al denk je dat hij ernaast zit. Met die huilsmileys en zwaaidingen maak je een discussie er niet hoogstaander op.
En hap verder niet zo op elkaar zeg.![]()
Zegt meneer de brave user..quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Idd ik reageer normaal maar Jasza vind het nodig gelijk mij uit te lokken met allerlei opmerkingen. Hij moet eens leren on-topic te blijven
Als hij niet met mij kan discuseren moet je lekker zelf wegblijven jasza jij begon met reageren, dus jij bent de schuldige. Als je nie met me kan discusreren houd je muil danquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ligt het nu aan mijMet hem discussieren gaat niet want hij bedenkt steeds dommere dingen.
Gast, ik zeg gewoon waar het op staat en jij bedenkt weer rare dingen. Dan heeft het ook weinig nut om te gaan discussieren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als hij niet met mij kan discuseren moet je lekker zelf wegblijven jasza jij begon met reageren, dus jij bent de schuldige. Als je nie met me kan discusreren houd je muil dan
Je zegt net dat je niet met me kan discuserenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gast, ik zeg gewoon waar het op staat en jij bedenkt weer rare dingen. Dan heeft het ook weinig nut om te gaan discussieren.
Discusreren, goed taalgebruik man.
Het is toch een mening Kan iemand aub het woordje mening aan jasza uitleggen want hij blijft maar volhouden dat me mening nergens op slaat, terwijl een mening vry is om te geven. Net of wat hij zegt waar isquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:12 schreef Jasza het volgende:
Nou, ik probeerde met je te discussieren, maar als je zulke dingen aan gaat halen die nergens op slaan dan word het een beetje lastig
Ik weet dat het je mening is, maar als wij feiten neer leggen begin je over iets anders.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is toch een mening Kan iemand aub het woordje mening aan jasza uitleggen want hij blijft maar volhouden dat me mening nergens op slaat, terwijl een mening vry is om te geven. Net of wat hij zegt waar is![]()
![]()
Hey, hijs weer lekker bezig hequote:Op woensdag 12 juli 2006 14:14 schreef -J-D- het volgende:
*zucht*
Goed idee! Ik ga dalijk denk ik lekker even het Vondelpark in!quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:16 schreef Bjoro het volgende:
ach kinders......het is buiten lekker weer....je kunt toch beter met een balletje op een pleintje lol gaan maken dan elkaar hier proberen zwart te maken
Ik wou dat ik dat nu ff lekker mocht doen....helaas mag ik vandaag werken
Doe dat laatste maarquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Volg hier Dick Advocaat bij Zenith Leningrad.
Kan die dicht? Aangezien er al een Russisch voetbal topic is. En anders in ieder geval even de fouten in de TT en de OP veranderen
Dan kan je wel het Russische competitie topic sluiten hoor als die van Tong persee open moet blijven. Ik bedoel, de mijne was ook geopend met de intentie van Dick Advocaat daar als trainer en Hiddink als bondscoach. Anders had die competitie natuurlijk totaal geen waarde gehad. Dat lijkt me best wel duidelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat laatste heb ik gedaan, al kom ik niet teveel aan de OP tekst.
Doe hem maar op slot.De lol van het topic is er al vanaf.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan kan je wel het Russische competitie topic sluiten hoor als die van Tong persee open moet blijven. Ik bedoel, de mijne was ook geopend met de intentie van Dick Advocaat daar als trainer en Hiddink als bondscoach. Anders had die competitie natuurlijk totaal geen waarde gehad. Dat lijkt me best wel duidelijk.
Maar goed, het zal wel.
Mammieeeequote:Op woensdag 12 juli 2006 22:22 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand ff ingrijpe in die sneijder topic, ik wil discuseren maar een aantal vinden het nodig me aan te vallen
Je doet er zelf net zo hard aan mee elke keer. Beter is het om er een slotje op te gooien. Zijn we van jouw Calimero praktijken af.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:22 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand ff ingrijpe in die sneijder topic, ik wil discuseren maar een aantal vinden het nodig me aan te vallen
Dus een "volg hier Martin Jol bij Tottenham", "volg hier Bert van Marwijk bij Borussia Dortmund", "volg hier Frank Rijkaard bij Barcelona"-topics kunnen er ook allemaal nog komen? Misschien ook wel een idee voor alle spelers die in het buitenland voetballen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe hem maar op slot.De lol van het topic is er al vanaf.
Slotje graag.
De jouwe ook wat een opluchting zou dat zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je doet er zelf net zo hard aan mee elke keer. Beter is het om er een slotje op te gooien. Zijn we van jouw Calimero praktijken af.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:22 schreef Adothehague het volgende:
Kunnen jullie twee ook niet gewoon naar MSN of een of ander puberforumquote:
Op msn doet hij heel normaal, alsof er niets gebeurdquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie twee ook niet gewoon naar MSN of een of ander puberforumIn UVT lopen jullie elkaar ook alleen maar uit te lokken en naar elkaar wijzen
Jij anders ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Op msn doet hij heel normaal, alsof er niets gebeurd![]()
Ik lag jou ook uit or, alleen ik hoef dat niet op msn te laten blijken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik lach je uit, als je het nog niet doorhad![]()
lagquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:29 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik lag jou ook uit or, alleen ik hoef dat niet op msn te laten blijken.
Ach bij Dick Advocaat moet ik altijd lachen waar ie nu weer gaat mislukken. In godsnaam wat zoekt ie in Rusland. Het was een beetje Ironisch bedoeld. Maar je ziet de lol er niet van in. Dat kan. En daarom sluit ik me bij je aan en vraag om een slotje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus een "volg hier Martin Jol bij Tottenham", "volg hier Bert van Marwijk bij Borussia Dortmund", "volg hier Frank Rijkaard bij Barcelona"-topics kunnen er ook allemaal nog komen? Misschien ook wel een idee voor alle spelers die in het buitenland voetballen!
Vind je het niet allemaal een beetje dubbelop worden, hoe veel lol je er ook in godsnaam aan beleeft?
mag dit?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:22 schreef Jasza het volgende:
Gaan jullie trouwens komend seizoen weer bananen naar N'Kufo gooien?
Hun hadden het over messen in mensen steken hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Vind deze en de post eronder erger:
Sneijder overschat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |